خرید دستگاه فلافل زن

نکات خرید دستگاه فلافل زن چیست؟

آیا قصد خرید دستگاه فلافل زن را دارید؟ آیا می‌دانید برای خرید تجهیزات مذکور می‌بایست چه نکاتی را مد نظر قرار دهید؟ زمانی که برای میل کردن فلافل به فلافل فروشی‌ها مراجعه می‌کنید، غالباً این فروشگاه‌ها از فلافل زن‌های دستی بهره‌گیری می‌کنند. در کنار مدل‌های دستی، فلافل‌ سازهای بزرگ و صنعتی با کاربری صنعتی نیز در بازار موجود هستند که دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و با کمک آن‌ها می‌توان اقدام به تهیه تعداد زیادی فلافل به صورت آماده و نیمه آماده نمود. این تجهیزات برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک خانگی و گسترش فعالیت و افزایش درآمد نیز مناسب هستند. در ادامه این مطلب ضمن آشنایی بیش‌تر با تجهیزات مذکور به نکات خرید دستگاه فلافل زن نیز خواهیم پرداخت. با آی فودز همراه باشید.

خرید دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از این که به سراغ نکات خرید دستگاه فلافل زن برویم، خوب است که در ابتدا با چیستی و ماهیت این دستگاه کمی بیش‌تر آشنا شویم. از زمانی که فلافل به عنوان یک میان وعده یا وعده اصلی خوشمزه و در عین حال ساده در کلیه شهرهای ایران پرطرفدار شد و میزان تقاضا برای آن بالا رفت، شرکت‌های مختلفی سعی کردند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و به روز اقدام به طراحی و ارائه دستگاه‌های فلافل زن با ویژگی‌های منحصر به فرد کنند. این دستگاه‌ها در طی سال‌های گذشته دستخوش تغییرات عمده‌ای شده و روز به روز در حال بهتر شدن هستند.

چند سال پیش این تجهیزات ظاهری ساده‌تر داشتند اما امروزه برندهای معتبر تولیدکننده دستگاه فلافل ساز همواره در تلاش هستند با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته سرعت تولید دستگاه‌های مذکور را افزایش داده و به تبع میزان فروش خود را نیز بیش‌تر کنند. افزون بر این، دستگاه‌های فلافل سازی روی کار آمده‌اند که علاوه بر تهیه فلافل برای تهیه کتلت، ناگت، شامی و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بر این اساس، با خرید دستگاه فلافل زن صنعتی یا خانگی می‌توان ضمن افزودن غذاهای بیش‌تر به منوی رستوران و فست فودی‌ها، در منزل نیز به کمک مدل خانگی اقدام به راه‌اندازی کسب و کار کوچک کرد و در مسیر کسب سود قدم گذاشت.

خرید دستگاه فلافل زن

آشنایی با انواع دستگاه فلافل زن و کارایی هر یک از آن‌ها

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که لازم است حین خرید دستگاه فلافل زن در نظر داشته باشید، نوع دستگاه است. برندهای مختلف این تجهیزات را در انواع متنوع با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشخص و متمایز از یک‌دیگر به بازار ارائه می‌کنند. در حالت کلی، این تجهیزات در انواع اتوماتیک، رومیزی و دستی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناگفته نماند که دستگاه‌های فلافل ساز از قابلیت حمل و نقل و جا به جایی برخوردار بوده و می‌توان از آن‌ها در محیط خانه و رستوران بدون این که فضای زیادی را اشغال کنند، بهره‌گیری کرد.

افزون بر این، این تجهیزات از قطعاتی از جنس استیل ضد زنگ در ساختار خود بهره برده و به همین خاطر امکان شست‌وشوی آن‎‌ها به راحتی فراهم است. از این رو می‌توان گفت که این ویژگی، رعایت مسائل بهداشتی برای دستگاه فلافل زن را فراهم می‌کند. البته تنها انواع دستگاه فلافل زن در فرآیند خرید این تجهیزات حائز اهمیت نیست، بلکه می‌بایست به ظرفیت تولید تجهیزات مذکور نیز دقت داشته باشید؛ چرا که هر یک از مدل‌های نامبرده با ظرفیت و گنجایش مشخصی طراحی و ساخته می‌شوند و قادر هستند تعداد مشخصی فلافل در ساعت تولید کنند. در ادامه با انواع مختلف فلافل زن صنعتی آشنا خواهیم شد:

فلافل زن رومیزی

دستگاه‌های فلافل زن رومیزی دارای ابعاد کوچکی هستند و امکان قرار دادن آن‌ها بر روی میز وجود دارد. اگر قصد خرید دستگاه فلافل زن مناسب فست فودی‌ها و ساندویچی‌های کوچک را دارید، این دستگاه برای شروع کسب و کار می‌تواند گزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه باشد. روند کار دستگاه مذکور به این صورت بوده که قالب‌گیری فلافل بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک انجام شده و می‌تواند در هر ساعت حدود ۴۰۰۰ فلافل بسته به نوع و گنجایش دستگاه تولید نماید. ناگفته نماند که این دستگاه اتوماتیک بوده و مجهز به سیستم خاموش کن اتوماتیک می‌باشد.

خرید دستگاه فلافل زن

فلافل زن ریلی

این دستگاه برخلاف مدل قبلی دارای ابعاد بزرگ‌تری بوده و به تبع فضای بیش‌تری را اشغال خواهد کرد. اگر قصد خرید دستگاه فلافل زن با ظرفیت بیش‌تر را دارید، مدل ریلی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. در این دستگاه از اولین مرحله تولید فلافل تا مرحله سرخ کردن آن دست به هیچ وجه دخالتی نداشته و امکان تهیه فلافل در هر ساعت به تعداد بین ۲۰۰۰ الی ۶۰۰۰ عدد فراهم است. این تجهیزات در کارخانجات صنعتی بزرگ و رستوران‌ها و فست فودی‌هایی با تعداد مشتریان بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهم‌ترین نکات خرید دستگاه فلافل زن چیست؟

از جمله اصلی‌ترین نکاتی که می‌بایست حین خرید دستگاه فلافل زن در نظر داشته باشید، قیمت تجهیزات مذکور است. بهای تمام شده تجهیزات مذکور بر حسب مدل دستگاه و انتظاری که از آن می‌رود، متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال قیمت تمام شده فلافل زن‌های رومیزی در مقایسه با نوع صنعتی آن به دلیل برخورداری از گنجایش کم‌تر، حجم پایین‌تر و قدرت موتور کم‌تر، ارزان‌تر می‌باشد.

نکته بعدی که توجه به آن حائز اهمیت بوده، در نظر گرفتن جنس قطعات فلافل زن است. اگر می‌خواهید پس از خرید دستگاه فلافل زن با مشکل مواجه نشوید، پیشنهاد می‌کنیم به جنس قطعات به کار رفته در ساختار دستگاه توجه کنید. توجه فرمائيد که دستگاه فلافل زن پس از هر بار استفاده می‌بایست مورد شست‌وشو قرار گیرد تا به لحاظ بهداشتی تأیید شده باشد؛ به همین خاطر می‌بایست جنس قطعات آن از استیل ضد زنگ باشد تا در برابر آب واکنش منفی از خود نشان نداده و اصطلاحاً زنگ نزند.

سخن پایانی

دستگاه فلافل زن یکی از پرکاربردترین و بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده که در این راهنما به شرح کارايي آن پرداختیم. اگر قصد خرید دستگاه فلافل زن را دارید، پیشنهاد ما این است که در ابتدا به انواع موجود از این دستگاه در بازار و نکات خریدی که در این راهنما به آن‌ها اشاره کردیم، توجه کرده و آن‌ها را رعایت کنید. فراموش نکنید که بهداشت دستگاه اهمیت زیادی دارد؛ به همین خاطر بهتر است سراغ خرید دستگاهی بروید که تمام استیل بوده و از قابلیت شست‌وشو نیز برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.