جت پرینترهای دستی ارزان

جت پرینترهای دستی ارزان (کاربردها + لیست قیمت)

بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجات برای خطوط تولید با تیراژ کم به دنبال جت پرینترهایی هستند که از قیمت ارزان برخوردار باشد. طبیعتاً این دستگاه‌ها در مقایسه با نمونه‌های صنعتی قابلیت‌های محدودتری دارند و همین موضوع بر قیمت آن‌ها تأثیرگذار است. جت پرینترها در انواع مختلف لیزری و جوهرافشان در بازار موجود بوده که جت پرینترهای دستی ارزان نوعی از انواع جت پرینترهای جوهر افشان به حساب می‌آیند. این نوع از تجهیزات چاپ که تحت عنوان تاریخ‌زن دستی نیز شناخته می‌شوند اکثرا در کارگاه‌های کوچک که تیراژ چاپ زیر ۱۰۰۰ عدد در روز است کاربرد دارند. ناگفته نماند که جت پرینتر دستی به نام جت پرینتر پرتابل نیز معروف بوده و امکان حمل و نقل آن فراهم است. در ادامه این راهنما با جت پرینترهای دستی ارزان بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید!

نحوه کار جت پرینترهای دستی ارزان به چه صورت است؟

در ابتدای امر بهتر است که با نحوه کار این دستگاه‌ها با وجود صفت «ارزان» در کنار آن‌ها آشنا شویم. ممکن است تصور کنید که جت پرینترهای دستی ارزان کارایی چندانی نداشته و نمی‌توان آن‌قدرها روی آن‌ها حساب باز کرد! این یک باور اشتباه است و می‌توان از این دستگاه به خوبی در خطوط تولید بهره‌گیری کرد. تنها کافی است که با نحوه کار آن و همچنین شیوه نگه‌داری از آن آشنا باشید. اصولاً جت پرینترهای دستی در نتیجه فشردن شاسی، فرمان چاپ را صادر کرده و کاربر باید دست خود را روی محصول بکشد تا عملیات چاپ انجام شود.

جت پرینترهای دستی ارزان
جت پرینترهای دستی ارزان

درواقع انجام این عمل سبب می‌شود تا جت پرینتر دستی چاپ با طول نامحدود را به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است که ارتفاع چاپ در این نوع از دستگاه‌های جوهرافشان ۱۳، ۲۶ و ۵۲ میلی‌متر می‌باشد. علاوه بر این، شایان ذکر است که جت پرینتر دستی از سیستم انکودر نیز پشتیبانی می‌کند. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که منظور از انکودر چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد:

جت پرینترهای دستی ارزان انکودر دار

انجام عملیات چاپ با استفاده از جت پرینترهای دستی به سرعت دست شما بستگی دارد؛ بدین معنا که هر اندازه دست شما سریع‌تر حرکت کند به همان میزان چاپ زودتر انجام می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات سرعت بالای دست می‌تواند سبب شود تا چاپ با یک اندازه و با کیفیت به انجام نرسد. ویژگی انکودر در جت پرینترهای دستی ارزان این مشکل را تا حد بسیار زیادی حل کرده است؛ به طوری که دیگر نیازی نیست نگران تغییر اندازه و عدم کیفیت بالای چاپ باشید.

فاکتورهای موثر بر قیمت جت پرینترهای دستی ارزان

عوامل مختلفی بر قیمت جت پرینترهای دستی موثر هستند. این دستگاه‌ها در انواع متنوع طراحی و تولید می‌شوند و همین موضوع بر قیمت هر یک از آن‌ها تأثیر زیادی دارد. متأسفانه در بازار تولیدکنندگان و فروشندگانی در حال فعالیت هستند که نمونه‌های تقلبی جت پرینترهای دستی را با نام‌های اروپایی و قیمت‌های عجیب و زیاد به فروش می‌رسانند. در حالی که اگر بخواهید این دستگاه‌ها را با استانداردهای ساخت تطبیق دهید خواهید دید که پر از ایراد هستند! پیشنهاد ما این است که به منظور خرید جت پرینترهای دستی با قیمت مناسب به مرکز معتبری که در این حوزه توانسته است آمار رضایت بالایی را از سوی مشتریان کسب کند مراجعه فرمائید.

امکان درج اطلاعات با جت پرینتر دستی بر روی چه محصولاتی وجود دارد؟

از آن‌جایی که جت پرینترهای دستی از وزن سبکی برخوردار هستند، می‌توان از آن‌ها به منظور درج اطلاعات بر روی کالاها و سطوح بزرگ هم‌چون لوله‌ها، گالن و بشکه که حمل و نقل آن‌ها مشکل است استفاده کرد. شایان ذکر است که با کمک این نوع از تجهیزات چاپ شما می‌توانید کلیه مشخصات و اطلاعات مورد نیاز را بر روی شیشه، پلاستیک و… به چاپ رسانید.

با مشاهده فیلم زیر می توانید با جت پرینتر دستی ارزان و نحوه کار آن آشنا شوید.

تعداد چاپ با جت پرینترهای دستی

تعداد چاپ با استفاده از جت پرینترهای دستی ارزان رابطه مستقیم با متن و اطلاعاتی که قصد چاپ آن‌ها را دارید خواهد داشت. علاوه بر این، اندازه فونت چاپ نیز بر روی تعداد چاپ تأثیرگذار می‌باشد. با این حال طبق تجربه می‌توان گفت که این دستگاه‌ها می‌توانند مشخصاتی هم‌چون تاریخ تولید و انقضاء را حدوداً بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار عدد به چاپ رسانند.

آیا جت پرینتر دستی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

 یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هنگام خرید جت پرینترهای ارزان دستی باید مدنظر داشته باشید این است که آیا دستگاه موردنظر از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند یا خیر. توجه داشته باشید که این نوع از پرینترها باید توسط نیروی انسانی عملیات چاپ را انجام دهند؛ در نتیجه زبان منوی دستگاه در صورتی که فارسی باشد می‌تواند به اپراتوری که قرار است با آن کار کند کمک شایانی نماید. اصولاً دستگاه‌های جت پرینتر دستی منوی انگلیسی دارند اما با این حال مدل‌هایی از تجهیزات چاپ مذکور طراحی و تولید شده‌اند که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند.  

ویژگی‌های جت پرینتر دستی

  • امکان چاپ خطوط مختلف مطابق نیاز مشتری
  • امکان چاپ لوگو و بارکد در رنگ‌های مختلف
  • برخورداری از صفحه نمایش لمسی و رنگی
  • برخورداری از شمارنده چاپ
  • امکان ثبت ساعت چاپ بر روی کالا
  • عدم نیاز به اتصال به کامپیوتر
  • برخورداری از حافظه داخلی

قیمت جت پرینترهای دستی

جت پرینتر دستی ارزان دارای سیستم بارکد ساز و شمارنده است که با خرید جت پرینتر دستی امکان چاپ بارکد و شمارش اقلام را برایتان فراهم می کند.

آنچه درباره جت پرینترهای دستی ارزان گفتیم

جت پرینترهای دستی ارزان ازجمله انواع جت پرینترها بوده که عملیات چاپ را به صورت دستی به انجام می‌رسانند. با کمک چاپگرهای مذکور می‌توان انواع مختلف اطلاعات و مشخصاتی که لازم است مصرف‌کننده از آن‌ها باخبر باشد را بر روی بسته‌بندی محصولات چاپ کرد. این دستگاه‌ها برخلاف جت پرینتر صنعتی از وزن سبکی برخوردار بوده و می‌توان آن‌ها را حمل کرد؛ در نتیجه می‌توان گفت که جت پرینترهای دستی برای درج اطلاعات موردنیاز بر روی کالاهای بزرگی که امکان جابه‌جایی آن‌ها وجود ندارد گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آیند.

شایان ذکر است که کیفیت اطلاعات چاپ شده توسط این دستگاه‌ها بسیار بالا بوده و می‌توان مشخصات عددی و متنی را در سایز مورد نیاز و فونت مشخص بر روی کالا درج کرد. این دستگاه‌ها در انواع مختلف با قابلیت‌های متنوع طراحی و تولید می‌شوند؛ بنابراین قیمت جت پرینترهای دستی یکسان نیست. اما با این حال می‌توان نمونه‌های باکیفیت بالای تجهیزات حکاکی مذکور را با مراجعه به مراکز معتبر فروش جت پرینترهای دستی و صنعتی تهیه کرد.

سوالات متداول

ویژگی های جت پرینتر دستی کدامند؟

امکان چاپ فونت های مختلف، امکان چاپ لوگو و بارکد در رنگ‌های مختلف، امکان ثبت ساعت چاپ بر روی کالا و …

چه چیزهایی بر قیمت جت پرینتر دستی ارزان اثر دارند؟

این دستگاه‌ها در انواع متنوع طراحی و تولید می‌شوند و همین موضوع بر قیمت هر یک از آن‌ها تأثیر زیادی دارد. 

آیا جت پرینتر دستی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

بعضی از جت پرینترها از زبان فارسی پشتیبانی می کنند اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد، حتما پیش از خرید این ویژگی را چک کنید.

برای خرید جت پرینترهای دستی ارزان چکار کنم؟

برای اطلاع از قیمت و خرید جت پرینترهای دستی ارزان به فروشگاه اینترنتی آی فودز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.