روش‌های ارسال سفارشات ثبت شده در آی فودز

تمامی سفارشاتی که از طریق وبسایت آی فودز ثبت می شوند از یکی از این سه طریق ارسال می گردند:

سفارشاتی که خریدار آنها در شهری است که انبار محصول نیز در همان شهر است از طریق پیک موتوری ، اسنپ یا آژانس ارسال میگردد.

سفارشاتی که خریدار آنها در شهری به جز شهری است که انبار محصول در آن شهر است بنا به اندازه سفارش به وسیله شرکت پست و یا باربری ارسال می گردد.

 

 

پیگیری ارسال سفارشات:

  1. سفارشات ارسال شده از طریق پست: در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید پس از دریافت کد رهگیری، مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://newtracking.post.ir
  2. سفارشات ارسال شده از طریق باربری: در صورتی که سفارش شما از طریق باربری ارسال گردد می توانید با دریافت اطلاعات باربری و شماره رسید ، سفارش خود را از طریق باربری پیگیری نمایید

 

 

 

موارد مهم در ارسال سفارش ها:

  • امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۲ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، ۳-۵ روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۲ و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
  • هزینه ارسال برای سایرشهرها براساس تعرفه پست است.
  • اگرمبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • سفارشاتی که با باربری ارسال می گردند، مشمول هزینه ارسال شهری از انبار محصول به محل دفتر باربری نیز می گردند. هزینه ارسال با باربری بصورت پس کرایه هنگام تحویل از مشتری اخذ خواهد شد.