نکات و مزایای خرید فر پیتزا آجری

آیا به دنبال خرید بهترین فر پیتزا هستید و نمی‌دانید کدام مدل را انتخاب کنید؟ آیا به تازگی پیتزافروشی خود را راه‌اندازی کرده‌اید و نمی‌دانید کدام فر می‌تواند پیتزای بهتری را به مشتریان ارائه دهد؟ در این راهنما قصد داریم شما را با یکی از بهترین فرهای موجود در بازار؛ یعنی فر پیتزا آجری آشنا کنیم. فرهای آجری از جمله پرکاربردترین، بهترین و مقاوم‌ترین فرهای موجود در بازار بوده که با کمک آن‌ها می‌توان پیتزاهایی فوق‌العاده خوش‌طعم و بی‌نظیر به مشتریان ارائه داد. پیتزاهایی که با کمک این فر تهیه می‌شوند دست کمی از آن چه که در ایتالیا که مقر اصلی تهیه پیتزا است ندارند! در نتیجه می‌توان گفت که فر آجری همان دستگاهی است که می‌تواند امتیاز رستوران شما از لحاظ کیفیت غذایی را تا حد زیادی بالا ببرد. اگر تمایل دارید درباره این فر و نکاتی که باید هنگام خرید آن در نظر داشته باشید بیشتر بدانید، پینشهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

فر پیتزا آجری

چرا به فر پیتزا نیاز داریم؟

ممکن است رستوران‌داران و پیتزافروشی‌هایی که به تازگی اقدام به راه‌اندازی فروشگاه فست فود خود کرده‌اند  به خوبی ندانند که در اختیار داشتن بهترین مدل فر پیتزا تا چه حدی می‌تواند بر روی کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر تأثیرگذار باشد. به بیان ساده، کیفیت فر پیتزا در طعم نهایی پیتزا تأثیر مستقیم دارد! بنابراین انتخاب بهترین مدل فر بسیار حائز اهمیت خواهد بود. از بین مدل‌های متنوعی که از این دستگاه در بازار موجود است، می‌توان با مطالعه مشخصات فنی و آگاهی از نحوه کار هر یک از آنان، بهترین فر را تهیه کرد. البته میزان بودجه‌ای که قصد دارید بر روی خرید فر پیتزا سرمایه‌گذاری کنید نیز مهم است؛ چرا که هر یک از فرهای پیتزا موجود در بازار با ارائه قابلیت‌های متنوع از قیمت‌های گوناگونی برخوردار هستند. با این حال نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که هر رستوران موفقی به بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیازمند است. بدون در اختیار داشتن این تجهیزات کار پخت پیتزا، هات داگ، سیب‌زمینی و… عملاً سخت و گاهاً غیرممکن می‌شود! در نتیجه چرا از ابتدای امر باید اقدام به راه‌اندازی رستوران کرد؟! هدف اصلی کسب سود است و با خرید یک فر خوب و باکیفیت هم‌چون فر پیتزا آجری می‌توان به این هدف دست پیدا نمود.

فر پیتزا آجری چیست؟

اکنون که با ضرورت خرید فر پیتزا آشنا شدیم، جا دارد بگوئیم که فرهای پخت پیتزا در انواع مختلفی مثل ریلی، صندوقی و… طراحی و عرضه می‌شوند که هر کدام از این دستگاه‌ها با ظرفیت‌های پخت مختلف برای پوشش سفارش‌های بالا، متوسط و کم مناسب هستند. ساز و کار فرهای پیتزا متفاوت است اما همه آن‌ها برای رسیدن به یک هدف طراحی شده‌اند که آن هم چیزی نیست به غیر از طبخ یک پیتزای عالی و خوشمزه! فر پیتزا آجری از نظر شکل همانند تنورهای بزرگ نانوایی بوده اما در حقیقت نحوه کارکرد آن برای پخت پیتزا متفاوت است. این فرها برای سفارشات پیتزا با تعداد بالا بسیار مناسب می‌باشند.

فر پیتزا آجری

تاریخچه فر پیتزا آجری

جالب است بدانید که اولین سازندگان فرهای آجری، مصری‌های باستان بودند که از کوره‌های آجری برای پخت نان استفاده می‌کردند. امروزه این کوره‌ها در این سرزمین به عنوان نمادی از تاریخ مصر محسوب می‌شوند. علاوه بر این، کوره‌های آجری در سرزمین مدیترانه نیز یک وسیله بسیار خوب برای پخت نان بودند. البته ناگفته نماند که به غیر از نان سایر خوراکی‌ها هم‌چون شیرینی‌ها، کباب‌ها، انواع کیک و انواع پیتزا نیز به کمک کوره‌های آجری پخته می‌شدند. پس از گذشت مدت کوتاهی کوره‌های آجری نه‌تنها در مصر بلکه در سایر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار گرفتند. آن چه که امروزه تحت عنوان فر پیتزا آجری می‌‎شناسیم در واقع برگرفته از یک روش قدیمی در تاریخ کهن مصر می‌باشد.

فرهای آجری از نظر عملکرد و قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند و می‌توانند با قابلیت‌هایی که دارند انواع مختلف پیتزا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنند. همین موضوع اصلی‌ترین وجه تمایز بین فرهای آجری با سایر فرهای پیتزا موجود در بازار محسوب می‌شود.

مزایای خرید فر پیتزا آجری

محدوده دمایی عالی برای پخت پیتزا

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت‌های فر آجری برای طبخ انواع مختلف پیتزا، توانایی فراهم نمودن شرایط دمایی بسیار مناسب است. در ساختار این فرها از آجرهایی استفاده شده که می‌توانند دما را به خوبی جذب و در سراسر فر پخش کنند. این فرها مشابه گنبد بوده و حرارتی که در آن‌ها به سمت دیواره‌ها حرکت می‌کند طی یک حرکت چرخشی دوباره به سطح پیتزا منتقل می‌شود.

زمان پخت سریع

از دیگر مزیت‌های استفاده از فر پیتزا آجری، زمان پخت سریع آن‌ها است. برای پخت انواع پیتزا توسط این فر تنها به سه دقیقه زمان نیاز است. این ویژگی یک امتیاز بسیار عالی برای فست فودها محسوب می‌شود؛ چرا که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاه اقدام به آماده کردن تعداد بالایی از پیتزاها کنند.

دیواره مستحکم

پیتزاهایی که با استفاده از این فرها تهیه می‌شوند بسیار ترد و خوشمزه هستند؛ چرا که این فرها دارای دیواره‌ای بسیار مقاوم بوده و از بهترین و مرغوب‌ترین مصالح ساخته شده است. در نتیجه حرارت تابشی را به سطح غذا منتقل کرده و در برابر نفوذ هرگونه رطوبت خارجی مقاوم می‌باشد. از این رو پیتزاهای آماده شده توسط این فر به دلیل عدم نفوذ آب دچار ترش شدن نمی‌شوند.

طعم و عطر عالی

فرآیند نفوذ گرما در بافت پیتزا در این فرها قوی و آرام است و همین موضوع سبب ترد شدن نان پیتزا و طعم عالی آن خواهد شد. لازم به ذکر است چنانچه از زیتون یا روغن زیتون روی پیتزا استفاده می‌کنید، حرارت بالای فر پیتزا آجری سبب از بین رفتن طعم پیتزا و تبدیل عطر روغن زیتون به بوی نامطبوع می‌شود. با این حال استفاده از فر پیتزا آجری با کیفیت بالا سبب حفظ طعم و عطر عالی سبزیجات به کار رفته در آن شده و همچنین خاصیت ویتامین‌ها و مواد مغذی پیتزا در طول پخت را از بین نخواهد برد.

سخن پایانی

فر پیتزا آجری یکی از انواع فرهای طبخ پیتزا بوده که در این راهنما با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا شدیم. اگر به دنبال خرید فری هستید که بتواند تعداد بالای پیتزا با بهترین کیفیت را آماده کند، فر آجری گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود! به منظور بازدید از انواع فرهای پیتزا و مطالعه مشخصات هر یک از آن‌ها می‌توانید فروشگاه آی فودز را مورد بررسی قرار دهید.

آخرین پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.