قیمت دستگاه فلافل زن

نگاهی بر فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه فلافل زن

آیا می‌دانید قیمت دستگاه فلافل زن چقدر است؟ تا کنون از این دستگاه استفاده کرده‌اید؟ دستگاه فلافل زن یکی از پرکاربردترین تجهیزات مصرفی در صنایع غذایی بوده که دارای انواع متنوعی است. از مدل‌های خانگی و دستی گرفته تا مدل‌های بزرگ‌تر و صنعتی که فقط در کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های فلافل زن در انواع مختلف اتوماتیک، رومیزی و ریلی در بازار موجود هستند. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با این تجهیزات به فاکتورهای موثر بر بهای تمام شده آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل زن چیست؟

پیش از این که به سراغ عوامل موثر بر قیمت تمام شده این محصولات برویم خوب است که با چیستی این دستگاه کمی بیش‌تر‌ آشنا شویم. دستگاه فلافل زن به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در چهارچوب ماشین آلات صنایع غذایی در کارخانجات بزرگ و خط تولید صنایع غذایی و همچنین رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک این تجهیزات فرآیند تهیه و پخت فلافل بسیار ساده‌تر، بهداشتی‌تر و سریع‌تر شده و امکان تهیه انواع مختلف کتلت، فلافل، شامی و ناگت در مدت زمانی بسیار کوتاه فراهم خواهد شد. این تجهیزات ضمن داشتن مصارف خانگی دارای مصارف صنعتی نیز بوده و می‌توان بر حسب نیاز اقدام به تهیه مدل مناسب نمود.

از آن‌جایی که این دستگاه دارای مصارف صنعتی نیز بوده، نیاز به نیروی انسانی بالا در فرآیند تهیه فلافل تقلیل پیدا خواهد کرد و در عین حال می‌توان حجم سفارشات را بالا برد. جالب است بدانید که برخی از دستگاه‌های فلافل زن می‌توانند در ساعت بیش از ۶۰۰۰ عدد فلافل تهیه کنند. افزون بر این، کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند برای بهبود روند کسب سود و افزایش رضایت مشتریان از مدل‌های کوچک‌تر این دستگاه با بررسی قیمت دستگاه فلافل زن استفاده نمایند. اساس کار دستگاه‌های مذکور به این صورت بوده که ابتدا خمیر فلافل درون مخزن ریخته شده و بعد تجهیز مذکور به صورت اتوماتیک مواد را به فلافل تبدیل خواهد کرد. سپس فلافل‌ها سرخ شده و آماده تحویل می‌شوند.

قیمت دستگاه فلافل زن

فاکتورهای موثر بر قیمت دستگاه فلافل زن

فاکتورهای متعددی بر قیمت این تجهیزات موثر هستند که می‌بایست در حین خرید با آن‌ها آشنا باشید تا بتوانید خریدی بهتر و هوشمندانه‌تر را تجربه نمائید. به طور معمول انواع مدل‌های متنوع دستگاه‌های فلافل زن (مدل‌های ریلی، رومیزی و اتوماتیک) با ظرفیت‌های مختلف و ابعاد بزرگ و کوچک در بازار موجود بوده که برخی از آن‌ها کاملاً مجهز هستند و به شیوه‌ای حرفه‌ای تولید شده‌اند و برخی دیگر هم نه؛ به همین خاطر قیمت آن مدل‌هایی که مجهزتر هستند بالاتر می‌باشد.

علاوه بر این، ظرفیت پخت و تعداد نازل‌هایی که برای دستگاه تعبیه شده نیز بر قیمت دستگاه فلافل زن موثر است. در مدل‌های فلافل زن دستی، ظرفیت و سرعت تولید فلافل بسته به عملکرد شخص است. در حالی که در فلافل‌ زن‌هایی که به صورت تمام اتوماتیک طراحی و عرضه شده‌اند ماجرا فرق دارد! فلافل سازهای اتوماتیک می‌توانند از ۱۰۰ عدد فلافل در ساعت تا ۸۵۰۰ عدد در ساعت تولید کنند و هر اندازه ظرفیت دستگاه و سرعت تولید آن بالاتر باشد، بهای تمام شده آن نیز بیش‌تر خواهد بود. همچنین داشتن امکاناتی نظیر شمارشگر اتوماتیک نیز می‌تواند قیمت دستگاه را بالاتر ببرد.

از آن‌جایی که تعداد برندهای تولیدکننده دستگاه فلافل زن در بازار بسیار بالا است، مقایسه مدل‌های مختلف با هم دیگر به کاری دشوار تبدیل شده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به یک وب سایت معتبر که ارائه دهنده تجهیزات مذکور است از مدل‌های با کیفیت موجود در بازار مطلع شده و با خاطری آسوده اقدام به خرید کنید.

قیمت دستگاه فلافل زن

نکات طلایی خرید دستگاه فلافل زن

اگر قصد خرید دستگاه فلافل زن را دارید، تنها استعلام قیمت دستگاه فلافل زن ملاک نیست، بلکه شما عزیزان می‌بایست موارد دیگری را مد نظر قرار دهید تا بتوانید دقیقاً آن چه که متناسب با نیاز شماست را خریداری کرده و از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری به عمل آورید. در ادامه به مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست هنگام تهیه این تجهیزات در نظر داشته باشید، آشنا خواهیم شد:

ابعاد دستگاه

ابعاد دستگاه که یکی از عوامل موثر بر قیمت دستگاه فلافل زن نیز محسوب می‌شود،  بر حسب نوع کاربری دستگاه می‌تواند متفاوت باشد. اصولاً دستگاه‌های فلافل ساز خانگی دارای ابعادی کوچک‌تر از نمونه‌های صنعتی هستند. پیش از خرید دستگاه به فضایی که قرار است فلافل ساز در آن قرار بگیرد نیز توجه کنید. ابعاد دستگاه می‌بایست با فضای مدنظر نیز تناسب برقرار کند.

ظرفیت فلافل زن

منظور از ظرفیت دستگاه این است که فلافل زن مورد نظر شما قادر است در ساعت چند عدد فلافل را تولید کند. دستگاه‌های فلافل زنی که کاربری صنعتی داشته دارای ظرفیت تولید بیش‌تری هستند و امکان تولید فلافل تا ۸۵۰۰ عدد در ساعت را هم دارا می‌باشند.

تعداد نازل

به طور معمول تعداد نازل که بر قیمت دستگاه فلافل زن نیز موثر بوده در نمونه‌های اتوماتیک بیش از یک الی دو نازل برای قالب‌گیری فلافل بوده که تعداد نازل‌ها بر سرعت عملکرد دستگاه نیز تأثیرگذار خواهند بود.

شمارشگر فلافل

به طور معمول دستگاه‌های فلافل ساز اتوماتیک مجهز به شمارشگر هستند. شمارشگر این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم کرده که بتواند تعداد تولید توسط دستگاه را تنظیم کرده و تشخیص دهد.

جنس قالب دستگاه

از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه فلافل زن و نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، جنس قالب است. اگر جنس قالب دستگاه مرغوب نباشد، احتمال این که مواد به بدنه آن بچسبد بالا خواهد رفت. به طور معمول جنس در نظر گرفته شده برای قالب فلافل زن‌هایی که مرغوب و معتبر هستند، استیل ضد زنگ و برای ظرف سرخ کن آن‌ها از تفلون ضد خراش بهره‌گیری می‌شود.

سخن پایانی

در این راهنما با عوامل موثر بر قیمت دستگاه فلافل زن و نکاتی که می‌بایست به عنوان یک خریدار در نظر داشته باشید و رعایت کنید، آشنا شدیم. دستگاه‌های فلافل زن از جمله پرطرفدارترین و پرکاربردترین تجهیزات در صنایع غذایی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اقدام به تهیه و تولید مواد غذایی مشابه با فلافل هم‌چون کتلت، همبرگر، شامی، ناگت و… کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.