خرید آبمیوه گیری صنعتی

راهنمای خرید آبمیوه گیری صنعتی

آبمیوه گیری صنعتی یکی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه‌هایی بوده که جزو تجهیزات صنایع غذایی به شمار می‌رود. این دستگاه در انواع مختلف با قدرت‌های متغیر طراحی، تولید و روانه بازار می‌شود. از جمله دلایل محبوبیت دستگاه‌های مذکور می‌توان به سرعت بالای آن‌ها در آب‌گیری حجم بالایی از انواع میوه اشاره داشت. هیچ‌کس از یک لیوان آ‌بمیوه تازه و خوش طعم که با بهترین نوع دستگاه آبمیوه گیری تهیه شده باشد بدش نمی‌آید! اما پیش از خرید این تجهیزات لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید خریدی هوشمندانه و متناسب با کاربری که در ذهن دارید، تجربه کنید؛ به همین خاطر در ادامه این راهنما ضمن آشنایی با این دستگاه با نکات مهم خرید آبمیوه گیری صنعتی نیز آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

خرید آبمیوه گیری صنعتی

مهم‌ترین نکات خرید آبمیوه گیری صنعتی

پیش از این که بخواهیم سراغ نکات مهم خرید این دستگاه برویم، خوب است که با ماهیت تجهیزات مذکور کمی بیش‌تر آشنا شویم. به طور کلی، دستگاه آبمیوه گیری از جمله وسایلی بوده که از آن برای آب‌گیری انواع مختلف میوه استفاده می‌شود. این دستگاه در دو نوع دستی و برقی طراحی و ارائه می‌شود. در این راهنما تمرکز اصلی ما بر روی دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی است.

آبمیوه گیری صنعتی چیست؟

آبمیوه گیری صنعتی نمونه‌ای از دستگاه‌های آبمیوه گیری بوده که قادر است انواع مختلف میوه را در حجم بالا و در مدت زمان کوتاه آب‌گیری کند. عموماً نمونه صنعتی دستگاه‌های مذکور در اماکنی که نیاز به تهیه آبمیوه در حجم بالا باشد، هم‌چون بستنی‌فروشی‌، آبمیوه فروشی و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که این دستگاه دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هم‌چون توان بیش‌تر و حجم آب‌گیری تا ۱۰۰ کیلو و بالاتر بوده به عنوان یک دستگاه غذایی صنعتی در بازار شناخته می‌شود.

البته کارایی این دستگاه تنها محدود به بستنی فروشی‌ها و آبمیوه فروشی‌ها نیست، بلکه از این دستگاه می‌توان در آشپزخانه‌های بزرگ و رستوران‌ها نیز بهره گیری کرد. عموماً تولیدکنندگان آبمیوه گیری‌های صنعتی این تجهیزات را با بدنه‌ای محکم از جنس استیل ضد زنگ یا آلومینیوم تولید کرده و وزن این تجهیزات در مقایسه با مدل‌های دستی یا خانگی بیش‌تر است. لازم به ذکر بوده که توجه به جنس بدنه و قطعات این دستگاه از جمله نکات خرید آبمیوه گیری صنعتی به شمار می‌رود. همان‌طور که گفته شد دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه با مدل‌های مختلف این تجهیزات آشنا خواهیم شد.

خرید آبمیوه گیری صنعتی

انواع دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

توجه به مدلی که قصد خرید آن را دارید نیز یکی از نکات خرید آبمیوه گیری صنعتی به حساب می‌آید؛ به همین خاطر خوب است بدانید که دستگاه‌های آبمیوه گیری بر حسب نوع میوه‌ای که عمل آبگیری را روی آن انجام می‌دهند، دارای انواع مختلفی بوده و به همان نسبت عملکرد متفاوتی ارائه می‌دهند. البته امکان استفاده از هر یک از تجهیزات مذکور برای آب گرفتن از میوه‌هایی که از لحاظ بافت تا حدودی مشابه هم دیگر هستند نیز  فراهم است. مثلاً دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی که مختص آب گرفتن هویج طراحی شده‌اند برای آبگیری میوه‌ها و سبزی‌هایی نظیر کرفس، سیب یا حتی کیوی نیز کاربرد دارند.

افزون بر این، دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی را می‌توان بر حسب نوع مکانیزم و ساختاری که دارند نیز به انواع مختلف رومیزی، ایستاده یا سلف سرویس نیز طبقه‌بندی کرد. لازم به ذکر بوده که برای خرید آبمیوه گیری صنعتی متناسب با نیاز خود می‌بایست با ویژگی‌های هر نوع از این دستگاه آشنایی لازم را پیدا کنید. در بخش بعدی با برخی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین مدل‌های دستگاه آبمیوه گیری صنعتی آشنا خواهیم شد:

  • پرتقال گیری صنعتی
  • آب هویج گیری صنعتی
  • آب انارگیری

نکات خرید آبمیوه گیری صنعتی چه هستند؟

پس از آشنایی با انواع مختلف این دستگاه لازم است که با ویژگی‌هایی که از بهترین آبمیوه گیری صنعتی انتظار می‌رود از آن‌ها برخوردار باشد نیز آشنا شوید. عموماً تمامی قطعات و صفحات استفاده شده در این تجهیزات از نوع آلیاژ ضد فرسایش و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت و آب و همچنین اسیدهای موجود در مواد غذایی گوناگون است. این دستگاه برخلاف مدل دستی می‌تواند به صورت اتوماتیک میوه‌های مختلف را به طور کامل آبگیری کرده و استفاده از دست را به حداقل برساند.

خرید آبمیوه گیری صنعتی

از آن‌جایی که استفاده از دست در این تجهیزات به حداقل می‌رسد، به همان نسبت درصد بهداشتی بودن آبمیوه تهیه شده نیز افزایش پیدا خواهد کرد. دستگاه‌های آبمیوه گیری صنعتی متشکل از یک بخش ورودی میوه‌جات و صیفی‌جات بوده و پس از انجام عملیات آبگیری تفاله‌های میوه را جدا کرده و آب میوه طبیعی را از بخش خروجی با حفظ ویتامین‌های میوه تحویل می‌دهد. برای داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید آبمیوه گیری صنعتی خوب است که به ویژگی‌های برترین دستگاه آبمیوه گیری که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم نیز دقت داشته باشید:

  • برخورداری از تیغه کاسه‌ای یا تیغه توری با کیفیت عالی
  • داشتن بدنه‌ای مقاوم از جنس استیل یا آلومینیوم
  • امکان شست‌وشوی آسان قطعات مختلف دستگاه
  • موتور قدرتمند
  • امکان استفاده پیاپی بدون نگرانی در مورد خرابی یا داغ شدن موتور دستگاه
  • قابلیت تعمیر و تعویض قطعات در صورتی خرابی
  • طراحی مناسب با ظرفیت عالی

سخن پایانی

دستگاه آبمیوه گیری از جمله پرکاربردترین و بهترین تجهیزات غذایی بوده که در بستنی‌ فروشی‌ها، آبمیوه فروشی‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و تمامی اماکنی که نیاز به آبمیوه طبیعی حس شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده و متناسب با میوه‌ای که آن را آب‌گیری کرده طبقه‌بندی می‌شود. برای خرید آبمیوه گیری صنعتی با کیفیت بالا لازم است نکاتی هم‌چون جنس قطعات در ساختار دستگاه، قدرت موتور، برخورداری از قابلیت شست و شو و سایر مواردی که در این راهنما به شرح آن‌ها پرداختیم را مد نظر قرار دهید.

خرید آبمیوه گیری صنعتی نه تنها برای بستنی فروشی‌ها و آمیوه‌گیری‌ها بلکه برای کافی‌شاپ‌ها و حتی باشگاه‌ها نیز توصیه می‌شود. با خرید این دستگاه بی‌نظیر می‌توان میوه‌های خوش طعم و متنوعی را هم‌چون پرتقال، سیب، کرفس، هویج و… را در حجم بالا، با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان عرضه کرد. در صورت تمایل برای خرید و بازدید از مدل‌های متنوع این تجهیزات می‌توانید به فروشگاه آی فودز سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.