آب هویج گیری صنعتی

آب هویج گیری صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا تاکنون از دستگاه آب هویج گیری صنعتی استفاده کرده‌اید؟ هویج یکی از پر فایده‌ترین و خوش‌ طعم‌ترین میوه‌هایی بوده که آبمیوه آن نیز بسیار پر فایده و مقوی است. این میوه و آبمیوه آن از جمله پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها به ویژه در فصول گرم سال به حساب می‌آید. از آن‌جایی که تقاضای مردم در این فصل برای این نوشیدنی بسیار بالا است، فروشگاه‌هایی که در زمینه آبمیوه فعالیت می‌کنند و همچنین کافی‌شاپ‌ها و مراکزی از این قبیل لازم است که نسبت به خرید بهترین نمونه دستگاه آب هویج گیری صنعتی اقدام نمایند. با استفاده از این دستگاه می‌توان در مدت زمان کوتاه حجم بالایی از هویج را آبگیری نمود. در ادامه این راهنما با این دستگاه و ویژگی‌های آن بیش‌تر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

آب هویج گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری چیست؟

همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، از آن برای گرفتن آب میوه‌های مختلف با حفظ ویتامین‌ها و خاصیت‌های میوه بهره‌گیری می‌شود. این تجهیزات از جمله متداول‌ترین لوازم خانگی و صنعتی بوده که وجود آن‌ها در خانه‌ها و مراکزی مثل کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به خوبی حس می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که لازم است حین خرید این دستگاه در نظر داشته باشید این است که مدل مورد نظر بتواند پاسخ‌گوی نیاز شما باشد؛ چرا که مدل‌های متنوعی از دستگاه‌های آبمیوه‌گیری در بازار موجود بوده که هر یک از آن‌ها دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. مثلا بعضی از این تجهیزات فقط برای آبگیری پرتقال کاربرد داشته و برای آبگیری میوه‌هایی مثل هویج یا کرفس که دارای بافت و شکل و طعم متفاوتی هستند، به کار گرفته نمی‌شوند.

بنابراین، اگر متناسب با نیاز خود اقدام به خرید آب هویج گیری صنعتی نکنید، در نهایت نه تنها پول خود را تلف کرده‌اید، بلکه دستگاهی بلااستفاده خریداری می‌کنید و هزینه بی‌موردی را متحمل می‌شوید. دستگاه‌های آب هویج گیری صنعتی دارای مخزن‌های ورودی، خروجی و تخلیه تفاله میوه جداگانه‌ای هستند که امکان شست و شو را برای کاربر فراهم می‌سازند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید برای آن چه که نیاز دارید، هزینه کنید:

نکات خرید آب هویج گیری صنعتی چیست؟

دستگاه‌های آبمیوه‌ گیری برای تهیه آبمیوه طبیعی و خوشمزه مورد استفاده قرار گرفته و از خصوصیات و توان و قدرت مختلفی برخوردار هستند. اگر کسب و کار شما در حوزه آبمیوه فروشی فعالیت کرده و می‌خواهید در فصل تابستان با در اختیار داشتن بهترین آب هویج گیری صنعتی کاملاً برای پذیرایی از مشتریان خود آماده باشید، به نکات زیر توجه فرمائيد:

طراحی آبمیوه گیری را دست کم نگیرید!

دستگاه مذکور در مقایسه با نمونه‌های خانگی دارای تفاوت‌هایی بوده و به همین خاطر می‌بایست دارای طراحی مناسب باشد؛ به این معنا که بر حسب نیاز شما و حجم و کارایی که مد نظرتان است، بهترین عملکرد را ارائه دهد. انواع مختلف آبمیوه‌گیری‌های صنعتی با حجم و گنجایش مخزن متفاوت طراحی و عرضه می‌شوند. اگر قصد شما این است که با استفاده از آبمیوه‌گیری حجم بالایی از هویج را آبگیری کنید، بدنه دستگاه انتخابی بایستی به گونه‌ای طراحی شده باشد که تفاله میوه‌ها و آبمیوه را از یک‌دیگر جدا کند.

آب هویج گیری صنعتی

دستگاه مورد نظر باید از قابلیت شست‌وشو برخوردار باشد

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست حین خرید این تجهیزات در نظر بگیرید، برخورداری از قابلیت شست‌وشوی آن‌ها است. به طور معمول شست‌وشوی دستگاه‌های آبگیری هویج بسیار ساده بوده و می‌توان اجزای مختلف آن را به راحتی از یک دیگر جدا کرد و آن‌ها را مورد شست‌وشو قرار داد.

به قدرت موتور دستگاه دقت کنید

مورد بعدی، توجه به قدرت موتور دستگاه است. دوستان، توجه داشته باشید که کیفیت موتور دستگاه ارتباط مستقیم با کیفیت و سرعت آن دارد؛ از این رو اگر به دنبال خرید دستگاهی بروید که صرفاً ارزان قیمت بوده و قدرت موتور آن پایین است، نه تنها منجر به کسب سود نشده بلکه نارضایتی مشتریان را نیز به همراه خواهد داشت. موتور دستگاه مورد نظر می‌بایست توانایی استفاده مداوم و پشت سر هم و خاموش و روشن کردن‌های پیاپی را داشته باشد و بتواند در زمان پیک شلوغی فروشگاه و سفارش آب هویج عملکرد مناسبی ارائه دهد و سبب کاهش سرعت شما نشود.

کیفیت جنس بدنه آبمیوه گیری اهمیت دارد

معمولاً تولیدکنندگان ماشین آلات و دستگاه‌های صنایع غذایی برای ساخت قطعات و بدنه این تجهیزات از برترین و با کیفیت‌ترین متریال مصرفی که از استحکام و پایداری بالایی برخوردار هستند، استفاده می‌نمایند. جنس بدنه مدل صنعتی آب هویج‌گیری در مقایسه با مدل خانگی آن تقویت‌ شده است و تحمل وزن بالا، مصارف بالا و حجم بالای فشار کار را داشته و دچار بالانس دستگاه و شل شدن اعضای بدنه آن نخواهد شد.

آب هویج گیری صنعتی

تعمیر و نگهداری آب هویج گیری صنعتی

پس از خرید دستگاه آبمیوه گیری لازم است به گونه‌ای از آن استفاده کنید که دستگاه تا حد امکان دچار آسیب و نقص نشده و همواره سالم باشد و طول عمر آن با نحوه نگهداری صحیح نیز افزایش پیدا کند. اصولاً هر دستگاه مرتبط با صنایع غذایی در بازه‌های زمانی مشخص نیازمند سرویس دوره‌ای و گاهاً تعویض قطعات در صورت خرابی است. پیشنهاد ما این است که با رعایت اصول نگهداری دستگاه مدت زمان تعویض قطعات و خرابی دستگاه را تا حد امکان به تعویق بیاندازید.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که سبب افزایش طول عمر دستگاه آبمیوه‌گیری می‌شود، شست‌وشوی منظم آن پس از هر بار استفاده است. باقی ماندن هویج در ساختار آبمیوه گیری نه تنها از لحاظ بهداشتی صحیح نبوده بلکه موجب بوی نامطبوع و خرابی تدریجی دستگاه نیز می‌شود.

آب هویج گیری صنعتی

سخن پایانی

در این راهنما در مورد آب هویج گیری صنعتی و نکاتی که می‌بایست موقع خرید این دستگاه در نظر داشته باشید صحبت کردیم. آب هویج گیری یکی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه‌های موجود در صنایع غذایی بوده که با خرید نمونه صنعتی آن می‌توان کسب و کار آبمیوه‌فروشی را رونق داد. بهتر است پس از خرید تجهیزات مذکور حتماً نسبت به تعمیر و نگهداری و سرویس‌های دوره‌ای آن توجه داشته باشید. عدم شست‌وشوی دستگاه و عدم توجه به ساختار این دستگاه و نکاتی که در این راهنما گفته شد موجب کاهش طول عمر آن خواهد شد. برای خرید آب هویج گیری صنعتی تنها کافی است فروشگاه آی فودز را مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.