رویه‌های بازگرداندن کالا

با توجه به اینکه آی فودز یک بنگاه معاملاتی B2B است و مدل کسب و کار آن بصورت مارکت پلیس است و کالاهای موجود در سایت توسط تامین کنندگان دیگر ارسال می گردد، در صورت مغایرت کالای دریافتی مشتری با سفارش ثبت شده، از حقوق مشتریان خود دفاع خواهد کرد

به منظور مرجوع کردن سفارش مشتری میبایست گزارش مغایرت را از طریق روش های تماس به آی فودز ارائه نماید

پس از بررسی کارشناسان آی فودز در صورت صحت گزارش، جهت بازگراداندن کالا به فروشنده راهنمایی انجام خواهد شد

پس از دریافت کالای سالم توسط فروشنده و تایید ایشان، مبلغ پرداختی مشتری به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

خسارت ناشی از حمل و نقل

تمامی بسته های ارسالی از سمت آی فودز بیمه می شوند. بنابراین در صورت بروز مشکل حین حمل و نقل لازم است مشتری محترم به عنوان مالک بار با مراجعه به دفاتر شرکت حمل و نقل (اعم از پست، تیپاکس، باربری ، اسنپ، الوپیک، ماهکس، دکاپست، ندکس و…) و ارائه گزارش آسیب بار اقدام به دریافت غرامت کند. 

در این خصوص تمامی مسئولیت آسیب دیدگی حین ارسال به عهده شرکت حمل و نقل است و متاسفانه امکان پیگیری این موارد از سمت آی فودز مقدور نبوده و قابل جبران توسط آی فودز نمی باشد.