بهترین مارک آسیاب صنعتی

آشنایی با بهترین مارک آسیاب صنعتی

بهترین مارک آسیاب صنعتی: امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم، اکثر فعالیت‌های دستی جای خود را به ماشین‌آلات و دستگاه‌های متنوع و مختلفی داده است تا انجام امور مختلف برای کاربران راحت‌تر شود. یکی از اموری که در گذشته به صورت دستی و مکانیکی انجام می‌گرفت، آسیاب انواع مواد مختلف مثل ادویه‌جات بود. امروزه با طراحی و ساخت انواع دستگاه آسیاب صنعتی، آسیاب کردن غلات و ادویه‌جات به راحتی قابل انجام بوده و می‌توان بدون دخالت دست در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به پودر کردن این مواد نمود. اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی این دستگاه‌ها، دقت و کارایی بالای آن‌ها است که در نتیجه برخورداری از این دو مشخصه محصول با کیفیت بالایی به مصرف‌کننده تحویل داده خواهد شد. در این راهنما ضمن پرداختن به نحوه کارکرد آسیاب صنعتی، با بهترین مارک آسیاب صنعتی نیز آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید!

بهترین مارک آسیاب صنعتی

آسیاب صنعتی؛ پرکاربردترین دستگاه موجود در عطاری‌ها

دستگاه آسیاب صنعتی یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که در صنایع و مشاغل مختلف به ویژه عطاری‌ها کاربرد گسترده‌ای دارد. با استفاده از این دستگاه می‌توان انواع مختلف ادویه‌جات هم‌چون زردچوبه، فلفل، آویشن، زیره و مواد سخت‌تر مثل هسته خرما و… را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پودر کرد. دستگاه‌های آسیاب صنعتی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های متنوع تولید و متناسب با نوع نیاز مشاغل و صنایع طراحی و ساخته می‌شوند. لازم به ذکر است که این دستگاه‌ها در نمونه‌های کوچک‌تر که مناسب برای عطاری‌ها هستند و نمونه‌های بزرگ‌تر با ظرفیت بالاتر متناسب با نیاز کارخانجات در بازار موجود می‌باشند.

ناگفته نماند که ظرفیت آسیاب‌های صنعتی کارخانه‌ای و کارگاهی حدوداً ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰ کیلوگرم در یک شیفت کاری و ظرفیت آسیاب‌های صنعتی عطاری حدوداً ۲.۵ کیلوگرم محصول پودر شده در یک دقیقه است. آسیاب‌های عطاری برای کسانی که قصد دارند هل، دارچین، زردچوبه و سایر ادویه‌جات و غلات را در حجم زیاد پودر کنند، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

ویژگی‌های بهترین مارک آسیاب صنعتی

تیغه‌های باکیفیت بالا

تیغه‌های بهترین مارک آسیاب صنعتی باید به گونه‌ای طراحی و تولید شده باشند که بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیشترین مقدار مواد را خرد و پودر کنند. علاوه بر این، خوب است که دستگاه موردنظر از قابلیت تعویض تیغه نیز برخوردار باشد؛ چرا که در این صورت مصرف‌کننده می‌تواند در صورت کند شدن تیغه اقدام به تعویض آن کند.

یک‌دست پودر کردن مواد

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مارک آسیاب صنعتی، برخورداری از قابلیت یک‌دست پودر کردن مواد می‌باشد. این ویژگی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که اگر موادی نظیر ادویه‌جات به درستی و به صورت یک‌دست آسیاب نشود، ظرافت و زیبایی خود را از دست داده و فروشنده هنگام فروش آن با مشکل مواجه خواهد شد.

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید بهترین مارک آسیاب صنعتی از آن برخوردار باشد. ارائه گارانتی سبب می‌شود مشتری با خیال آسوده‌تری خرید خود را انجام دهد و بداند که پس از استفاده از آسیاب در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد غیرمنتظره‌ای می‌تواند روی تعهدات شرکت در قبال محصول حساب کند.

برخورداری از قابلیت شست‌وشو و تضمین ایمنی کاربر

برخورداری از قابلیت شست‌وشو یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی است که از بهترین مارک آسیاب صنعتی انتظار می‌رود از آن برخوردار باشد. جدا شدن قطعات و مخزن این امکان را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند که بتوانند پس از هر بار آسیاب دستگاه را تمیز کرده و برای آسیاب مواد مختلف دیگر آماده کنند.

تولید سر و صدای کنترل شده و تا حد امکان کم صدا

ویژگی بعدی بهترین مارک آسیاب صنعتی، تولید صدای معقول است. این ویژگی زمانی پر اهمیت می‌شود که مصرف‌کننده قصد خرید دستگاه آسیاب خانگی داشته باشد. دستگاه‌های آسیاب خانگی همان‌طور که از نامشان پیداست مصارف خانگی دارند؛ در نتیجه نباید با تولید صدای نابهنجار و بلند سبب برهم زدن آرامش خانه شوند.

تمام استیل بودن دستگاه

یکی دیگر از برترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای بهترین آسیاب صنعتی برشمارد، تمام استیل بودن جنس بدنه و قطعات دستگاه است. این ویژگی سبب می‌شود که دستگاه ضدزنگ باشد و در برابر عوامل خورنده نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد؛ در نتیجه عمر مفید دستگاه طولانی‌تر خواهد شد.

بهترین مارک آسیاب صنعتی

انواع آسیاب‌های صنعتی و نیمه صنعتی عطاری

آسیاب صنعتی عطاری

بهترین مارک آسیاب صنعتی در عطاری‌های بسیار بزرگ و کارگاه‌ها و کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و از میزان بازدهی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. شایان ذکر است که اکثر آسیاب‌های صنعتی می‌توانند تا چندین کیلو محصول را در آن واحد پودر کنند، البته این میزان بسته به نوع دستگاه آسیاب و کارایی آن می‌تواند متغیر باشد.

آسیاب نیمه صنعتی عطاری

آسیاب‌های نیمه صنعتی برای کارگاه‌های کوچک و عطاری‌ها گزینه مناسبی به حساب می‌آیند. علاوه بر این، از این دستگاه‌ها می‌توان به عنوان آسیاب خانگی نیز استفاده کرد. آسیاب‌های نیمه صنعتی در ابعاد و طرح‌های گوناگون تولید شده و در مقایسه با نمونه‌های صنعتی از قیمت ارزان‌تری برخوردار می‌باشند.

بهترین مارک آسیاب صنعتی عطاری کدام است؟

آسیاب‌های صنعتی عطاری می‌بایست از قدرت و توان بالایی برای آسیاب مواد برخوردار باشند تا بتوانند در حضور مشتریان محصول را با کیفیت عالی پودر کنند. شرکت توس شکن خراسان یکی از برترین تولیدکنندگان آسیاب‌های صنعتی در ایران بوده که با تکیه بر دانش قوی در حوزه تولید آسیاب و به‌کارگیری آن توانسته است اقدام به طراحی و تولید آسیاب‌های پیشرفته با کیفیت عالی کند. آسیاب‌های تولید شده توسط این برند در دو نوع فلزی و استیل و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف در آی فودز موجود می‌باشند. در ادامه میتوانید برخی از آسیاب توس شکن را مشاهده بفرمایید.

همچنین آسیاب های شرکت فیدار نیز از کیفیت بسیار بالا و پشتیبانی مناسب برخوردارند. خرید آسیاب فیدار در آی فودز براحتی برای شما مهیاست. برای مشاهده محصولات شرکت فیدار روی دکمه زیر کلیک کنید:

سخن پایانی

آسیاب‌های صنعتی ازجمله پرکاربردترین و بهترین دستگاه‌های موجود در بازار برای انجام فرآیند خردایش و پودر کردن مواد مختلف غذایی، شیمایی، دارویی و…  محسوب می‌شوند. این دستگاه‌ها در انواع مختلف در بازار موجود بوده که هر یک از آن‌ها کارایی خاصی ارائه می‌دهند. در این راهنما ضمن آشنایی با آسیاب صنعتی، به معرفی بهترین مارک آسیاب صنعتی نیز پرداختیم. به منظور بازدید از سایر آسیاب‌های صنعتی از برندهای معتبر دیگر تنها کافی است که به بخش فروشگاه وب سایت آی فودز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.