بهترین دستگاه فلافل زن

راهنمای خرید بهترین دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل زن یکی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه‌های موجود در صنایع غذایی و ماشین آلات بوده که امروزه برای شروع و راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی و گسترش کسب و کارهایی هم‌چون فست فود و رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان تقاضا برای این دستگاه‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته با توجه به افزایش نیاز جامعه و ذائقه افراد به غذاهای فست فودی بیش‌تر شده است؛ به همین خاطر تولیدکنندگان و برندهای مختلف ارائه‌دهنده ماشین آلات مواد غذایی همواره در تلاش هستند بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را طراحی و عرضه کنند. با در نظر گرفتن تعداد بالای تولیدکنندگان دستگاه‌های فلافل ساز، گاهاً انتخاب و خرید بهترین دستگاه به کاری دشوار و چالش‌برانگیز تبدیل می‌شود. از این رو در این راهنما قصد داریم ویژگی‌های بهترین دستگاه فلافل زن را به شما خریداران عزیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه فلافل زن

بهترین دستگاه فلافل زن چیست؟

دستگاه فلافل زن یکی از ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در رستوران‌ها، فست فودها و تمامی اماکنی بوده که به نوعی در زمینه تهیه مواد غذایی هم‌چون فلافل، کتلت، شامی، ناگت و… فعالیت می‌کنند. تجهیزات مذکور کاربری‌های مختلف صنعتی، کسب و کارهای کوچک و مصارف خانگی داشته و در انواع مختلف با ویژگی‌های متفاوت و منحصربه‌فرد در بازار موجود می‌باشند. بهترین دستگاه فلافل زن نوعی تجهیز بوده که از جنبه‌های مختلف قادر است فرآیند تهیه مواد غذایی نظیر فلافل را با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رساند.

کاربردهای بهترین دستگاه فلافل زن چیست؟

از این دستگاه می‌توان برای تهیه مواد غذایی که در بخش قبل گفته شد، بهره‌گیری کرد. در منوی اکثر رستوران‌ها، فست فودها و آشپزخانه‌ها این دستگاه از نوع صنعتی و نیمه صنعتی آن کاربرد دارد. افزون بر این، سلف سرویس خوابگاه‌ها، ادارات تولیدی و کارگاه‌های کوچک نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده نمایند. همان‌طور که می‌دانید مواد غذایی آماده و نیمه آماده و فست فودی در سطح کشور طرفداران بسیار زیادی دارند؛ به همین خاطر راه‌اندازی و تولید مواد غذایی مذکور می‌تواند سبب کسب سود بزرگ و قابل قبولی شود. شایان ذکر است که این دستگاه تنها برای تولید فلافل نبوده و می‌توان از مدل‌های مختلف آن برای تهیه کتلت، شامی و ناگت و… نیز بهره برد.

انواع مختلف بهترین دستگاه فلافل زن کدام است؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌بایست زمان خرید بهترین دستگاه فلافل زن در نظر داشته باشید، نوع دستگاه فلافل زن می‌باشد. تجهیزات مذکور در بازار ایران از لحاظ ظرفیت تولید عموماً در دو صورت دستی و صنعتی طراحی و عرضه می‌شوند. اگر به یک دستگاه کارآمد در فضای کارخانه و فست فودی‌های بزرگ نیاز دارید، مدل صنعتی این تجهیزات می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد؛ چرا که ظرفیت تولید مدل صنعتی دستگاه‌های مذکور در مقایسه با مدل دستی بالاتر بوده و حجم تولید بالاتری را پوشش می‌دهد. در مقابل اگر به دستگاهی نیاز دارید که بتواند روزانه حجم تولید پایینی را پوشش داده و ظرفیت کم‌تری داشته باشد، بهترین دستگاه فلافل زن مدل دستی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. در ادامه با هر یک از دستگاه‌های مذکور بیش‌تر آشنا می‌شویم:

دستگاه فلافل زن دستی

همان‌طور که از نام تجهیزات مذکور پیداست، این دستگاه کاربری خانگی داشته و برای استفاده در منازل مناسب است. سیستم عملکرد دستگاه مذکور بسیار ساده و راحت و همچنین سریع بوده اما در مقایسه با سایر دستگاه‌های فلافل زن صنعتی ظرفیت کم‌تری دارد. با استفاده از این تجهیزات کاربران می‌توانند فلافل‌هایی با ضخامت یک‌دست تهیه نمایند.

دستگاه فلافل زن تمام اتوماتیک

در مقابل دستگاه‌های فلافل زن دستی، دستگاه‌های تمام اتوماتیک نیز طراحی و تولید شده و برای اماکنی که تماماً صنعتی هستند کاربرد دارند. عملیات قالب‌گیری در این تجهیزات به صورت کاملاً خودکار صورت گرفته و دست در این فرآیند دخالتی ندارد؛ به همین خاطر فلافل‌هایی که به واسطه این نوع از دستگاه‌های فلافل زن تولید می‌شوند از لحاظ بهداشتی عالی هستند. بهترین دستگاه فلافل زن تمام اتوماتیک در ظرفیت‌ها و اشکال مختلف طراحی و عرضه شده که می‌توان بر حسب سلیقه و نیاز و همچنین حجم تولید، مناسب‌ترین نوع آن را خریداری نمود. قابل ذکر بوده که این تجهیزات با ظرفیت‌های تولیدی از ۱۰۰ عدد فلافل در دقیقه تا ۸۵۰۰ عدد فلافل در دقیقه در بازار موجود هستند. عموماً دستگاه‌های فلافل زن تمام اتوماتیک مجهز به امکانات مفیدی نظیر شمارشگر تعداد فلافل تولیدی بوده و امکان تنظیم مدت زمان کارکرد فلافل ساز نیز فراهم است.

دستگاه فلافل زن ریلی یکی از انواع پرکاربرد دستگاه‌های فلافل زن تمام اتوماتیک بوده که در اکثر آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش کار در این دستگاه به این ترتیب بوده که ابتدا مواد اولیه تهیه فلافل درون مخزن دستگاه ریخته شده و پس از انجام فرآیند قالب زنی، فلافل‌ها به مرحله سرخ شدن وارد شده و بعد به واسطه ریل از دستگاه خارج خواهند شد.

بهترین دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل زن نیمه اتوماتیک

دستگاه‌های فلافل زن نیمه اتوماتیک دارای نوعی کاربری خودکار و نیمه خودکار هستند؛ به این صورت که عملکرد آن‌ها مشابه نمونه دستی بوده اما فرآیند قالب گیری در دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد.

ویژگی‌های بهترین دستگاه فلافل زن

  • دارای بدنه‌ استیل و ضد زنگ
  • قطعات مقاوم در برابر آب و زنگ زدگی
  • قیمت مناسب
  • انجام فرآیند تهیه فلافل در مدت زمان پایین
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تنوع در ابعاد متناسب با کاربری خانگی یا صنعتی
  • دارای ظرفیت مورد نیاز متناسب با نوع کاربری خانگی یا صنعتی
  • برخورداری از نازل قوی برای انجام عملیات قالب گیری
  • برخورداری از شمارشگر
  • دارای قالب استیل ضد زنگ به منظور جلوگیری از چسبیدن مواد اولیه به قالب

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با انواع دستگاه فلافل زن به بررسی ویژگی‌های بهترین دستگاه فلافل زن نیز پرداختیم. فلافل، شامی، کتلت، ناگت و… از جمله مواد غذایی پرطرفدار هستند که برای تهیه آن‌ها می‌توان از تجهیزات فلافل ساز بهره‌گیری کرد. برندهای مختلفی در زمینه تولید این دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها خوش‌نام‌تر و معتبرتر هستند. چنان‌چه قصد خرید بهترین تجهیزات فلافل ساز را دارید، تنها کافی است با در نظر گرفتن انواع مختلف این تجهیزات و ویژگی‌هایی که هر یک از آن‌ها دارند، اقدام به خرید نمائيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.