آشنایی با فر پیتزا نوژن

فر پیتزا یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزاتی است که در رستوران‌ها، هتل‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و نیمه صنعتی و کلیه اماکن تهیه پیتزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات در انواع مختلف توسط برندهای متنوع طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند. یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع فر پیتزا، نوژن بوده که در این بازار توانسته است با ارائه فرهای بی‌نظیر به یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده ماشین‌های پخت تبدیل شود. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با فر پیتزا، به معرفی فر پیتزا نوژن و مشخصات آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!

فر پیتزا نوژن

فر پیتزا نوژن چیست؟

شرکت ماشین‌های پخت نوژن فعالیت تخصصی خود را در حوزه تولید فرهای پخت و تجهیزات صنعتی مناسب برای صنایع غذایی از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. محصولات و تجهیزات ارائه شده توسط این شرکت از میزان کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ چرا که طراحان و کارشناسان نوژن برای تولید این تجهیزات از بهترین مواد اولیه و به روزترین فن‌آوری‌ها استفاده کرده و کلیه محصولات خود را مطابق با استاندارهای جهانی تولید می‌کنند. ویژگی‌های شرکت مذکور سبب شده است که کمپانی ماشین‌های پخت نوژن امروزه به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان این گروه از محصولات در کشور تبدیل شود.

زمینه فعالیت شرکت ماشین‌های پخت نوژن

این شرکت در حوزه‌های مختلفی مشغول به فعالیت بوده که یکی از محبوب‌ترین تولیدات آن فر پیتزا نوژن است. در ادامه با زمینه‌های فعالیت این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد:

فست فود

این شرکت در حوزه طراحی، تولید و راه‌اندازی فست فود و تجهیزات موردنیاز به منظور آماده‌سازی و پخت پیتزا، همبرگر، پاستا و… مشغول به فعالیت می‌باشد. شایان ذکر است که شرکت مذکور اولین تولیدکننده فر ریلی پیتزا و سرخ‌کن ریلی در ایران می‌باشد.

کترینگ و آشپزخانه مکانیک

ماشین‌های پخت نوژن در حوزه طراحی، تولید و راه‌اندازی آشپزخانه‌های صنعتی بزرگ بر اساس استانداردهای روز جهانی و همچنین طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات شست‌وشو، آماده‌سازی و خط پخت خودکار برنج، انواع خورشت‌ها، سرخ‌کردنی‌ها، کباب‌ها و… نیز فعالیت می‌کند.

رستوران‌ها

یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت شرکت ماشین پخت نوژن تولید و تأمین ماشین‌آلات پخت و آماده‌سازی با ظرفیت‌های گوناگون موردنیاز رستوران‌ها می‌باشد.

مشخصات فر پیتزا نوژن

یکی از بهترین و پرکاربردترین فرهای پیتزا، فر ریلی بوده که برای پخت هرچه بهتر پیتزا، هات‌داگ‌های تنوری، سیب‌زمینی‌های تنوری و… با کیفیت بسیار بالا و در مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که گفته شد فر پیتزا نوژن ریلی اولین فر مدل ریلی ارائه شده توسط شرکت ماشین‌های پخت نوژن بوده که از نظر کیفی درجه بسیار بالایی دارد. انواع فر ریلی به واسطه گارد استیلی که دارد، پخت پیتزا را به صورت یکنواخت به انجام می‌رساند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این فرها حفظ حالت آبدار بودن پیتزا می‌باشد؛ در نتیجه پخت پیتزا توسط این فر به آن دسته از مشتریانی که علاقه چندانی به سرو پیتزا به صورت خشک و برشته ندارند کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این، با خرید فر پیتزا نوژن می‌توانید تعداد زیادی پیتزا در مدت زمان کوتاه بپزید و سرو کنید. این موضوع باعث می‌شود که رستوران یا آشپزخانه شما قادر به پاسخگویی به تعداد زیادی از مشتریان در طول یک روز کاری باشد.

فر ریلی پیتزا نوژن

همان‌طور که گفته شد، فر پیتزا ریلی یکی از پرکاربردترین تجهیزات فست فود بوده و برای فست فودهایی که مشتریان زیادی داشته و نیاز به تولید بالا در مدت زمان کوتاه دارند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. در این نوع فر از تولیدات نوژن، یک نوار نقاله متحرک تعبیه شده که پیتزا بر روی آن قرار می‌گیرد. پیتزا توسط این نوار وارد فر شده و پس از تنظیم زمان پخت و گذشت آن می‌پزد و از طرف دیگر نوار نقاله از فر خارج می‌شود. به کمک این روش تعداد بالایی از پیتزا در مدت زمان پایین پخته می‌شود. ناگفته نماند که مصرف گاز و برق این نوع از فرها در مقایسه با فرهای دیگر هم‌چون فر پیتزا صندوقی بیشتر می‌باشد.

علاوه بر پیش برد هداف پخت تعداد بالای پیتزا در مدت زمان کوتاه، به منظور پاسخگویی به تعداد مشتریان فست فود، می‌توان از فر پیتزا نوژن ریلی در صورت عدم حضور آشپز ماهر استفاده کرد. از آن‌جایی که این فر به صورت اتوماتیک کار می‌کند و از تکنیک سخت و خاصی برای پخت استفاده نمی‌کند و در آن احتمال سوختن پیتزا وجود ندارد، می‌توان بدون نظارت آشپز ماهر از آن استفاده نمود. همچنین، ابعاد این فرها نسبتاً مناسب می‌باشد؛ در نتیجه اگر به دنبال فری هستید که فضای کمی را اشغال کند، فر ریلی پیتزا نوژن گزینه ایده‌آلی برای شما می‌باشد.

فر پیتزا نوژن

نحوه شست‌وشوی فر پیتزا نوژن

با توجه به این موضوع که پخت پیتزاهای باکیفیت بالا سبب جذب مشتریان بیشتر می‌شود، یکی از  فاکتورهایی که در این خصوص حائز اهمیت است تمیز بودن فر پیتزا می‌باشد. نظافت فر بر پخت و کیفیت پیتزا تأثیر بسیار زیادی دارد. فرهای ریلی برند نوژن از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند و پس از پخت پیتزا مقداری خرده پیتزا و  پنیر ذوب شده به آن‌ها چسبیده و در پخت‌های بعدی روی پیتزاهای دیگر می‌نشیند و بر کیفیت و طعم پیتزا تأثیر منفی می‌گذارد. به منظور تمیز کردن فر پیتزا نوژن ریلی مراحل زیر را انجام دهید:

  • در قدم اول از عدم اتصال فر ریلی به برق مطمئن شوید.
  • نوار نقاله را خارج کنید.
  • روی نوار نقاله مواد شوینده غیر سمی پاشیده و ۲۰ دقیقه به آن فرصت دهید.
  • درب‌های فر را باز کنید.
  • قطعات مستطیلی در بالا و پایین نقاله که تحت عنوان زبانه شناخته می‌شوند را بیرون کشیده و از مواد شوینده قوی و غیرمضر برای نظافت آن استفاده کنید. بهتر است که اجازه دهید این مواد ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی زبانه‌ها باقی بماند.
  • مواد غذایی باقی مانده داخل فر را با کمک جارو برقی یا جارو شارژی خارج کنید.
  • درب‌های فر را تمیز کرده و بدنه خارجی را با کمک پولیش یا روغن زیتون پولیش کنید.
  • زبانه و نوار نقاله را برس کشیده، با آب شسته و آن را خشک کنید.

سخن پایانی

فر پیتزا نوژن یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فرهای ریلی موجود در بازار بوده که ضمن برخورداری از قابلیت‌های منحصربه‌فرد با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود. انتخاب بهترین فر می‌تواند بر طعم و کیفیت پیتزا تأثیر زیادی داشته باشد. نوژن همواره در تلاش است با بهره‌گیری از تجربه کادر متخصص و استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه اقدام به ساخت فرهایی با کیفیت بالا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.