دستگاه فلافل زن ریلی

آشنایی با دستگاه فلافل زن ریلی و مشخصات آن

آیا می‌دانید دستگاه فلافل زن ریلی چیست و چه کاربردی دارد؟ فلافل زن دستگاه کاربردی و پرمصرف بوده که با استفاده از آن می‌توان مواد غذایی خوشمزه و تازه‌ای هم‌چون فلافل، شامی، کتلت و ناگت که طرفداران بسیار زیادی نیز دارند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تهیه نمود. دستگاه‌های فلافل زن در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و هر یک از آن‌ها بسته به نوع طراحی که دارند، از قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار می‌باشند. مصرف‌کنندگان می‌توان بر حسب نیاز خود اقدام به خرید هر یک از انواع دستگاه فلافل زن کنند. فلافل زن ریلی نمونه‌ای از پرکاربردترین و بهترین دستگاه‌های مذکور بوده که در این راهنما قصد داریم به شرح ویژگی‌های آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

دستگاه فلافل زن ریلی

هر آن چه که باید در مورد دستگاه فلافل زن ریلی بدانید!

پیش از این که به سراغ معرفی دستگاه فلافل زن ریلی برویم، خوب است که در ابتدا با ماهیت این دستگاه و هدف از طراحی و خرید آن آشنا شویم. همان‌طور که گفته شد، دستگاه‌های فلافل زن از جمله تجهیزات کاربردی در زمره ماشین آلات صنایع غذایی بوده که با استفاده از آن نه تنها در مصرف خانگی بلکه در خطوط تولید و راه‌اندازی کسب و کار فلافلی نیز می‌توان استفاده نمود. به طور خلاصه می‌توانیم بگوئیم که دستگاه فلافل زن تجهیزاتی بوده که می‌توان از آن برای آماده‌سازی و قالب‌گیری فلافل و مواد غذایی مشابه با آن استفاده کرد.

اگر می خواهید با انواع مختلف فلافل زن اتوماتیک آشنا شوید، مطلب “معرفی فلافل زن اتوماتیک؛ ویژگی‌ها + کاربردها + انواع” از دانشنامه تخصصی آی فودز را مطالعه کنید.

کاربرد دستگاه فلافل زن

  • دستگاه‌ فلافل زن ریلی و سایر انواع مختلف موجود از این ماشین آلات صنایع غذایی در بازار برای تهیه انواع مدل‌های فلافل، کتلت، شامی، ناگت، همبرگر و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند به کمک دستگاه‌های مذکور اقدام به تهیه مواد غذایی نامبرده در اشکال و تعداد مختلف نمایند.
  • این تجهیزات در نمونه‌های صنعتی برای کارخانجات تولیدی و بسته بندی مواد غذایی در حجم بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • افزون بر کارخانجات، دستگاه‌های فلافل زن به ویژه دستگاه فلافل زن ریلی در آشپزخانه‌ها و رستوران‌های آزادی که در منوی غذایی خود فلافل، شامی، همبرگر و… در حجم بالا سرو می‌کنند نیز پیشنهاد می‌شود.
  • مراکز تولید مواد غذایی دانشگاهی و خوابگاهی نیز به صورت روزانه می‌بایست حجم بالایی از مواد غذایی را تهیه کرده و تحویل دهند؛ به همین خاطر خرید دستگاه فلافل زن ریلی به این مراکز نیز پیشنهاد می‌شود.
  • علاوه بر تمامی مواردی که ذکر کردیم، عمده‌ترین اماکنی که بیش‌ترین استفاده از دستگاه‌های فلافل‌زن را دارند، فروشگاه‌های فست فودی هستند.

این دستگاه انواع مختلفی دارد که میتواند در کارخانه ها و خط های تولید صنایع غذایی ، آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه با کاهش تعداد پرسنل و افزایش ظرفیت تولید، بازده سود دهی بسیار خوب و مناسبی دارد.

مزایای استفاده از انواع دستگاه فلافل زن ریلی، رومیزی و…

همان‌طور که می‌دانید محصولات غذایی آماده و نیمه آماده در کشور مصرف بسیار بالایی دارند. در صدر محصولات مذکور، فست فودها و به ویژه فلافل قرار دارد؛ به همین خاطر راه‌اندازی خط تولید چنین محصولات غذایی امکان کسب سود سرشار را برای کاربران فراهم خواهد کرد. چنان‌چه قصد راه‌اندازی یک کسب و کار پر سود را دارید، می‌توانید با کمک مواد اولیه محصولات فست فودی و بهره‌گیری از دستگاه فلافل زن صنعتی کار خود را شروع کنید.

دستگاه‌های فلافل ساز تنها محدود به یک مدل خاص مثل دستگاه فلافل زن ریلی نیست؛ به همین خاطر شما می‌توانید به کمک هر یک از مدل‌های موجود بسته به نیاز خود اقدام به تولید محصولات متنوعی که در بخش‌های قبلی معرفی کردیم، کنید. لازم به ذکر بوده که هر اندازه تنوع محصولات تولیدی شما بالاتر باشد به همان نسبت می‌توانید سود بیش‌تری کسب نمائيد.

با مشاهده فیلم زیر می توانید با دستگاه فلافل زن ریلی و طرز کار آن آشنا شوید:

علاوه بر فلافل، همبرگر نیز از جمله محبوب‌ترین محصولات در خانواده فست فودها است. شما می‌توانید با کمک قالب‌های گوناگون و دستگاه فلافل زن ریلی یا انواع دیگر اقدام به قالب‌گیری و تهیه همبرگر کنید. دستگاه مذکور در اندازه‌ها و ابعاد کوچک‌تر برای رستوران‌ها و آشپزخانه‌های پخت غذا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آن‌جایی که دستگاه‌های فلافل زن اتوماتیک سرعت بالایی دارند و می‌توانند مواد غذایی مثل فلافل و همبرگر را در مدت زمان کوتاه تهیه کنند، سرعت عمل و راندمان مجموعه‌هایی که از این دستگاه‌ها استفاده کرده نیز افزایش پیدا کرده و میزان هدر رفتن مواد غذایی نیز به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

قابل ذکر بوده که کلیه مدل‌های دستگاه فلافل زن صنعتی اعم از دستگاه فلافل زن ریلی از استانداردهای لازم و ایمنی کافی برخوردار بوده و همین موضوع سبب می‌شود که کار با این تجهیزات با امنیت بالا و در بهترین حالت ممکن صورت بگیرد. افزون بر این، اتوماتیک بودن تجهیزات مذکور باعث می‌شود که به نیروی انسانی زیادی نیاز نباشد و تولید محصولات با سرعت عالی انجام پذیرد.

دستگاه فلافل زن ریلی

اکنون که با کاربردها و مزیت‌های بهره‌گیری از دستگاه فلافل زن آشنا شدیم، می‌رویم به سراغ نوع ریلی تجهیزات مذکور. دستگاه‌های فلافل زن ریلی از جمله پرطرفدارترین تجهیزات صنایع غذایی هستند که در مقایسه با مدل‌های خانگی ابعاد بزرگ‌تر و حجم بیش‌تری داشته و به تبع به فضای بیش‌تری نیاز دارند. عموماً کارگاه‌های تولید مواد غذایی نیمه آماده از این دستگاه برای تهیه فلافل و امثالهم بهره‌گیری می‌کنند.

دستگاه تولید فلافل اتوماتیک ریلی از جمله دسته دستگاه های عمل آوری مواد غذایی است. این دستگاه انواع مختلفی دارد که میتواند در کارخانه ها و خط های تولید صنایع غذایی ، آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده نمودن از دستگاه فلافل‌ زن اتوماتیک ریلی احتیاجی به نیروی انسانی ماهر ندارد. و با کاهش تعداد پرسنل و افزایش ظرفیت تولید، بازده سود دهی بسیار خوب و مناسبی دارد.

نحوه کار در این دستگاه بدین ترتیب بوده که ابتدا مواد اولیه لازم با هم دیگر ترکیب شده و مخلوط آماده به واسطه اپراتور وارد مخزن دستگاه می‌شود. سپس نوبت به انجام مرحله قالب‌گیری رسیده و قالب‌های مواد غذایی مورد نیاز هم‌چون ناگت، شامی و… تهیه می‌شود. در نهایت بعد از این که فلافل‌ها در ابعاد مورد نظر و به تعداد دلخواه بر حسب ظرفیت دستگاه قالب‌گیری شدند بر روی خطوط ریلی غلطک  قرار داده خواهند شد. در وهله نهایی محصولات آماده شده و به منظور بسته بندی به واحد مربوطه فرستاده می‌شوند. شایان ذکر است که دستگاه مذکور از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند در طول روز حجم بالایی از محصولات را تهیه کند.

سخن پایانی

دستگاه‌های فلافل زن از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع غذایی بوده که با استفاده از آن‌ها امکان تهیه تعداد بالای از فلافل در طول روز فراهم می‌شود. این تجهیزات ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و در انواع مختلف دستگاه فلافل زن ریلی، رومیزی و… طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود اقدام به خرید هر یک از این تجهیزات کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.