صفحه اصلی > صنعت بسته بندی و کسب و کارهای خانگی : بسته بندی خشکبار و حبوبات: کسب درآمد عالی خانگی
بسته بندی خشکبار و حبوبات
بسته بندی خشکبار و حبوبات

بسته بندی خشکبار و حبوبات: کسب درآمد عالی خانگی

آنچه خواهید خواند:

بسته بندی خشکبار و حبوبات از ایده های پرسود و پرطرفدار مشاغل خانگی است. در این مقاله به بررسی این کسب و کار خانگی، راه اندازی آن و نکات مهم در موفقیت آن پرداخته ایم. خوانندگان محترم وبلاگ آی فودز با مطالعه این مقاله با ما همراه باشید.

چرا بسته بندی خشکبار و حبوبات را انتخاب کنید؟

کار در کسب و کار بسته بندی در منزل یا بسته بندی کالا در منزل در حقیقت شامل قرار دادن مواد خاصی در پاکت یا جعبه هایی است که باید آن ها را به نشانی های ارائه شده توسط مشتریان بفرستید یا برای فروش در مقابل دید مشتریان بگذارید.

امروزه بسته بندی خشکبار یا بسته بندی حبوبات در منزل به یکی از رایج ترین مشاغل خانگی در زمینه بسته بندی تبدیل شده است و یکی از مشاغل خانگی پردرآمد به شما می آید. از آنجایی که عملیات بسته بندی با استفاده از دستگاه های بسته بندی مخصوص انجام می شوند، این فرآیند بهتر و سریع تر است و با کم ترین خستگی بیشترین بازده را دارد.

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

در حقیقت بسته‌بندی حبوبات یا خشکبار یک انتخاب بسیار مناسب برای کسانی است که به انعطاف در زمان کاری نیاز دارند و علت مشغله های زندگی نمی توانند یک کار تمام وقت خارج از منزل داشته باشند.

حبوبات بنا به دلایل زیر از اولین انتخاب های افراد برای راه اندازی حرفه بسته بندی در منزل است:

  • تنوع زیاد در محصولات
  • سرمایه اولیه نسبتا کمی که برای راه اندازی یک خط بسته بندی خانگی، نیاز دارند.
بسته بندی خشکبار و حبوبات
بسته بندی خشکبار و حبوبات

بسته بندی این مواد سود زیادی دارد و سرمایه شما با خطر ریسک کمتری روبرو خواهد بود. همانطور که می دانید حبوبات و خشکبار از جمله مواد غذایی اصلی در سبد کالای خانواده های ایرانی هستند؛ در نتیجه با یک بسته بندی مناسب و زیبا می توانید همواره و در هر شرایط اقتصادی از فروش آن ها مطمئن باشید. سود خالصی که از فروش هر بسته بدست می آورید به قدری است که حتی اگر روزی فقط ۲۰۰ بسته حبوبات یا خشکبار را بفروشید، درآمد ماهانه شما تا 10 میلیون تومان خواهد بود.

سود و درآمد حاصل از بسته بندی خشکبار و حبوبات

از اصلی ترین اهداف یک کسب و کار شروع کنیم؛ سود و درآمد. اگر می خواهید یک محاسبه دقیق داشته باشید، باید ابتدا از مخارجی که این کار برای شما دربر دارد، شروع کنید و بتوانیی تخمینی از فروش و در آخر تحلیلی از سود خالص داشته باشید. لازم به ذکر است این گونه از کارآفرینی ها (بسته بندی در منزل) را می توانید با سرمایه کم و سیاست های پایین هزینه اداره کنید.

کاهش دادن هزینه ها، در این زمینه اهمیت بالایی دارد، زیرا:

از آنجایی که شما در خانه این حرفه را آغاز می کنید، پس هزینه ای برای تامین فضا و اجاره مکان ندارید.

مخارج کنترل کیفیت، نیاز به پروانه بهداشت و مخارج مربوط به آزمایش محصول نیز بسیار کم می شود.

برای اینکه درک کلی از هزینه ها داشته باشیم، چه مواردی را باید بشناسیم؟

برای محاسبه مقدار درآمد حاصل از این کسب و کار لازم است مخارج و درآمد را حساب کنید و از هم کم کنید، بدین ترتیب میزان سود خالص به دست می آید. خوشبختانه سیستم کار در منزل بر پایه سیاست کارآفرینی با سرمایه کم است. در نتیجه این سیاست در خیلی از هزینه ها صرفه جویی می شود، از جمله هزینه مکان تولیدی، هزینه کنترل کیفیت هزینه آزمایشگاه و …

هزینه های بسته بندی این محصولات در منزل عبارتند از :

  • هزینه ثبت برند و تهیه کاتالوگ
  • هزینه تهیه دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات (بیشترین هزینه را این بخش نیاز دارد)
  • هزینه تهیه مواد اولیه به صورت عمده
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه مارکتینگ
  • هزینه نیروی کار (در صورت نیاز)
  • هزینه طراحی و خرید پاکت های بسته بندی

بررسی سرمایه مورد نظر

در ابتدای کار بیشتر سرمایه ای که برای راه اندازی کسب و کار پرسود کار در منزل در مقابل دارید، هزینه ای است که بابت خرید انواع دستگاه بسته بندی حبوبات پرداخت می کنید. به چند نکته زیر برای خرید دستگاه بسته بندی مناسب توجه کنید:

برای اینکه بتوانید یک دستگاه مناسب برای خود تهیه کنید، چند نکته را برای شما در نظر گرفته ایم:

برق مصرفی دستگاه حتما باید تک فاز باشد.

ارتفاع دستگاه و سقف خانه را در نظر داشته باشید. (در جدول فنی دستگاه بیان شده است.)

انواع نیمه اتوماتیک دستگاه برای مشاغل خانگی مناسب تر هستند.

خدمات پس از فروش و پیش از فروش دستگاه ها برای شما بسیار اهمیت دارد، زیرا برای اولین بار است که از ماشین آلات صنعتی استفاده می کنید.

مشورت با افراد کاربلد و با تجربه برای شما مفید خواد بود.

از آنجایی که هدف شما یک کسب و کار ساده خانگی است، توجه داشته باشید که مواد اولیه مورد نیاز را در مقادیر کم خریداری کنید. مواد را حتما امتحان کنید و از کیفیت شان مطمئن شوید. اولین گام پیدا کردن یک عمده فروش قابل اطمینان می باشد. در آینده می توانید با تولید کننده ها وارد معامله شوید، گام اول را با احتیاط بردارید.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین
دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین

عامل موفقیت در بسته بندی خشکبار و حبوبات چیست؟

در خط تولید و بسته بندی خشکبار و حبوبات رقابت بسیار بالاست؛ اما با در نظر داشتن مواردی هر چند ساده می توان در این رقابت موفق بود.

برای کار در زمینه خشکبار به تکنیک های جالب توجهی نیاز دارید. کارآمدترین تبلیغ در صنایع غذایی کیفیت است. هر اندازه که کیفیت بهتر باشد، مشتریان به مشتریان وفادار تبدیل می شوند. در آغاز کار توقع سود و مشتریان زیاد منطقی نیست اما با حفظ کیفیت در مدت طولانی، سود شما افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت. حتی به شما پیشنهاد می کنیم که سود خود را پایین نگه دارید، کیفیت را بالا و قیمت را مناسب سپس با اندکی صبر موفقیت را از آن خود کنید. در این صورت فروش محصولات شما روز به روز بیشتر خواهد شد و با گذشت زمان سود خالص حاصل از هر بسته جبران می شود.

انتخاب یک نام تجاری هوشمندانه که در ذهن مصرف کننده تداعی گر محصول باشد، از دیگر تکنیک های هوشمندانه است. این موضوع با ذهن مصرف کننده و جامعه ارتباط دارد و در ذهن مردم حک می شود. برای مثال چای لیپتون را در نظر بگیرید، لیپتون فقط نام یک برند است اما ما برای نام کلی این محصول آن را به کار می بریم.

چرا بسته بندی حبوبات و خشکبار ایده خوبی برای کسب و کار خانگی است؟

زیرا حبوبات دارای انواع زیادی است و همچنین سرمایه اولیه نسبتا کمی برای راه اندازی یک خط بسته بندی خانگی، نیاز دارند.

برای راه اندازی کسب و کار بسته بندی حبوبات و خشکبار چه هزینه هایی در پیش دارم؟

هزینه خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار، هزینه ثبت برند و تهیه کاتالوگ، هزینه تهیه مواد اولیه به صورت عمده، هزینه جابجای، هزینه مارکتینگ و…

برای بسته بندی حبوبات و خشکبار چه دستگاهی مناسب است؟

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چهار توزین

برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار چکار کنم؟

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید این دستگاه به فروشگاه آی فودز مراجعه کنید.

مقالات مرتبط
2.5 2 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها