چاپگر لیزری دستی چیست + لیست قیمت

چاپگر لیزری دستی یک محصول جدید در صنعت چاپ بوده که فرآیند درج اطلاعات بر روی محصولات و بسته‌بندی آن‌ها را بدون نیاز به جوهر و حلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت انجام می‌دهد. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی نیست که نگران پاک شدن اطلاعات چاپ شده از روی محصولات و بسته‌بندی آن‌ها باشید. شایان ذکر است که بهره‌گیری از پرینتر لیزری دستی سبب حذف هزینه‌های جانبی نیز می‌شود. در ادامه این راهنما قصد داریم در رابطه با جت پرینترهای لیزری دستی بیشتر با شما صحبت کنیم. چنانچه قصد خرید جت پرینتر لیزری دستی را دارید خوب است که اطلاعات خود را در رابطه با مشخصات این دستگاه افزایش دهید.

چاپگر لیزری دستی چیست؟

همان‌طور که گفته شد، جت پرینترها دستگاه‌هایی هستند که از آن‌ها برای چاپ و درج اطلاعات بر روی محصولات و بسته‌بندی آن‌ها استفاده می‌شود. عموماً این تجهیزات برای انجام عملیات چاپ از جوهر استفاده می‌کنند اما در این بین دستگاهی تحت عنوان جت پرینتر لیزری دستی وجود دارد که برای چاپ اطلاعات و مشخصات به جوهر نیازی ندارد و از پرتوهای نور بهره‌گیری می‌کند.

با متمرکز کردن نور، قدرت آن بسیار بیشتر شده و می‌توان از این نور پر قدرت برای درج متون و مشخصات مختلف بر روی بسته‌بندی کالاهای مختلف استفاده کرد. از آن‌جایی که چاپگر لیزری دستی برای حک نوشته‌های مختلف به مواد مصرفی خاصی نیازی ندارد، هزینه‌های شما به طرز چشم‌گیری در این حیطه کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، دوام چاپی که توسط دستگاه مذکور انجام می‌گیرد بسیار بالا می‌باشد. جت پرینترهای لیزری با سوزاندن لایه‌های بسیار نازک از کالا کار چاپ را به زیباترین و شکیل‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

مزایای چاپگر لیزری دستی

چاپ ظریف با دقت بالا

حکاکی و چاپ یک امر بسیار ظریف بوده که لازم است با دقت بالا انجام شود. خوشبختانه جت پرینترهای لیزری دستی از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و احتمال خطا در آن‌ها بسیار ناچیز است. با تکیه بر این ویژگی کاربر می‌تواند با خیال راحت از این نوع پرینترها برای درج اطلاعات با فونت و اندازه بزرگ استفاده نماید. البته ناگفته نماند که کیفیت چاپ توسط چاپگر لیزری دستی در تمامی ابعاد محشر است؛ بر این اساس شما می‌توانید از این دستگاه برای درج مشخصات متنی و عددی مختلف در سایزهای متفاوت بهره‌گیری کنید.

چاپ اشکال متنوع

زمانی که شما قصد دارید محصولات تولیدی را به خارج از کشور صادر کنید، به چاپگری نیاز خواهید داشت که بتواند اشکال و حروف مختلف را روی بسته‌بندی محصولات درج کند. با استفاده از چاپگر لیزری دستی این امکان برای شما فراهم است که ضمن چاپ عبارات خاص روی محصولات، در شکل‌گیری برند کسب و کار خود در ذهن کاربران تأثیر مثبت بگذارید.

کاهش هزینه‌های جانبی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خطوط تولید کارگاه‌ها و کارخانجات وجود دارد، بحث هزینه‌ها است. از آن‌جایی که پرینتر لیزری دستی از جوهر برای انجام فرآیند چاپ استفاده نمی‌کند، هزینه‌های جانبی کاهش پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، احتمال خرابی این نوع از پرینترها بسیار کم است؛ در نتیجه شما می‌توانید برای طولانی مدت از آن‌ها به راحتی بدون این که نگران خرابی آن‌ها باشید استفاده نمائيد. البته پیشنهاد ما این است که در بازه زمانی مشخص دستگاه خود را سرویس کنید تا زمان تعمیر یا خرابی آن‌ها را بیشتر به تعویق بیاندازید!

حداقل توقف خطوط تولید کارخانجات

کارگاه‌هایی که به صورت چند شیفت مشغول به فعالیت هستند در خطوط تولید به سرعت بالا و دقت بسیار زیادی نیاز دارند تا فرآیند تولید محصولات و بسته‌بندی آن‌ها در بهترین شیوه ممکن و کوتاه‌ترین زمان انجام پذیرد. توقف در خطوط تولید چنین کارگاه‌هایی می‌تواند خسارات زیادی به کارگاه وارد کند؛ در نتیجه بهتر است از ابزارآلاتی هم‌چون چاپگر لیزری دستی به منظور انجام سریع مرحله آخر تولید؛ یعنی بسته‌بندی استفاده نمایند.

کاربرد چاپگر لیزری دستی

اکنون که با مزایای چاپگر دستی آشنا شدیم، خوب است که نگاهی بر کاربردهای این دستگاه نیز داشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید بر اساس نیاز کارگاه تولیدی خود اقدام به خرید جت پرینتر لیزری کنید. عمده‌ترین کاربرد جت پرینترهای دستی لیزری در کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی است که محصولات تولیدی آن‌ها بسیار بزرگ بوده و حمل و نقل آن‌ها توسط نوار نقاله امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 البته این تنها کاربرد دستگاه‌های مذکور نیست بلکه با کمک تاریخ‌زن دستی لیزری شما می‌توانید بر روی محصولات تاریخ تولید و انقضا را به راحتی بر روی اشیاء سخت هم‌چون رینگ اتومبیل، چوب و… درج کنید. دستگاه‌های پرینتر دستی لیزری در صنایع مختلفی هم‌چون غذایی، نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی، قطعات اتومبیل، دارویی، دام و طیور و… کاربرد دارند. شایان ذکر است که این دستگاه‌ها صدای بسیار کمی تولید کرده و از آلودگی صوتی نیز جلوگیری خواهند کرد.

چاپگر لیزری دستی

با چاپگر لیزری دستی امکان درج اطلاعات بر روی چه اجسامی وجود دارد؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی به طور خلاصه اشاره کردیم، امکان چاپ اطلاعات بر روی انواع سطوح سخت هم‌چون چوب و رینگ اتومبیل وجود دارد. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از این چاپگر روی سطوح دیگری هم‌چون انواع لاستیک و پلاستیک، شیشه و سطوح شیشه‌ای، پی وی سی، طلا و نقره، کاشی و سرامیک و چرم طبیعی و مصنوعی و.. اطلاعات مورد نیاز را درج کنید.

قیمت چاپگر لیزری دستی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که ذهن خریداران را مشغول می‌کند قیمت است. اصولاً قیمت جت پرینترهای دستی لیزری در مقایسه با نمونه‌های دیگر این دستگاه بسیار مقرون به صرفه‌تر بوده و گزینه مناسبی برای خرید هستند. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که آیا این نوع از jet printer از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد؛ چرا که پرینترهای مذکور از قابلیت چاپ اشکال و حروف مختلف لاتین و فارسی برخوردار هستند.

سخن پایانی

دستگاه چاپگر لیزری دستی علاوه بر مزایا و کاربردهایی که در این راهنما اشاره کردیم، مزیت‌های بیشتری برای خطوط تولید صنایع مختلف به همراه دارد. به علت قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای که برای این نوع از دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است، شما می‌توانید مرحله بسته‌بندی و چاپ مشخصات کالا برر روی بسته‌بندی آن‌ها را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت و کیفیت به انجام رسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.