آبمیوه گیری صنعتی

راهنمای جامع خرید آبمیوه گیری صنعتی

آبمیوه طبیعی از جمله خوش‌طعم‌ترین و بهترین نوشیدنی‌هایی است که اکثر افراد حداقل به طعم چند میوه از این نوشیدنی علاقه شدیدی دارند. آبمیوه‌های طبیعی در کنار این که بسیار خوشمزه هستند، برای بدن نیز فواید زیادی دارند؛ به همین خاطر میزان تقاضا و استقبال افراد به این نوع از نوشیدنی‎‌ها بسیار بالا است. تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در راستای این موضوع اقدام به طراحی و تولید تجهیزاتی تحت عنوان آبمیوه گیری صنعتی کرده‌اند. آبمیوه‌گیری‌های صنعتی ابزاری هستند که به کمک آن‌ها می‌توان حجم بالایی از میوه‌های متنوع و خوش طعم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آبگیری کرد. در ادامه این راهنما قصد داریم به صورت جامع در مورد تجهیزات مذکور با شما عزیزان صحبت کنیم. چنان‌چه قصد خرید آبمیوه‌گیری صنعتی و راه‌اندازی کسب و کار آبمیوه‌فروشی را دارید، پیشنهاد می‌شود تا انتهای راهنما ما را همراهی کنید.

 آبمیوه گیری صنعتی

آبمیوه گیری صنعتی چیست؟

آبمیوه گیری صنعتی از جمله وسایلی بوده که از آن برای آب گرفتن میوه‌های مختلف مثل سیب، پرتقال، هویج، انار و… استفاده می‌شود. این تجهیزات در انواع مختلف دستی و برقی در بازار موجود هستند که هر یک از آن‌ها کاربری مشخصی دارند. به عنوان مثال آبمیوه‌گیری‌های دستی بیش‌تر کاربری خانگی داشته و می‌توان از آن در منازل برای آب گیری میوه‌های مختلف استفاده کرد. البته نمونه دستی این تجهیزات در مقایسه با مدل‌های برقی محدودیت‌هایی دارد. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به گنجایش آبمیوه‌گیری و توان موتور آن اشاره داشت.

در مقابل آبمیوه‌گیری‌های صنعتی دستگاه‌هایی هستند که قابلیت تهیه آبمیوه در حجم بالاتر در مدت زمان کوتاه‌تر را دارا می‌باشند. عموماً نسخه صنعتی این تجهیزات در اماکنی که میزان نیاز به آبمیوه در آن‌ها بیش‌تر حس می‌شود کاربرد دارد. به عنوان مثال هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مغازه‌های آبمیوه‌فروشی و… از جمله این اماکن هستند.

از آن‌جایی که آبمیوه‌گیری‌های صنعتی دارای قدرت و استحکام بیش‌تری در مقایسه با مدل‌های خانگی هستند، می‌توان با کمک آن‌ها حدود ۱۰۰ کیلوگرم یا بیش‌تر آبمیوه تهیه کرد؛ به همین خاطر به این تجهیزات عنوان «صنعتی» داده می‌شود. عموماً جنس بدنه دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی بسیار محکم بوده و از استیل یا آلومینیوم تهیه می‌شود. علاوه بر این، وزن آبمیوه‌گیری‌های صنعتی در مقایسه با مدل‌های دستی یا خانگی سنگین‌تر است.

ویژگی‌های انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی چیست؟

زمانی که به آبمیوه‌فروشی‌ها به ویژه در فصول گرم سال مراجعه می‌کنیم، فروشنده یک منوی بلند بالا از آبمیوه‌های خوشمزه و تازه‌ای که می‌تواند آماده کند را ارائه می‌دهد. در این لیست انواع مختلف میوه‌های خوش رنگ و طعم وجود دارند. از سیب و پرتقال گرفته تا انار و هویج، همه و همه قابلیت آبگیری دارند. اما همان‌طور که می‌دانید این میوه‌ها از لحاظ ظاهری و پوسته‌ای که دارند با یک دیگر متفاوت هستند؛ به همین خاطر برای آبگیری هر یک از آن‌ها به یک دستگاه مخصوص نیاز خواهد بود.

پیش از این که بخواهیم به سراغ معرفی انواع دستگاه آبمیوه‌گیری صنعتی برویم، خوب است که با مشخصات کلی این تجهیزات کمی بیش‌تر آشنا شویم. لازم به ذکر است که در نظر گرفتن این ویژگی‌ها می‌تواند به شما عزیزانی که قصد خرید دستگاه آبمیوه‌گیری دارید کمک شایانی کند. کلیه قطعات و صفحات استفاده شده در ساختار دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی از نوع آلیاژ ضد سایش بوده و در برابر آب و رطوبت و همچنین اسیدهای موجود در انواع میوه‌ها مقاومت و پایداری بسیار خوبی از خود نشان داده و در اثر برخورد با آب دچار خرابی و پوسته پوسته شدن نمی‌شوند.

علاوه بر این، آبمیوه‌گیری‌های صنعتی با کمک انرژي برق کار می‌کنند و کارایی اتوماتیک دارند؛ به همین دلیل قادر هستند بدون دخالت دست، آبِ میوه‌های مختلف را به طور کامل بگیرند و از هدر رفتن میوه جلوگیری کنند. لذا با کمک دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی به جای روش‌های آبگیری میوه قدیمی نه تنها می‌توان از رعایت بهداشت در فرآیند تهیه آبمیوه مطمئن شد، بلکه در زمان و هزینه نیز صرفه‌جویی می‌شود.

 آبمیوه گیری صنعتی

سرعت عملکرد آبمیوه‌گیری‌های صنعتی بسیار بالا است؛ به همین خاطر آب میوه تهیه شده به واسطه این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده نوشیدن شده و همچنین کیفیت و ویتامین‌های موجود در میوه نیز تماماً حفظ خواهد شد. شایان ذکر است که دستگاه‌های مذکور دارای یک قسمت ورودی بوده که کاربر می‌بایست میوه و صیفی‌جات مورد نظر را از طریق آن وارد مخزن دستگاه کند تا فرآیند آبگیری شروع شود. بعد از انجام فرآیند آبگیری، تفاله‌های میوه از بخش دیگر دستگاه خارج شده و آبمیوه طبیعی بدون ناخالصی از قسمت خروجی آماده می‌شود. از دیگر مشخصات دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی که می‌تواند به شما عزیزان در تجربه خریدی بهتر کمک کند، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • در ساختار این تجهیزات یک تیغه کاسه‌ای یا توری با کیفیت عالی تعبیه شده است.
  • دارای بدنه‌ای مقاوم و معمولاً از جنس استیل هستند.
  • از آن‌جایی که قطعات به کار رفته در ساختار دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی از جنس استیل ضد زنگ بوده امکان جداسازی قطعات مختلف آن به غیر از موتور و شست‌وشوی دستگاه فراهم است. ناگفته نماند که این ویژگی سبب می‌شود بهداشت آبمیوه طبیعی تهیه شده توسط دستگاه دو چندان شود.
  • موتور تعبیه شده برای دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی قدرت بسیار بالایی دارد.
  • از آن‌جایی که در ساختار این تجهیزات از مرغوب‌ترین و بهترین قطعات بهره‌گیری می‌شود، امکان استفاده پیاپی بدون داغ شدن دستگاه و یا نگرانی از خرابی سریع آن‌ها وجود دارد.
  • دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی هم‌چون سایر دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مصرفی در صنایع غذایی همواره در معرض خرابی هستند و به سرویس و تعمیر دوره‌ای نیاز دارند، اما نکته مثبت این‌جاست که در صورت بروز ایراد نحوه تعمیر این تجهیزات بسیار راحت خواهد بود.
  • همان‌طور که گفته شد دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی برای اماکنی مناسب هستند که نیاز به تولید روزانه آبمیوه در حجم بالا دارند؛ به همین خاطر ظرفیت  مخزن این دستگاه بالا بوده و در کنار آن طراحی فوق‌العاده جذابی دارد.

چگونه آبمیوه گیری صنعتی مناسب کافی‌شاپ تهیه کنیم؟

در حالت کلی آبمیوه گیری صنعتی در تمامی کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی که در منوی خود آبمیوه طبیعی در طعم‌های مختلف سرو می‌کنند، مورد نیاز می‌باشد، اما گاهاً با در نظر گرفتن تنوع مدل‌های مختلفی که از این دستگاه موجود بوده و همچنین فرق بین قیمت هر یک از این مدل‌ها عموماً انتخاب بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را به کاری دشوار و چالش‌برانگیز تبدیل می‌کند. همان‌طور که می‌دانید بازار تجهیزات صنعتی آشپزخانه بسیار گسترده بوده و برندهای متعددی در این بازار مشغول به فعالیت هستند. از برندهای مختلف سانتوز، سیدو، زومکس، هلال، آیتک گرفته تا برندهای الوین و… . هر یک از برندهای مذکور مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی را به بازار عرضه می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد، میوه‌ها و صیفی‌جات از نظر بافت و پوسته‌ای که دارند روش آبگیری خاصی را می‌طلبند؛ به همین خاطر نمی‌توان برای تمامی میوه‌ها از یک آبمیوه‌گیری برای آبگیری استفاده نمود. آبمیوه‌گیری‌های صنعتی که برای آبگیری میوه‌هایی مثل سیب، هویج، کرفس و… استفاده می‌شوند برای آبگیری مرکبات دیگری که بافت نرم‌تر دارند مناسب نیستند.

اگر فضای کافه یا رستوران به گونه‌ای طراحی شده که آشپزخانه یا همان بار سرد در معرض دید بوده و سر و صدای تجهیزات صنعتی کافی شاپ باعث برهم زدن آرامش کافه می‌شود، بهتر است به سراغ مدل‌هایی از دستگاه آبمیوه‌گیری بروید که صدای کم‌تری تولید می‌کنند. معمولاً مدل‌های خارجی آبمیوه‌گیری‌های صنعتی در مقایسه با مدل‌های داخلی صدای کم‌تری تولید خواهند کرد. برای خرید بهترین دستگاه آبمیوه‌گیری صنعتی لازم است فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید. از جمله این فاکتورها می‌توان به تعداد و قطر ورودی، توان موتور، صدای موتور و میزان لرزش دستگاه اشاره داشت.

علاوه بر این، اگر حجم کار شما بالا است، لازم بوده اقدام به خرید دستگاهی کنید که ضمن داشتن کیفیت بالا، طول عمر زیادی نیز داشته باشد تا بتواند در آبگیری بهتر و کاهش میزان تفاله و ضایعات میوه و همچنین کاهش هزینه‌ها به شما کمک کند.

تفاوت اصلی آبمیوه‌گیری دستی با آبمیوه گیری صنعتی در چیست؟

همان‌طور که اشاره شد، آبمیوه‌گیری‌های صنعتی از نظر نوع کاربردی که دارند عموماً در فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مقایسه با نمونه خانگی برای آن‌ها موتوری با قدرت بالاتر تعیبه شده است. با تکیه بر دور تند موتور و قدرت زیاد آن، این دستگاه‌ها قادر هستند که برای مدت زمان طولانی‌تر، حجم بالاتری از میوه‌های مختلف را آبگیری کنند. در حقیقت می‌توان گفت که میزان بازدهی و ظرفیت دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی در مقایسه با مدل‌های دستی بیش‌تر است.

علاوه بر این، دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی و دستی در جنس بدنه نیز با هم دیگر فرق دارند. معمولاً جنس بدنه مدل صنعتی بسیار مقاوم‌تر بوده و توانایی تحمل حجم و وزن بالاتری را داشته و می‌تواند قوی‌تر عمل کند. همچنین، آبمیوه‌گیری‌های دستی و صنعتی در توان و قدرت نیز با هم دیگر در تضاد هستند. ناگفته نماند که آبمیوه‌گیری‌های صنعتی بر حسب حجم و ظرفیت در انواع مختلف در بازار موجود می‌باشند. با کمک آبمیوه گیری صنعتی می‌توان حجم بالایی از میوه‌های خوش‌طعم و پرطرفدار را در مدت زمان کوتاه بدون دخالت دست آبگیری کرد و در اختیار مشتریان قرار داد.

دستگاه آب پرتقال گیری چیست؟

دستگاه آب پرتقال گیری که تحت عنوان دستگاه آب مرکبات گیری نیز معروف بوده برای آبگیری انواع مختلف مرکبات هم‌چون پرتقال، گریپ فروت، لیمو و میوه‌های دیگری نظیر انار مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که نمونه اولیه این دستگاه‌ها برای نخستین بار در قرن ۱۸ میلادی در کشور ترکیه ساخته شد که از نوع دستی بودند. امروزه دستگا‌ه‌های آب مرکبات‌گیری به همراه فیلترهای مختلف استیل و پلاستیکی و قابلیت تهیه آب مرکبات پالپ‌دار و بدون پالپ قابل خرید هستند.

دستگاه‌های آب مرکبات گیری صنعتی دارای ابعادی بزرگ‌تر بوده و می‌توانند در مدت زمان کوتاه حجم زیادی از مرکبات را آبگیری کنند. جالب است بدانید که امروزه نوعی دستگاه آب مرکبات گیری تحت عنوان مدل سلف سرویس در کنار مدل ایستاده و رومیزی آن طراحی و عرضه شده که در کنار پرفروش بودن در اکثر کافی‌شاپ‌ها و آبمیوه‌فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه عملکرد دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی تماماً خودکار است، اما نمونه دستی آن قابلیت تنظیم دارد. برای آبگیری مرکبات پرطرفداری نظیر پرتقال لازم است که کاربر پرتقال را درون مخزن ورودی دستگاه برید تا در بازه زمانی کوتاه پرتقال‌ها آبگیری شوند. علاوه بر پرتقال می‌توان از این دستگاه برای آبگیری میوه‌های دیگری مثل لیمو شیرین، لیمو ترش و گریپ فروت نیز بهره‌گیری کرد. لازم به ذکر بوده که این دستگاه با ظرفیت حدود ۲۰ کیلوگرم می‌تواند در دقیقه حدود ۴۰ عدد میوه را آبگیری کند!

 آبمیوه گیری صنعتی

آب هویج گیری صنعتی چیست؟

یکی دیگر از دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، آب هویج‌گیری صنعتی بوده که عموماً در بستنی‌فروشی‌ها و آبمیوه‎‌فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع که شست و شو و پوست گرفتن هویج و آبگیری آن کاری بسیار زمان‌بر می‌باشد، بهره‌گیری از این دستگاه به افراد کمک می‌کند که بتوانند حجم بالایی از هویج را در مدت زمان کوتاه به راحتی و بدون تلف کردن وقت آبگیری کرده و به مشتریان ارائه کنند.

لازم به ذکر بوده که میزان بازدهی دستگاه آب هویج گیری صنعتی تماماً وابسته به ظرفیت و قدرت موتور دستگاه است. دستگاه‌هایی که دارای مخزن بزرگ‌تر و قدرت موتور ۲ الی ۳ اسب بخار هستند در مقایسه با نمونه‌های کوچک‌تر که قدرت موتور ۱ اسب بخار دارند، توان بیش‌تر خواهند داشت. کاربران می‌توانند با در نظر گرفتن نوع نیاز و بسته به بودجه‌ای که می‌خواهند صرف خرید آبمیوه گیری صنعتی کنند، بهترین مدل را انتخاب نمایند.

ناگفته نماند که آب هویج گیری صنعتی در مدل‌های متنوع ایستاده و رومیزی در بازار موجود می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید موقع خرید دستگاه بهترین مدل را با توجه به فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید. توصیه می‌شود هنگام خرید این تجهیزات مواردی مثل سرعت چرخش تیغه، میزان برق مصرفی، قدرت موتور، ظرفیت مخزن و عملکرد دستگاه را نیز مد نظر قرار دهید.

دستگاه آب انار گیری صنعتی چیست؟

از آن‌جایی که انار در مقایسه با سایر میوه‌ها دارای شکل و شمایل متفاوتی است، برای فروش آب انار و اضافه کردن این نوشیدنی خوش طعم به منوی خود به دستگاه دیگری غیر از آبمیوه گیری صنعتی معمولی نیاز پیدا خواهید کرد. ممکن است که هزینه این دستگاه بالا باشد و شما را منصرف کند، اما باور بفرمایید که ارزشش را دارد! چرا که آب انار جزو نوشیدنی‌های پرطرفدار بوده که در هر مغازه‌ای به راحتی یافت نمی‌شود. یک لیوان آب انار طبیعی و خنک نه تنها مشتریان زیادی را جذب می‌کند، بلکه به سیستم تصفیه خون نیز کمک شایانی خواهد کرد.

دستگاه‌های آب انار گیری نیز هم‌چون آبمیوه گیری صنعتی معمولی در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار موجود می‌باشند. اگر تازه‌کار هستید می‌توانید از نوع کوچک و دستی آن استفاده کنید. معمولاً جنس بدنه دستگاه‌های آب نارگیری دستی از استیل یا چدن بوده و گاهاً برای آبگیری مرکباتی نظیر پرتقال و لیمو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مخلوط‌کن یا آبمیوه گیری صنعتی؟

مخلوط‌کن نوعی دیگر از تجهیزات صنعتی مناسب کافی‌شاپ‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی بوده که می‌توان از آن برای میکس کردن مواد غذایی مختلف و میوه‌ها و همچنین صیفی‌جات استفاده کرد. مخلوط‌کن نمی‌تواند جایگزین آبمیوه گیری صنعتی باشد چرا که اساس کار این دستگاه چیز دیگری است. اگر قصد راه‌اندازی یک آبمیوه‌فروشی مجهز را دارید، به مخلوط‌کن در کنار آبمیوه گیری صنعتی نیاز پیدا خواهید کرد. معمولاً این دستگاه برای تهیه معجون و اسموتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مخلوط‌کن‌ها نیز هم‌چون آبمیوه گیری صنعتی در انواع مختلف و ظرفیت‌های متفاوت ۲ الی ۵ لیتری در بازار موجود بوده و دارای توان بین ۱۲۰۰ الی ۲۳۰۰ وات می‌باشند که بسته به نیاز می‌توان هر یک از آن‌ها را تهیه کرد.

 آبمیوه گیری صنعتی

راه‌اندازی کسب و کار آبمیوه فروشی و تجهیزات مورد نیاز

اکنون که با جنبه‌های مختلف دستگاه آبمیوه گیری صنعتی آشنا شدیم، خوب است که بر نحوه راه‌اندازی کسب و کار آبمیوه و بستنی فروشی نیز نگاهی داشته باشیم. در فصل تابستان و به ویژه اواسط تیر ماه زمانی که دمای هوا به اوج خود می‌رسد، افراد هنگام پیاده روی کردن در خیابان به هیچ چیزی جز یک مغازه آبمیوه فروشی و نوشیدنی‌های خنک رغبتی نشان نمی‌دهند! در مغازه‌های آبمیوه فروشی علاوه بر آبمیوه‌های طبیعی انواع مختلف معجون‌ها، خوراکی‌های خوش‌طعم، بستنی، فالوده و… نیز سرو می‌شود. برای تهیه این آیتم‌ها به تجهیزات منحصربه‌فردی نیاز بوده که یکی از پرکاربردترین آن‌ها آبمیوه گیری صنعتی است.

برای راه‌اندازی مغازه آبمیوه فروشی به چه چیزهایی نیاز خواهیم داشت؟

به منظور راه‌اندازی چنین مغازه‌ای در ابتدا به یک فضا و مکان مناسب نیاز خواهید داشت. معمولاً این مکان در انتهای یک کوچه خلوت نیست و بر خیابان است. پیشنهاد می‌شود که موقعیت مورد نظر را به خوبی شناسایی کرده و بعد اقدام به خرید یا اجاره کنید. مکان آبمیوه فروشی می‌بایست در مسیرهای پر رفت و آمد باشد، علاوه بر این، موقعیت مکانی آبمیوه فروشی شما باید در مسیری باشد که در چند صد متری آن جای پارک مناسب نیز وجود داشته باشد؛ چرا که اکثر فروش شما در شب و زمان تفریح مردم است و این روزها تقریبا بیش‌تر خانواده‌ها ماشین شخصی دارند.

برای شروع کسب و کار آبمیوه فروشی علاوه بر آبمیوه گیری صنعتی، یک مغازه با مساحت ۲۰ متر مربع نیز کفایت خواهد کرد. شاید شرایط اخذ مجوز برای راه‌اندازی مغازه آبمیوه فروشی و رعایت نکات بهداشتی آن مقداری سخت به نظر برسد، اما چون تهیه مواد اولیه بسیار مقرون‌ به صرفه‌تر و ارزان‌تر از محصولی است که ارائه می‌کنید همچنین شغل مربوط به تفریح مردم بوده و یکی از ارزان ترین تفریح ها است، بنابراین مخاطب بالایی دارد و میزان بازدهی و درآمد چشم‌گیری خواهد داشت. معجون و آب میوه ترکیبی از مواد مغذی و مفید بوده و به قول معروف با رفتن به این مدل از فروشگاه‌ها به بدنمان قوت داده‌ایم!

بهترین روش برای جذب مشتری در آبمیوه فروشی چیست؟

در درجه اول باید از تجهیزات مناسب در مغازه خود استفاده کنید. بهترین نوع آبمیوه گیری صنعتی که می‌توانید را خریداری کرده و در کنار آن از مواد اولیه و میوه‌های تازه و سالم استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای جذب مشتری از منوهای خاص و جذاب استفاده کنید و همواره ایده‌های جدید داشته باشید برای مثال منو تخصصی برای نوجوانان و افراد در حال رشد ارائه دهید یا قسمتی از منو را برای خانم‌های باردار در نظر بگیرید و یا حتی می‌توانید نوشیدنی‌های رژیمی یا محصولات مناسب برای پوست را نیز به منوی خود برای مشتریان خاص اضافه کرده و سرو کنید. این منو یا هر ایده جذاب دیگری می‌تواند شما را در کسب و کارتان بالا برده و شما را از سایر رقبا متمایز کند.  حتما  پیش از شروع به این کسب و کار زمانی را به کار کردن روی باورهایتان اختصاص دهید و سپس به همراه باوری قوی ذهنی کاری ثروت ساز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کنید.

برای راه‌اندازی آبمیوه فروشی چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

در یک آبمیوه فروشی مجهز می‌توان آیتم‌های مختلف و خوشمزه‌ای را ارائه کرد. عموماً در این اماکن از وسایل مختلفی مثل دستگاه آبمیوه گیری صنعتی، دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی ایستاده یا رومیزی، دستگاه‌های آب انارگیری دستی یا صنعتی، میکسر یا مخلوط‌کن،  دستگاه آب میوه گیری، دستگاه آب هویج گیری، یخ ساز، میکسر دستی، همزن برقی، دستگاه مخصوص گرفتن پوست سیب، دستگاه خامه زن، شیکر، بستنی ساز،  دستگاه عصاره گیر میوه، دستگاه خلال کن مغزهای پسته و بادام، دستگاه ساخت یخ در بهشت، دستگاه سرد کننده شربت، یخچال نگهداری میوه و… استفاده می‌شود. هر یک از تجهیزات مذکور کارایی مخصوص به خود را دارند و وجود آن‌ها در یک مغازه آبمیوه فروشی مجهز و موفق به منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان الزامی است.

البته این‎‌ها فقط تجهیزات آشپزخانه هستند! شما می‌بایست در کنار تجهیزات آشپزخانه وسایل و تجهیزات دیگری مثل میز و صندلی، تجهیزات سرمایشی و… را نیز فراهم سازید. علاوه بر این، طراحی داخلی مغازه نیز حائز اهمیت خواهد بود.

سخن پایانی

آب میوه طبیعی از جمله نوشیدنی‌های پرطرفدار و سالم بوده که در تمامی فصول سال به ویژه بهار و تابستان طرفداران خاص خود را دارد. این نوشیدنی‌ها نه تنها بسیار خوشمزه هستند، بلکه فواید زیادی نیز برای بدن دارند. آبمیوه‌فروشی‌ها و کافی‌شاپ‌ها برای سرو نوشیدنی‌های مذکور از دستگاه‌هایی تحت عنوان آبمیوه گیری صنعتی استفاده می‌کنند. آبمیوه‌گیری‌های صنعتی در انواع مختلف با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع در بازار موجود بوده که می‌توان بسته به نیاز و بر حسب بودجه و کاربری که مد نظر دارید، اقدام به خرید هر از یک از آن‌ها نمایید. فراموش نکنید که میوه‌ها از جنبه‌های مختلف با یک دیگر متفاوت هستند؛ به همین خاطر می‌بایست برای آبگیری هر مدل از آن‌ها از دستگاه آبمیوه گیری صنعتی مناسب استفاده نمود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.