صفحه اصلی > کسب و کارهای خانگی : بسته بندی و فروش ادویه در منزل (مشاغل پر درآمد خانگی)
بسته بندی و فروش ادویه
بسته بندی و فروش ادویه

بسته بندی و فروش ادویه در منزل (مشاغل پر درآمد خانگی)

آنچه خواهید خواند:

بسته بندی و فروش ادویه امروزه از مشاغل پرسود و جذاب است. در این مقاله نکات، مخارج، درآمد و چگونگی راه اندازی این حرفه را برای شما خوانندگان محترم وبلاگ آی فودز بررسی کرده ایم.

شغل فروش ادویه ایده ی خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی است. سرمایه لازم برای آغاز این کار زیاد نیست و شما در ابتدا فقط به یک دستگاه آسیاب رومیزی نیاز دارید.

از آن جایی که ادویه پای ثابت تمام آشپزی ها است، می توانید یک کسب و کار عالی را از طریق بسته بندی و فروش ادویه در منازل و یا افتتاح مغازه فروش ادویه، راه بیاندازید.

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

در این مقاله قصد داریم شما را با سود حاصل از فروش ادویه، درآمد بسته بندی و فروش ادویه، مناسب ترین مدل آسیاب رومیزی برای این‌کار به طور کامل آشنا کنیم. با مطالعه ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بسته بندی و فروش ادویه
بسته بندی و فروش ادویه

معرفی شغل بسته بندی و فروش ادویه

خوداشتغالی به یکی از اصلی ترین فعالیت هایی تبدیل شده است که اغلب افراد جامعه به دنبال آن هستند. زیرا در چنین مشاغلی شما دیگر از کارفرما و صاحب کار دستور نمی گیرید و بر اساس قدرت و ایده های خود به انجام کارهای مختلف می پردازید.

برای حرفه بسته بندی و فروش ادویه، فقط با تهیه یک آسیاب رومیزی به آسانی می توانید در خانه آغاز به کار کنید و یا حتی به صورت حرفه اصلیتان مغازه ی ادویه فروشی باز کنید.

بیشتر خانم ها برای کسب درآمد، در جستجوی کاری هستند که بتوانند در خانه انجامش دهند. به همین علت هم آسیاب، بسته بندی و فروش ادویه جات در خانه محبوبیت زیادی دارد.

با خرج کردن هزینه بسیار کمی می توانید به سود مناسبی دست پیدا کنید. در مقایسه با بسته بندی حبوبات و خشکبار، رقابت در تولید، بسته بندی و فروش ادویه ها کمتر است و در نتیجه کسب درآمد از این کار راحت تر است.

علاوه بر این، با توجه به بالا بودن مصرف ادویه جات و همچنین رقابت نه چندان قوی در این صنعت، ادویه جات بازار مناسبی دارد. در نتیجه سود حاصل از این کار بیشتر و آسان تر است.

بررسی سود حاصل از بسته بندی و فروش ادویه

سرمایه ای که برای شروع این حرفه نیاز دارید حدودا 2.000.000 تومان الی 7.000.000 تومان است. برای حساب کردن مقدار سود حاصل از آسیاب و بسته بندی ادویه ها، لازم است کلیه هزینه های جاری را حساب و بعد آن را از درامد کل کم کنید.

درآمد حاصل از ادویه فروشی چقدر است؟

برای محاسبه میزان درآمد ادویه فروشی و سود آن، جمع مخارجی که در پایین گفته می شود را از هزینه و قیمتی که براساس آن ادویه جات را می‌خواهید بفروشید، کم کنید. در نتیجه سود بدست آمده از هر بسته برای شما مشخص می شود.

شما می‌توانید با ارائه کیفیت قابل قبول به آسانی، با شماری از سوپر مارکت ها و عطاری ها قرارداد ببندید و ماهیانه به سود حداقل 9 میلیون تومان برسید.

برای حرفه بسته بندی و فروش ادویه، به شما پیشنهاد می کنیم که مخارج خود را به دو شکل متغییر و ثابت در نظر بگیرید. هزینه های ثابت، هزینه هایی مانند اجاره محل یا آب و برق است و هزینه های متغییر، هزینه هایی مانند خرید مواد اولیه است.

هزینه های لازم برای بسته بندی و فروش ادویه چگونه است؟

مخارجی که پیش از راه اندازی حرفه ادویه فروشی و بسته بندی ادویه جات در خانه، باید حساب شوند، عبارتند از:

  • تهیه پوشش بسته بندی برای ادویه جات: قیمت هر کیلو از سلفون، نایلون زیپ دار و پاکت ساشه به ترتیب حدود 57000-89000 تومان، 49000-87000 تومان و 100000 تومان است.
  • دستگاه آسیاب ادویه خانگی: قیمت خرید دستگاه آسیابی که می خواهید بخرید، بر اساس نوع انتخابتان متفاوت است. (از 2500000 هزار تومان تا 15000000 تومان است.

آسیاب 1300 به قیمت 2925000 تومان، آسیاب 1400 به قیمت 9400000 تومان، آسیاب 1500 به قیمت 12500000 تومان به فروش می رسد.

توجه کنید که هزینه خرید دستگاه آسیاب خانگی، از هزینه های اصلی و ثابت است. فقط در نظر این نکته را در نظر بگیرید که هزینه استهلاک این دستگاه سالانه 10درصد مبلغ آسیاب محاسبه شود.

  • ترازو خانگی: سرمایه لازم برای خرید ترازو خانگی حدودا 6 تا 7 میلیون تومان است.
  • هزینه برق مصرفی برای کار دستگاه آسیاب: هزینه برق مصرفی حدودا ماهیانه 50.000 الی 100.000 تومان است.
ترازوی محک 35 کیلویی
ترازوی محک 35 کیلویی

مناسب ترین دستگاه های آسیاب ادویه خانگی کدام اند؟

برای خرید مناسب ترین دستگاه آسیاب ادویه خانگی برای پودر کردن ادویه ها در خانه باید به نکات زیر توجه کنید:

  • دستگاه آسیاب عطاری کوچک و خانگی را بخرید نه انواع صنعتی آن.
  • به تک فاز بودن برق مصرفی دستگاه توجه کنید.
  • صدای دستگاه به گونه ای نباشد که همسایه ها را آزار دهد.
  • هزینه خرید دستگاه باعث نشود که در شروع کار سرمایه زیادی را به شما تحمیل کند.
  • حتما به خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه دقت کنید.

با توجه به نکات ذکر شده ما در آی فودز، مناسب ترین انواع دستگاه آسیاب ادویه جات را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

آسیاب رومیزی صنعتی چکشی
آسیاب رومیزی صنعتی چکشی

دستگاه آسیاب رومیزی مدل TS-1500

این دستگاه دارای مکانیزم آسیاب چکشی است. جنس بدنه آن از تمام استیل ساخته شده است و وزن دستگاه در حدود 20کیلوگرم است. همچنین مجهز به ورودی و خروجی و 3عدد توری با مش بندی متفاوت است.

این دستگاه به طور روزانه می تواند تا 40 کیلوگرم ادویه را آسیاب کند.

دستگاه آسیاب رومیزی مدل TS-1400

این دستگاه دارای مکانیزم آسیاب تیغه ای دوبل است. جنس بدنه آن از تمام استیل ساخته شده است و وزن دستگاه در حدود 9 کیلوگرم است. مجهز به توری روی دستگاه است که باعث الک شدن مواد می گردد. همچنین مجهز به ورودی و خروجی بوده که استفاده از آن را برایتان ساده و آسان می کند. علاوه بر این، می توانید در قسمت زیرین خروجی پلاستیک بگذارید تا مواد آسیاب شده به درون پلاستیک ریخته شوند.

این دستگاه به طور روزانه می تواند تا30 کیلوگرم ادویه را آسیاب کند.

آسیاب عطاری رومیزی تیغه ای مدل TS1300
آسیاب عطاری رومیزی تیغه ای مدل TS1300

دستگاه آسیاب رومیزی مدل TS-1300

این دستگاه دارای مکانیزم آسیاب به‌ شیوه ای است که آن را برای استفاده در منازل مناسب کرده است. مجهز به یک عدد تیغه ساخته شده از جنس استیل و یک مخزن آسیاب با حجم 5/1 لیتر می باشد. برق مصرفی این دستگاه تکفاز است و وزن آن 5کیلوگرم که جنس بدنه آن از تمام استیل ساخته شده است.

این دستگاه به طور روزانه می تواند تا 10 کیلوگرم ادویه را آسیاب کند.

برای راه اندازی کسب و کار بسته بندی و فروش ادویه چه هزینه هایی لازم است؟

هزینه اجاره یا خرید مکان، خرید دستگاه آسیاب، خرید پوشش های بسته بندی، خرید مواد اولیه، هزینه برق مصرفی برای کار دستگاه آسیاب، هزینه ترازوی خانگ

برای محاسبه سود حاصل از ادویه فروشی چکار کنم؟

برای حساب کردن مقدار سود حاصل از آسیاب و بسته بندی ادویه ها، لازم است کلیه هزینه های جاری را حساب و بعد آن را از درامد کل کم کنید.

برای بسته بندی و فروش ادویه در خانه کدام دستگاه آسیاب مناسب است؟

دستگاه آسیاب رومیزی مدل TS-1300، دستگاه آسیاب رومیزی مدل TS-1400 و دستگاه آسیاب رومیزی مدل TS-1500

برای خرید دستگاه های آسیاب رومیزی چکار کنم؟

برای خرید این دستگاه ها به فروشگاه آی فودز مراجعه کنید.

مقالات مرتبط
5 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها