صفحه اصلی > صنعت شیرینی و شکلات و صنعت نان : معرفی بهترین فر قنادی گردان (5 شاخصه اصلی)
بهترین فر قنادی گردان
بهترین فر قنادی گردان

معرفی بهترین فر قنادی گردان (5 شاخصه اصلی)

آنچه خواهید خواند:

بهترین فر گردان چه ویژگی هایی دارد؟ اگر شما هم به پخت انواع شیرینی علاقه دارید یا در این زمینه مشغول به کارید، حتما تاکنون این سوال را از خودتان پرسیده اید. نگران نباشید! با مطالعه این مقاله پاسخ این سوال را خواهید یافت.

همان طور که می دانید، انواع مختلفی از فرهای صنعتی در صنایع غذایی وجود دارند. برخی از آن ها به جهت پخت و تهیه انواع نان استفاده می شوند، همانند فرهای نانوایی دوار و تونلی. بعضی دیگر نیز برای استفاده به منظور پختن انواع فرآورده های قنادی طراحی و ساخته می شوند. انواع فر گردان و طبقه ای برای پخت شیرینی و محصولات قنادی کاربرد دارند. پیش از این در مقاله «انواع فر قنادی و شیرینی پزی» به صورت کلی، به معرفی انواع این فرها پرداختیم. در این مقاله نیز شما را به صورت کامل با نحوه انتخاب بهترین فر قنادی گردان آشنا می کنیم.

ویژگی های بهترین فر قنادی گردان

شما می توانید از فرهای گردان به منظور پخت انواع مختلف شیرینی، کیک، کلوچه، بیسکویت، شیرمال و نان‌های فانتزی استفاده کنید. این فر مناسب قنادی شیرینی پزی است که با استفاده از سیستم بخار برای پختن انواع نان ها، حجیم و نیمه حجیم و اروپایی، کاربرد دارد.

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

فرهای گردان از جمله انواع فرهای صنعتی شیرینی پزی است که به حالت چرخان و با حرارت غیرمستقیم عمل می کند، نام آن نیز به دلیل همین نحوه عملش انتخاب شده است. در نتیجه همین حرکت چرخشی، شیرینی جات کاملا مغز پخت می شوند.

بهترین فر قنادی گردان
بهترین فر قنادی گردان

حرارت تولید شده در این فرها بین ۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد متفاوت است. برق لازم این فر ها ۲۵ آمپر است که به دو صورت ۳ فاز یا تک فاز عمل می کند.

مدل های متوسط فر گردان دارای ظرفیتی برابر با ۱۵۰ کیلوگرم خمیر طی یک ساعت است که هرکدام از انواع مختلف آن قابلیت پشتیبانی از 8 تا 36 دیس قنادی می باشند. سوخت مورد استفاده آن قابل تامین از دو منبع است. این دو منبع عبارتند از گاز (یا گازوئیل) و برق شهری که در یک ساعت ۲ کیلووات مصرف می کند.

برای آن که بتوانید بهترین فر قنادی گردان متناسب با نیازتان را انتخاب کنید، ابتدا لازم است انواع مختلف این فرها و تفاوت هایشان را بشناسید. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

مقایسه انواع مختلف فر گردان

نحوه عمل فرهای گردان که از دستگاه های مورد نیاز نانوایی و شیرینی پزی است، در مدل های مختلف آن تقریبا یکسان است. با این حال، بنا بر ظرفیت و نحوه پخت انواع مختلف شیرینی، دارای چندین مدل مختلف است که برای انتخاب بهترین فر قنادی گردان متناسب با نیازتان، لازم است با این انواع آشنا شوید:

  • فر گردان شیرینی پزی کوچک یا فر قنادی خانگی: برای پخت انواع شیرینی، کلوچه، کیک و… در شیرینی پزی ها و کارگاه های کوچک کاربرد دارد. این مدل فرها مجهز به تعداد ۸، ۱۰ و ۱۲ سینی عرضه می شوند.
  • فر گردان بزرگ: برای پخت مقادیر زیاد شیرینی، کلوچه و کیک،نان و بیسکویت کاربرد دارد و مجهز به ۳۲ و ۳۶ دیس است.
  • فر گردان مناسب برای پختن نان حجیم، فر برای پخت نان فانتزی، فر برای پختن نان های نیمه حجیم و حجیم و همین طور فر برای پختن بیسکویت، کیک و کلوچه. بعضی از انواع این دستگاه ها مجهز به قابلیت پخت شیرینی و نان فانتزی به صورت همزمان نیز می باشند.
  • فرگردان ویژه قنادی: مجهز به سیستم بخار به منظور پخت انواع نان نیمه حجیم، حجیم و اروپایی. فر کانوکشن دار

با مشاهده فیلم زیر می توانید با فر قنادی گردان و نحوه عمل آن آشنا شوید.

از فر گردان چه استفاده ای می کنند؟

در صنایع غذایی، صنعت قنادی و شیرینی پزی یک صنعت بین المللی می باشد. بازار این صنعت یکی از بخش های رو به توسعه در سطح جهانی است. بازار شیرینی پزی را می توانید در درجه اول به دو گروه کلی زیر تقسیم کرد:

  • شیرینی های شیرین شده با شکر
  • شیرینی های نانوایی

همچنین از تجهیزات صنایع غذایی، این فرها هستند که استفاده کارآمد بسیاری را برای افراد علاقه مند به راه اندازی این مدل کسب و کارها در مقیاس صنعتی فراهم کرده است و روند پختن انواع  شیرینی را بسیار آسان کرده است. بنابراین، شما و تمام افرادی که در هر مقیاسی از این صنعت مشغول هستند، به دنبال شناخت بهترین فر قنادی گردان می باشید.

کیک و شیرینی در مدل های مختلفشان، از جمله پرطرفدار ترین خوراکی های جهان هستند. می توان گفت که در کشور ما نیز، تقریبا در هر شهر و منطقه ای شیرینی مختص به آن شهر یا منطقه پخته می شود.

علاوه بر این خیلی از ما عادت داریم هنگام رفتن به خانه دوستان و فامیل خود، یک جعبه شیرینی را همراهمان به آن جا ببریم، درواقع آن را نوعی کادو در نظر می گیریم. تمامی این ها علتی برای آغاز این کسب و کار است، تقریبا حداقل ۱ قنادی و شیرینی فروشی در هر محله ای وجود دارد که تنها لازم است یکی کیفیت بهتری را نسبت به دیگری داشته باشد تا درآمد و سود بیشتری را تجربه کند.

شما نیز اگر به کیفیت و مهارت شیرینی پزی خود اطمینان دارید و می دانید که می توانید شیرینی های خوش طعمی را آماده کنید، می توانید شیرینی فروشی خود را با تهیه بهترین فر قنادی گردان متناسب با نیازتان (کوچک یا بزرگ) راه اندازی کنید. به خصوص که هزینه خرید انواع کوچک این فرها خیلی زیاد نیست و برای راه اندازی یک کسب و کار تازه مناسب است.

در ادامه شما را با 5 نکته مهم برای خرید بهترین فر قنادی گردان آشنا می کنیم.

فر قنادی گردان
فر قنادی گردان

نکات مهم خرید بهترین فر قنادی گردان

هنگام انتخاب بهترین فر قنادی گردان که برای برآورده کردن نیازهای شما مناسب باشد، نکات بسیاری را باید در نظر بگیرید. با این حال در بین تمامی نکات، هنگام خرید بهترین فر قنادی گردان پیشنهاد می کنیم حتما 5 نکته زیر رادر نظر بگیرید:

  1. ابعاد و اندازه دستگاه: هنگام انتخاب بهترین فر قنادی گردان پیش از خرید، بهتر است ابتدا اندازه آشپزخانه منزل یا کارگاه خود را اندازه گیری کرده و مطمئن شوید که فر قنادی مورد نظر در آن جای می گیرد.
  2. ظرفیت فر قنادی گردان: در هنگام انتخاب بهترین فر قنادی گردان، بسیار مهم است که به ظرفیت دستگاه دقت کنید. اگر مقدار محصولتان بیشتر یا کمتر از ظرفیت دستگاه باشد، ممکن است نتیجه‌ی نهایی نامناسب باشد.
  3. قابلیت های اضافی فر: برخی از مدل های فر قنادی گردان، دارای ویژگی هایی مانند تایمر، تنظیم دما و دیگر تنظیمات پیشرفته هستند. این ویژگی ها می توانند به شما در پخت محصولات بهتر و دقیق تر کمک کنند. بنابراین، قبل از خرید، به دقت ویژگی های اضافی هر فر را بررسی کنید و مطمئن شوید که با نیازهای شما سازگاری دارد.
  4. روش کنترل: برای تولید حرفه ای و با کیفیت تر شیرینی و کیک های شما، لازم است بر عملیات های مختلف فر کنترل دقیق تری داشته باشید. برخی از این عملیات ها شامل باز شدن اتوماتیک درب، تنظیم دقیق حرارت، ایجاد جریان های متنوع و سرعت دقیق حرکت پروانه های داخل فر می باشد.
  5. قیمت دستگاه: قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید. فر های قنادی در بازار در رنج قیمت های مختلفی قرار دارند. بررسی قیمت ها و مقایسه آن ها همراه با ویژگی ها و کیفیت محصول، به شما کمک می کند تا بهترین فر قنادی گردان را با قیمتی مناسب برای خود خریداری کنید.

فر قنادی گردان از جمله انواع فرهای صنعتی شیرینی پزی است که به حالت چرخان و با حرارت غیرمستقیم عمل می کند، نام آن نیز به دلیل همین نحوه عملش انتخاب شده است. در نتیجه همین حرکت چرخشی، شیرینی ها کاملا مغز پخت می شوند.

انواع محصولات قنادی کدام اند؟

صنعت قنادی درواقع، هنر تولید شیرینی است. شیرینی جات مواد غذایی سرشار از قند و کربوهیدرات می باشند. نان های شیرین یا انواع شیرینی جات آردی و شیرین، کلوچه، کیک، نان شیرمال و سایر محصولات مشابه از فرآورده های قنادی به حساب می آیند.

به طور معمول نان ها غذای اصلی و فاقد قند در رژیم غذایی روزانه افراد هستند. با این حال، برخی از نان های حجیم و اروپایی بنا بر نحوه پخت با کیک و کلوچه مشابه بوده و طعم آن ها نسبتا شیرینی کمی دارد، به همین دلیل می تواند در دسته محصولات قنادی گروه بندی شوند.

قیمت فر قنادی گردان چگونه است؟

سرمایه لازم برای خرید بهترین فر قنادی گردان، مناسب برای انواع روش های شیرینی پزی خانگی، بر اساس ظرفیت های تولید متفاوتی که دارند، فرق می کند. قیمت این دستگاه ها، با توجه به سرعت، بازده تولید و نحوه استفاده از آن ها، در محدوده قیمتی تقریبا نزدیک به هم قرار دارند.

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و ویژگی های دقیق دستگاه ها به سایت آی فودز مراجعه کنید، انواع این فرهای قنادی را با یکدیگر مقایسه کنید و به صورت آنلاین خرید خود انجام دهید.

بنظر شما بهترین فر قنادی گردان چه ویژگی های دیگری دارد؟ حتما نظرتان را برای ما و دیگران بنویسید تا هنگام خرید این دستگاه از آن استفاده کنیم.

سوالات متداول

فر گردان چه کاربردی دارد؟

به منظور پخت انواع مختلف شیرینی، کیک، کلوچه، بیسکویت، شیرمال و نان‌های فانتزی استفاده می شود.

انواع مختلف فر گردان چه تفاوتی باهم دارند؟

نحوه عمل این فرها تقریبا مشابه است اما براساس ظرفیت و نحوه پخت انواع مختلف شیرینی دارای چند نوع مختلف است.

برای راه اندازی قنادی و شیرینی فروشی کدام مدل فر گردان را بخریم؟

می توانید شیرینی فروشی خود را با تهیه یک فر گردان کوچک راه اندازی کنید که هزینه زیادی هم ندارد.

برای خرید انواع فر گردان چکار کنم؟

برای خرید انواع این دستگاه به فروشگاه آی فودز مراجعه کنید.

مقالات مرتبط
5 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها