فلافل زن صنعتی

راهنمای جامع خرید فلافل زن صنعتی

فلافل یکی از انواع غذاهای فست فودی و خوشمزه است که در دنیا و به ویژه خاورمیانه و کشورهایی مثل ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. این غذا به سادگی پخته شده و سرو می‌شود؛ به همین خاطر اکثر افرادی که به دلیل مشغله‌های زیاد زمان کافی برای طبخ غذاهای سنگین و خورشت‌های مختلف ندارند از فلافل در وعده‌های غذایی خود استفاده می‌کنند. تقاضای بالای جامعه به فلافل سبب شده است تا صنعت‌گران اقدام به طراحی و ساخت دستگاه‌هایی فوق کاربردی به نام فلافل زن صنعتی کنند. دستگاه‌های فلافل ساز همان‌طور که از نامشان پیداست وظیفه پخت و سرخ فلافل در تعداد مورد نیاز را دارند. این دستگاه‌ها می‌توانند در منازل و در کارخانجات تولیدی فلافل مورد استفاده قرار گیرند. اگر قصد خرید دستگاه فلافل ساز دارید و به دنبال بهترین مدل صنعتی یا خانگی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این راهنما همراه ما باشید.

فلافل زن صنعتی

هر آن چه که باید در مورد فلافل زن صنعتی بدانید!

فلافل همان گردهای توپی خوشمزه است که از دوران قدیم تا به امروز پخته و مصرف می‌شد. جالب است بدانید که فلافل در اصل ریشه جنوبی و عربی دارد؛ به همین خاطر طعم فلافل اصل رو به تندی می‌زند. امروزه کارخانجات تولیدکننده مواد غذایی نیمه آماده انواع مختلف فلافل‌ها با طعم‌ها و چاشنی‌های مختلف را به بازار عرضه می‌کنند. یکی از ملزومات مورد نیاز برای تهیه فلافل‌های نیمه آماده یا آماده و بسته‌بندی و عرضه آن‌ها به بازار، در اختیار داشتن بهترین فلافل زن صنعتی است. در واقع، بدون وجود این دستگاه عملاً کار تهیه و عرضه فلافل و سایر مواد غذایی که طرز تهیه آن مشابه فلافل بوده هم‌چون شامی و کتلت و ناگت نیز مختل می‌شود.

فلافل زن‌های صنعتی انواع مختلفی دارند و بسته به نوع احتیاج هر کارگاه یا خانه طبقه‌بندی و عرضه می‌شوند. همان‌طور که گفته شد، تولیدکنندگان دستگاه‌های فلافل ساز تجهیزات مذکور را در انواع مختلف صنعتی و خانگی طراحی کرده و ارائه می‌دهند. هر یک از انواع نامبرده خصوصیات و ویژگی‌هایی را دارا هستند که به واسطه آن لیبل صنعتی یا خانگی به آن‌ها چسبانده می‌شود.

منظور از خط تولید فلافل چیست؟

فلافل به عنوان یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین غذاهای فست فودی به صورت آماده در فروشگاه‌های مختلف قابل خرید است. امروزه غذاهای آماده و نیمه آماده محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دارند؛ چرا که ضمن داشتن طعم و مزه بی‌نظیر، برای آماده شدن به مدت زمان بسیار کوتاهی نیاز خواهند داشت. همان‌طور که می‌دانید اکثر فروشگاه‌های فست فودی و رستوران‌های بزرگ در منوی غذایی خود انواع مختلف غذاهای آماده سرخ شده محبوب نظیر سیب زمینی سرخ شده، ناگت، فلافل، کتلت و… را سرو می‌کنند. افزون بر این، انواع گوناگون غذاهای نیمه آماده و آماده در سوپرمارکت‌ها نیز قابل خرید بوده و افراد می‌توانند در مدت زمان کوتاه یک غذای لذیذ و سالم در منزل خود تهیه کرده و میل کنند.

در کارخانجات بزرگ تولید مواد غذایی به علت حجم بالای محصولات تولیدی، دستگاه‌ها و ماشین آلات تمام اتوماتیک در خط تولید و بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حقیقت، هدف اصلی از بهره‌گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک در چنین اماکنی، فراهم آوردن امکان تولید و بسته‌بندی حجم بالایی از محصولات می‌باشد. انواع فلافل و مواد غذایی مشابه با آن مثل ناگت، کتلت، همبرگر و… از جمله مواد غذایی آماده و نیمه آماده بوده که در این کارخانجات تولید و عرضه می‌شوند. به منظور تولید محصولات مذکور یک سری تجهیزات ویژه و اتوماتیک نیاز بوده که اصطلاحاً تجهیزات مصرفی در خط تولید فلافل محسوب می‌شوند. در ادامه برای درک بهتر خط تولید فلافل ضمن آشنایی با فلافل زن صنعتی با سایر دستگاه‌هایی که در این خطوط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا خواهیم شد:

دستگاه چرخ گوشت صنعتی

اولین دستگاه مصرفی در خط تولید فلافل، چرخ گوشت صنعتی است. به واسطه این ماشین نخودهای خیس شده به صورت کامل چرخ شده و به حالت خمیری در می‌آیند و آماده سایر مراحل تولید می‌شوند. لازم به ذکر است که این دستگاه برای چرخ کردن انواع گوشت، مرغ، سبزیجات و… نیز کاربرد دارد.

دستگاه میکسر

دستگاه بعدی مصرفی در خط تولید فلافل که قبل از ورود مواد به فلافل زن صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه میکسر است. همان‌طور که از نام این تجهیز مشخص بوده از آن برای مخلوط کردن یا میکس کردن حجم بالایی از نخودهای چرخ شده به اضافه نمک و ادویه‌های مورد نظر و مابقی ترکیبات فلافل استفاده می‌شود. پس از اتمام عملیات توسط این دستگاه، مواد به حالت خمیری شکل و نسبتاً نرم در می‌آید.

دستگاه فلافل زن صنعتی

اکنون نوبت به دستگاه فلافل زن صنعتی می‌رسد. دستگاه مذکور یک نوع ماشین صنعتی و تمام اتوماتیک بوده که از آن در خط تولید فلافل بهره‌گیری می‌شود. دستگاه مذکور دارای یک مخزن برای مواد اولیه بوده که به صورت کاملاً خودکار مواد اولیه تهیه فلافل را در ابعاد و حجم‌های یکسان قالب‌گیری می‌کند. لازم به ذکر است که این ماشین می‌تواند با سرعت بسیار بالا عملیات قالب‌گیری را به اتمام رساند و در صورت مجهز بودن به سرخ کن صنعتی، مرحله بعدی؛ یعنی سرخ کردن فلافل‌ها را انجام دهد.

دستگاه‌های فلافل زن صنعتی برای تهیه و قالب‌گیری انواع ناگت، کتلت، همبرگر و… به کار گرفته می‌شوند. با استفاده از این دستگاه می‌توان بدون نیاز به پرسنل و با رعایت نکات بهداشتی قرص‌های فلافل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن قالب‌گیری و آماده نمود. جالب است بدانید که دستگاه‌های فلافل ساز صنعتی که در کارخانجات تولید مواد غذایی آماده و نیمه آماده کاربرد دارند قادر هستند به صورت تقریبی در هر ساعت حدود ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ قرص فلافل را تهیه کنند. البته این عدد می‌تواند بر حسب کارایی و ویژگی‌های دستگاه متغیر نیز باشد.

دستگاه سرخ کن صنعتی

بعد از قالب‌گیری فلافل، آن‌ها به صورت مستقیم به داخل مخزن دستگاه سرخ کن فرستاده می‌شوند. دستگاه سرخ کن مملو از روغن داغ بوده و به محض ورود فلافل به داخل آن، فرآیند سرخ شدن فلافل‌ها در مدت زمان کوتاه صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که روغن داغ درون دستگاه سرخ کن دارای دمای مشخصی است و سبب سوختن فلافل‌ها در بازه زمانی محدود و دمای معین نخواهد شد. میزان دمای روغن و مدت زمان سرخ شدن به واسطه اپراتور قابل تنظیم خواهد بود.

سیستم انجماد سریع

بعد از این که فلافل‌ها سرخ شدند، آن‌ها را از روغن خارج نموده و به منظور گرفتن روغن اضافی بر روی یک نوار نقاله توری شروع به حرکت خواهند کرد. علاوه بر این، در این مرحله دمای فلافل‌ها نیز کاهش پیدا کرده و سرد خواهد شد. در وهله بعدی، به منظور حفظ کیفیت قرص‌های فلافل و بسته‌بندی، آن‌ها را وارد سیستم انجماد سریع خواهند کرد تا فلافل‌ها در مدت زمان کوتاه منجمد شده و برای بسته‌بندی کردن آماده بشوند. کارخانجات مختلف به منظور بسته‌بندی غذاهای آماده و نیمه آماده هم‌چون ناگت، فلافل، کتلت و… از بسته‌بندی‌های متنوعی نظیر کیسه‌های نایلونی با دوخت حرارتی، بسته‌بندی‌های پیلوک و ظروف PP بهره‌گیری می‌کنند.

دستگاه بسته‌بندی توزین‌دار

از جمله دستگاه‌های بعدی پس از انجام کار فلافل زن صنعتی، دستگاه توزین‌دار بوده که به صورت کاملاً اتوماتیک کار می‌کند. به واسطه این دستگاه می‌توان حجم معینی از محصولات را درون بسته‌بندی‌هایی با پوشش‌های فویل، نایلونی و… بسته‌بندی و پملپ کرد. پس از انجام تمامی مراحل فوق، محصولات بسته‌بندی شده آماده عرضه بوده و تا زمان عرضه در سردخانه با دمای مشخص به منظور جلوگیری از افت کیفیت محصول نگه‌داری می‌شوند.

چرا استفاده از فلافل زن صنعتی در خط تولید فلافل حائز اهمیت است؟

با توجه به توضیحاتی که تا این بخش از مقاله به شما خوانندگان گرامی ارائه شد، می‌دانیم که اصلی‌ترین و مهم‎‌ترین دستگاه در خط تولید فلافل، فلافل زن صنعتی است. این تجهیزات به دلیل عملکرد سریع و با کیفیتی که دارند می‌توانند راندمان کار را به طرز چشم‌گیری افزایش دهند. علاوه بر این، کاربری تمام اتوماتیک ماشین آلات مذکور باعث شده است که فرآیند تهیه فلافل و مواد غذایی مشابه آن به صورت آماده و نیمه آماده در بهداشتی‌ترین حالت ممکن انجام پذیرد. در حقیقت، بهره‌گیری از این تجهیزات در خطوط تولید فلافل سبب افزایش سرعت تولید، رعایت کامل بهداشت، تولید قرص‌های فلافل در ابعاد و اشکال و ضخامت یکسان شده که تمامی این موارد منجر به افزایش کیفیت فلافل‌های تولیدی و در نتیجه آن بالا رفتن میزان فروش و سودآوری و بهره‌وری کارخانه تولیدکننده خواهد شد.

معرفی انواع دستگاه فلافل زن صنعتی

دستگاه‌های فلافل زن به منظور استفاده در کاربری‌های مختلف صنعتی، کسب و کارهای خانگی و همچنین بهره‌گیری در منازل در انواع گوناگونی طراحی و ساخته می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم به شما عزیزانی که تمایل به خرید دستگاه فلافل زن صنعتی دارید به صورت جامع انواع مختلف فلافل سازها را معرفی کنیم. در حالت کلی، دستگاه‌های فلافل ساز به دو نوع کلی صنعتی و خانگی که بعضا از آن به عنوان فلافل ساز دستی نیز یاد می‌کنند، تقسیم‌بندی می‌شوند. حمل و نقل دستگاه‌های مذکور چه با کاربری صنعتی و چه خانگی ساده بوده و با ظرفیت‌های مختلف می‌توانند فرآیند تولید فلافل را به صورت بهداشتی انجام دهند.

تولیدکنندگان دستگاه‌های فلافل ساز برای طراحی این تجهیزات مطابق استانداردهای جهانی پیش رفته و همواره در تلاش هستند که ماشین آلات مورد بحث را در کم مصرف‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین حالت ممکن و در عین حال بهترین کیفیت طراحی و عرضه کنند. لازم به ذکر بوده که میزان برق مصرفی به واسطه فلافل سازها از برق شهری است.

معمولاً در فرآیند طراحی این تجهیزات برای جنس بدنه از استیل، جنس قطعات و بخش‌هایی که با مواد اولیه فلافل در تماس مستقیم هستند از استیل نچسب، سرخ کن دستگاه از تفلون ضد خش و به طور کل استیلی که ضد زنگ باشد، استفاده می‌کنند. همچنین، قطعات و اجزای مختلف تشکیل‌دهنده فلافل ساز به راحتی از یک دیگر جدا شده و می‌توان آن‌ها را باز و بسته نمود. به منظور بهره‌گیری از انواع مختلف فلافل زن لازم نیست که اپراتور حتماً دارای تخصص خاصی باشد؛ چرا که کاربری این دستگاه بسیار ساده است. در پی کاربری ساده‌ای که فلافل سازها دارند و همچنین عملکرد اتوماتیک آن‌ها، به نیروی انسانی کم‌تر نیاز خواهد بود. علاوه بر این، این تجهیزات میزان بازدهی تولید را نیز افزایش داده و می‌توانند سبب کسب سود مناسبی شوند. ناگفته نماند که برای این تجهیزات پایه‌ای تحت عنوان پایه ثابت‌کننده دستگاه به منظور ثابت نگه‌ داشتن آن نیز ساخته شده و در بازار موجود است.

فلافل زن صنعتی

فلافل ساز دستی

انواع مختلف دستگاه‌های فلافل ساز به دو صورت دستی و اتوماتیک در بازار موجود هستند. عموماً نمونه‌های اتوماتیک می‌توانند ۱۰۰ عدد فلافل را در یک دقیقه تولید کنند. جنس قطعات سازنده نمونه‌های اتوماتیک در اکثر موارد از استیل ضد زنگ بوده و امکان شست و شوی دستگاه بدون این که دچار زنگ‌زدگی بشود فراهم است. در مقابل نمونه‌های دستی در بازار موجود هستند که در مقایسه با مدل‌های اتوماتیک کاربری بسیار ساده‌تری داشته و با گنجایش پایین‌تر خود برای مصرف در منازل مناسب می‌باشند.

فلافل ساز رومیزی

نوعی از فلافل زن صنعتی یا بهتر است بگوئیم نیمه صنعتی بوده که می‌توان از آن هم در منزل هم در کارگاه‌ها و کارخانجاتی که حجم تولید آن‌ها متوسط است بهره‌گیری کرد. این دستگاه‌ها تحت عنوان فلافل زن‌های کوچک نیز شناخته می‌شوند و کسب و کارهای کوچک می‌توانند از آن بهره‌گیری نمایند. فلافل زن‌های رومیزی ضمن داشتن ابعادی کوچک دارای دو نوع حفره‌دار و ساده می‌باشند. اگر دارای فروشگاه فست فودی هستید و به دنبال یک دستگاه مناسب می‌گردید که هم مقرون به صرفه باشد و هم بتواند نیاز مشتریان شما را رفع کند، فلافل زن‌های رومیزی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهند بود. طراحی این دستگاه به گونه‌ای بوده که هنگام پر شدن سرخ کن به صورت هوشمند خاموش خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که فرآیند قالب گیری توسط این دستگاه در یک واحد زمانی مشخص صورت می‌گیرد؛ به همین خاطر نمی‌توان انتظار سرعت و بازدهی بالا در تولید از آن داشت. با این حال دستگاه‌های فلافل زن صنعتی رومیزی از جمله تجهیزات پرطرفدار به حساب می‌آیند.

فلافل زن صنعتی

دستگاه فلافل زن تمام اتوماتیک

نمونه‌ای دیگر از دستگاه‌های فلافل زن صنعتی در بازار موجود بوده که ساختار آن‌ها تماماً اتوماتیک می‌باشد. تجهیزات مذکور مناسب کاربری صنعتی هستند. در ساختار این دستگاه فرآیند قالب گیری فلافل بدون نیاز به دخالت دست و تماماً به صورت خودکار انجام گرفته و قادر است در یک ساعت تعداد ۴۲۰۰ فلافل و در دقیقه ۷۲ عدد فلافل را تولید کند. علاوه بر این، امکان تنظیم سرعت و مدت زمان کارکرد دستگاه نیز بسته به نیاز کاربر فراهم خواهد بود. بهره‌گیری از دستگاه‌های فلافل زن تمام اتوماتیک در کارخانجات تولیدی بزرگ مزیت‌های فراوانی را در پی دارد. از جمله مزایای بهره‌گیری از این دستگاه می‌توان به مجهز بودن به شمارنده تعداد فلافل اشاره داشت.

افزون بر این، امکان مشخص کردن تعداد فلافل‌هایی که در بازه‌های زمانی مختلف مثل تولید روزانه، هفتگی، ماهانه و… تولید شده‌اند نیز وجود دارد. محصولاتی که به واسطه دستگاه فلافل ساز صنعتی تولید می‌شوند از ظاهر، اندازه و وزن و همچنین ضخامت یکسانی برخوردار می‌باشند؛ به همین خاطر فلافل‌های موجود در هر بسته ظاهری مناسب داشته و سبب جلب رضایت مصرف‌کننده می‌شود. همچنین، دستگاه فلافل زن صنعتی تمام اتوماتیک قابلیت بهره‌گیری همزمان از چند سرخ کن را نیز دارا بوده و کلیه مراحل تهیه فلافل به واسطه آن در بهداشتی‌ترین حالت ممکن صورت می‌گیرد. این دستگاه در مقیاس صنعتی و کارخانجات و کارگاه‌هایی که در زمینه تولید غذای آماده در حجم تولید بالا فعالیت می‌کنند، بهترین گزینه به شمار می‌رود.

دستگاه فلافل زن ریلی

دستگاه‌های فلافل زن صنعتی از نوع ریلی از جمله پرطرفدارترین ماشین آلات در خطوط تولید فلافل در کارخانجات بزرگ به شمار می‌روند. این تجهیزات که در حقیقت نوعی فلافل زن صنعتی بوده و دارای سرعت تولید بالا در حدود ۸۰ کیلوگرم در ساعت هستند و بازدهی عالی دارند. در کنار سرعت بالا و کیفیت عالی، قیمت تجهیزات مذکور نیز مناسب است و حتی کارگاه‌های تولیدی نسبتاً کوچک و رستوران‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند. هر یک از تجهیزات مصرفی در خط تولید فلافل دارای ویژگی‌ها، مزیت‌ها و معایب مخصوص به خود هستند. از جمله اصلی‌ترین مزیت‌ها و امتیازات دستگاه فلافل زن ریلی می‌توان به عدم داغ شدن بدنه آن و عدم افزایش دمای محیط کار اشاره داشت.

روند کار در این دستگاه به این صورت بوده مواد اولیه تهیه فلافل از پیش آماده شده و وارد دستگاه خواهد شد و بعد قالب‌های فلافل بر خط ریلی قرار می‌گیرند. در وهله بعدی قرص‌های فلافل آماده به مرحله بسته بندی خط تولید انتقال داده می‌شوند. شایان ذکر است که سرعت بالای این دستگاه موجب می‌شود تعداد تولید محصول در طول روز بسیار بالا باشد.

راه‌اندازی کسب و کار پرسود در خانه با فلافل زن صنعتی

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و گسترش خرید و فروش آنلاین، کسب و کارهای خانگی و درآمدزایی از منزل و فروش آنلاین همواره رو به پیشرفت است. از جمله کسب و کارهای پر سود، فروش محصولات غذایی آماده و نیمه آماده هم‌چون فلافل می‌باشد. اگر به فکر راه‌اندازی یک کسب و کار پرسود هستید، خرید فلافل زن صنعتی نمونه رومیزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فلافل زن صنعتی کوچک به علت داشتن ابعادی کوچک و قیمت مناسب برای پیشبرد یک کسب و کار نوپا گزینه‌ای عالی است. البته ماشین آلات صنایع غذایی بسیار زیاد هستند اما هدف ما معرفی دستگاهی بوده که بتواند ضمن اقتصادی بودن نیاز شما در ابتدای مسیر را به خوبی برطرف کند. با کمک فلافل زن صنعتی کوچک می‌توانید انواع مختلف ناگت، کتلت و فلافل خانگی را با بهترین کیفیت و در مدت زمان معقول آماده کنید. لازم به ذکر بوده که فلافل‌های تهیه شده با دستگاه‌های دستی و اتوماتیک از لحاظ ظاهری تفاوتی باهم ندارند  و به صورت یکدست با ضخامت یکسان تولید می‌شوند. پس از تهیه فلافل‌ها به میزان لازم می‌توانید با کمک دستگاه دوخت پلاستیک ریلی بسته‌بندی را انجام داده و فلافل‌ها را در معرض فروش قرار دهید.

معمولاً با استفاده از فلافل زن صنعتی رومیزی می‌توان در هر ساعت حدوداً ۴۰۰۰ قرص فلافل را قالب گیری کرد؛ هر قرص فلافل حدوداً دارای وزن ۲۰ الی ۳۰ گرم است و اگر با هر کیلو خمیر ۴۰ عدد فلافل تولید شود، سود حاصل از این فرآیند ۲ الی ۳ برابر فروش خواهد بود. علاوه بر این، حتی بی‌تجربه‌ترین افراد می‌توانند با این دستگاه کار کنند! چرا که نحوه کار با این دستگاه به تخصص خاصی نیاز نداشته و می‌توان تعداد زیادی فلافل را مدت زمان کوتاه تهیه نمود. ناگفته نماند که نیاز به نیروی کار محدود موجب می‌شود که این کسب و کار سوددهی بسیار بالا و قابل توجهی داشته باشد.

فلافل زن صنعتی

مشتریان کسب و کار فلافلی چه کسانی هستند؟

مهم‌ترین سوالی که پس از خرید دستگاه فلافل زن صنعتی کوچک و تولید فلافل ذهن افراد را درگیر می‌کند این است که مشتریان آن‌ها چه کسانی هستند؟ دوستان، شما می‌توانید فلافل‌های تولیدی را به افراد و اماکن مختلفی بفروشید که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  • فروشگاه زنجیره‌ای: فلافل‌های تولید شده توسط فلافل زن صنعتی کوچک به صورت وزنی یا تعداد قابل بسته‌بندی هستند. بسته‌های آماده را برای عرضه می‌توانید به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف ببرید و در صورت توافق آن‌ها را در بفروشید.
  • اغذیه‌فروشی‌ها: دومین گزینه اغذیه‌فروشی‌ها یا همان فست فودی‌ها هستند. این فروشگاه‌ها از فلافل‌های نیمه آماده برای فروش ساندویچ فلافل بهره‌گیری می‌کنند؛ چرا که فضا و زمان کافی برای تولید مستقیم فلافل را ندارند.
  • ·        سوپرمارکت‌ها: مشتری بعدی شما سوپرمارکت‌ها هستند. معمولاً سوپرمارکت‌ها برای تکمیل اجناس خود از چنین محصولاتی به خوبی استقبال می‌کنند.
  • فروشگاه‌های پروتئینی: فروشگاه‌های پروتئینی محصولاتی نظیر سوسیس و کالباس، همبرگر و سایر محصولات نیمه آماده و آماده را به فروش می‌رسانند. بسته‌بندی فلافل‌های خانگی شما نیز می‌توانند در این نوع از فروشگاه‌ها جای داشته باشند.
  • فروشگاه‌های مخصوص گیاه‌خواران: همان‌طور که می‌دانید فلافل یک غذای گیاهی است؛ به همین خاطر افراد گیاه‌خوار و فروشگاه‌هایی که محصولات وگن می‌فروشند نیز می‌توانند جزو مشتریان شما باشند.
  • خانم‌های خانه‌دار: و در نهایت مشتریان شما می‌توانند خانم‌های خانه‌دار نیز باشند. همان‌طور که می‌دانید رسیدگی به امور خانه از جمله کارهای زمان‌بر به حساب می‌آید؛ از این رو خانم‌های خانه‌دار نیز از مواد غذایی نیمه آماده و باکیفیت استقبال می‌کنند.

سخن پایانی

در این راهنما به صورت مفصل در مورد فلافل زن صنعتی و شروع کسب و کار فلافلی با شما عزیزان صحبت کردیم. دستگاه‌های فلافل زن در انواع مختلف با کاربری‌های صنعتی و خانگی در فروشگاه آی فودز قابل خرید می‌باشند. تنها کافی‌ست که نیاز خود و حجم تولید روزانه کارگاه یا کارخانه را در نظر گرفته و بر حسب آن اقدام به خرید کنید. ناگفته نماند که با استفاده از دستگاه‌های فلافل زن امکان تولید ناگت، کتلت، شامی و… نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.