بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی کدام است؟

آبمیوه‌های طبیعی از جمله نوشیدنی‌های خنک و خوشمزه هستند که نوشیدن آن‌ها در فصل بهار و تابستان بسیار لذت‌بخش و خوشایند است؛ به همین خاطر امروزه در اکثر خانه‌ها از دستگاه آبمیوه گیری استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها کاربری معمولی داشته و تنها برای رفع نیاز خانگی مناسب هستند. اما در مقابل، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بستنی‌فروشی‌ها و… برای رفع نیاز مشتریان خود از بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی بهره‌گیری می‌کنند. این مدل از تجهیزات آبمیوه گیری که کاربری صنعتی داشته دارای موتور قوی‌تری بوده و امکان آبگیری از حجم بالایی از میوه را به صورت اتوماتیک فراهم می‌سازند. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی با انواع دستگاه آبمیوه گیری به معرفی بهترین مارک‌های آن نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی چیست و انواع آن کدام است؟

دستگاه‌ آبمیوه گیری نمونه‌ای از تجهیزات مورد نیاز در صنایع غذایی بوده که برای آبگیری طبیعی از میوه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها ضمن برخورداری از کاربری جذابی که دارند و می‌توان با استفاده از آن‌ها بهترین و خوشمزه‌ترین آبمیوه‌ها را تهیه کرد، در انواع متنوعی در بازار موجود هستند. در حقیقت، دستگاه‌های مذکور بسته به نوع میوه‌ای که قرار است از آن آبگیری کنند، به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه با محبوب‌ترین دستگاه‌های آبمیوه گیری آشنا خواهیم شد:

دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی

همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، از آن برای آبگیری پرتقال و سایر مرکبات بهره‌گیری می‌شود. علاوه بر پرتقال می‌توان با استفاده از این دستگاه لیمو شیرین، گریپ فروت و میوه‌هایی از این دسته را آبگیری کرد. بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی برای مرکبات در دو نوع خانگی و صنعتی طراحی و تولید می‌شوند. معمولاً نمونه صنعتی این دستگاه‌ها در مقایسه با مدل خانگی بزرگ‌تر بوده و می‌توانند در مدت زمان ۱ دقیقه حدود ۴۰ عدد میوه را با کیفیت عالی آبگیری کنند. دستگاه مذکور به صورت تمام اتوماتیک کار کرده ولی امکان استفاده از آن به صورت دستی نیز فراهم است. نحوه عملکرد این دستگاه نیز بسیار ساده بوده و تنها کافی است که میوه‌های مورد نظر را وارد مخزن کنید تا دستگاه عملیات آبگیری را انجام دهد.

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

دستگاه آب هویج گیری صنعتی

آب هویج یکی از خوشمزه‌ترین و مفیدترین نوشیدنی‌هایی بوده که آبگیری آن با استفاده از بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی به راحتی قابل انجام است. همان‌طور که می‌دانید پوست کندن هویج و آبگیری آن زمان زیادی می‌برد، اما با استفاده از آب هویج گیری صنعتی می‌توان این کار را در مدت زمان کوتاه با بهترین کیفیت به انجام رساند.

دستگاه آب انارگیری صنعتی

دستگاه دیگری تحت عنوان دستگاه آب انارگیری صنعتی نیز در بازار موجود بوده که از آن می‌توان برای آبگیری میوه‌هایی هم‌چون انگور، آبغوره، آبلیمو و زرشک بهره‌گیری کرد. دستگاه مذکور با تکیه بر ساختار و قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند آب میوه طبیعی را از تفاله آن جدا کرده و آب میوه‌ای خالص تحویل دهد. قابل ذکر بوده که این دستگاه می‌تواند ۳۰۰ کیلوگرم میوه را در بازه زمانی یک ساعته آبگیری کند.

معرفی بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی 

برندهای مختلفی در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه و کافی شاپ فعالیت می‌کنند که از بین آن‌ها برخی عملکرد موفق‌تری داشته و معروف‌تر هستند. در ادامه به ۳ مورد از محبوب‌ترین برندهای مذکور خواهیم پرداخت:

آبمیوه گیری صنعتی هلال

اولین برند، هلال بوده که جزو تاپ‌ترین و بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی در ایران محسوب می‌شود. دستگاه‌های هلال محصول ایران بوده و تمامی قطعات آن‌ها در کشور ما تولید می‌شوند. با این که این دستگاه‌ها در ایران تولید می‌شود، در مقایسه با برندهای خارجی و از نگاه مقایسه عملکرد و کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و در عین حال از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند. از دستگاه آبمیوه گیری هلال می‌توان برای آبگیری میوه‌هایی نظیر کرفس، هویج، چغندر و انگور بهره‌گیری کرد. دستگاه‌های هلال در وزن‌های مختلف بین ۲۰ الی ۳۰ کیلوگرم در بازار موجود بوده و قدرت موتور آن‌ها ۲ اسب بخار و دارای بازدهی ۱۵۰ الی ۲۵۰ کیلوگرم در ساعت می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن بدنه‌ای ضد آب و ضد زنگ و برخورداری از کلید خاموش و روشن اشاره داشت. با کمک این مدل از بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی می‌توانید در هر ساعت حدود ۱۰۰ کیلوگرم آبمیوه تهیه نمائيد.

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری جان جان

یکی دیگر از بهترین مارک‌های دستگاه آبمیوه گیری صنعتی، جان جان بوده که محصول کشور ترکیه است. قدرت موتور این دستگاه ۰.۵ اسب بخار بوده و می‌تواند در بازه زمانی یک دقیقه‌ای حدود ۲۸ میوه را آبگیری کند. دستگاه مذکور برای آبگیری مرکبات مورد ساتفاده قرار گرفته و دارای وزنی حدود ۵۵ کیلوگرم می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های دستگاه مذکور می‌توان به برخورداری از بدنه استیل ضد زنگ و داشتن توپی از جنس پلی کربنات به منظور داشتن ظاهری زیبا اشاره کرد. افزون بر این، این دستگاه به عنوان نمونه‌ای از بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی دارای یک میکروسوئیچ بوده و تا زمانی که درب دستگاه به طور کامل بسته نشده باشد، امکان روشن شدن آن فراهم نخواهد بود.

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی زومکس

از جمله پرفروش‌ترین دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی، برند زومکس بوده که دارای شیر اتوماتیک و صفحه کلید لمسی است. دستگاه آبمیوه گیری زومکس قادر است در بازه زمانی یک دقیقه‌ای حدود ۲۷ میوه را آبگیری کند. شایان ذکر است که طول عمر موتور این دستگاه ۴ برابر بیش‌تر از موتورهای عادی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به داشتن خاصیت سانتریفیوژی آن به منظور تولید آبمیوه بدون پالپ اشاره داشت. ناگفته نماند که این آبمیوه گیری ساخت کشور اسپانیا می‌باشد.

سخن پایانی

دستگاه آبمیوه گیری یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه و کافی‌شاپ‌ها بوده که در انواع مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد قابل خرید می‌باشد. از آن‌جایی که این دستگاه دارای کاربرد زیادی بوده و با کمک آن می‌توان آبمیوه طبیعی با کیفیت عالی تهیه کرد، میزان تقاضا برای آن‌ها زیاد است. به همین خاطر برندهای مختلفی در حوزه تولید این دستگاه فعال هستند و در این راهنما ما به شما عزیزان سه مورد از محبوب‌ترین و بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی را معرفی کردیم. چنان‌چه قصد خرید دستگاه‌های مذکور را دارید، بهتر است که پیش از خرید به برند تولیدکننده و اعتبار آن نیز دقت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.