صفحه اصلی > کسب و کارهای خانگی : ایده راه اندازی مشاغل خانگی با 20 میلیون سرمایه
راه اندازی مشاغل خانگی
راه اندازی مشاغل خانگی

ایده راه اندازی مشاغل خانگی با 20 میلیون سرمایه

آنچه خواهید خواند:

راه اندازی مشاغل خانگی امروزه دغدغه اصلی بسیاری از ماست و از درآمدزایی خوبی هم برخوردار است. خوانندگان محترم وبلاگ آی فودز می توانید با مطالعه این مقاله با 3 ایده پررونق راه اندازی مشاغل خانگی به طور کامل آشنا شوید.

راه اندازی مشاغل خانگی

راه اندازی مشاغل خانگی در زمینه تولید مواد غذایی، یک فرصت بسیار مناسب برای کسانی است که علاقه‌مند به کار در خانه و خلق کردن محصولات خوشمزه هستند. این نوع مشاغل، امکان ایجاد درآمد پایدار و انعطاف‌پذیری زمانی را برای افراد فراهم می‌کند.

با توجه به رشد روزافزون صنعت غذایی و تقاضای بالا برای محصولات تازه و خانگی، راه اندازی یک کسب و کار خانگی در این حوزه می‌تواند به عنوان یک گام موفقیت آمیز در دستیابی به استقلال مالی و شغلی محسوب شود.

برای راه اندازی کسب و کار خانگی می توانید تنها با 20 میلیون تومان سرمایه اقدام نمود. از چالش های اصلی افرادی که به دنبال اشتغال و کسب درآمد هستند، راه اندازی مشاغل خانگی بدون نیاز به سرمایه زیاد و با درآمدی بالا می باشد. این امر هم چنین برای بانوان نیز اهمیت بالایی دارد، زیرا با راه اندازی مشاغل خانگی می توانند درآمد خوبی را کسب نمایند.

امروزه اکثر افراد زمان کافی برای آماده کردن و پخت غذا را ندارند. با توجه به این موضوع ایجاد کسب و کار های خانگی در زمینه های تامین مواد آماده مورد استفاده برای پخت غذا یا غذاهای آماده رواج زیادی یافته است. برای مثال از جمله کار های خانگی پر در آمد می توان موارد زیر را نام برد:

آماده سازی و عرضه انواع سبزیجات خرد شده یا سرخ کرده، پیاز داغ، رب گوجه خانگی، آبلیمو و…

البته برای راه اندازی این مشاغل خانگی به تجهیزات مناسبی نیاز است. این تجهیزات باید بتوانند پاسخگوی تولید حجم زیادی از مواد غذایی برای فروش باشند. در ادامه این مطلب چندین ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار خانگی موفق و پردرآمد را معرفی می کنیم. سرمایه لازم برای راه اندازی مشاغل مربوط به این ایده ها حدودا 20 میلیون  تومان می باشد.

راه اندازی مشاغل خانگی
راه اندازی مشاغل خانگی

راه اندازی مشاغل خانگی: 1. فروش آب میوه های طبیعی

همان طور که می دانید ارزش تغذیه ای و ویتامین های سرشار آب میوه های طبیعی با انواع کارخانه ای آن قابل قیاس نمی باشد. از این رو خیلی از افراد ترجیح می دهند آبمیوه ها، آب لیمو، آب غوره و… مورد نیاز خود را به صورت طبیعی تهیه و مصرف کنند. بنابراین راه اندازی مشاغل خانگی برای تهیه آب میوه های طبیعی در شرایط کاملا بهداشتی و ایمن از سوددهی بالایی برخوردار خواهد بود.

در ادامه می توانید برخی از مزایا و فواید راه اندازی مشاغل خانگی برای تهیه آبمیوه های طبیعی را مشاهده کنید:

  • ارائه محصولات طبیعی: با تهیه آبمیوه های طبیعی خانگی، شما می توانید به مشتریان خود محصولاتی با ارزش تغذیه ای بالا و بدون استفاده از مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی و طعم دهنده های مصنوعی ارائه دهید. این امر، مزیت رقابتی قابل توجهی برای شما به ارمغان می آورد.
  • بازار هدف وسیع: تقاضا برای آبمیوه های طبیعی در بین افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند و تمایل دارند محصولات سالم و طبیعی را مصرف کنند، بسیار بالا است. با رسیدن به این گروه هدف، می توانید تجارت خود را گسترش داده و درآمد قابل توجهی کسب کنید.
  • محیط کار بهداشتی و ایمن: با راه اندازی کسب و کار خانگی برای تهیه آبمیوه های طبیعی، شما می توانید محصولات خود را در شرایط بهداشتی و ایمن تولید کنید. این امر به شما امکان می دهد محصولات با کیفیت و مورد اعتماد مشتریان تولید کنید.
  • قابلیت تنوع: شما می توانید طیف وسیعی از آبمیوه های طبیعی را تولید کنید و به مشتریان خود انواع مختلفی از نوشیدنی ها را ارائه دهید. این امر به شما امکان می دهد تا به تمام نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید و مشتریان را برای خرید محصولات خود جذب کنید.
  • با توجه به مزایای فوق، راه اندازی مشاغل خانگی برای تهیه آبمیوه های طبیعی می تواند به عنوان فرصتی مناسب در کسب و کار شما مطرح شود. البته در نظر داشته باشید که رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفیت محصولات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

از تجهیزات لازم برای این که بتوانید آب میوه های طبیعی را در مقادیر بالا در حداقل زمان ممکن تهیه نمود، آب میوه گیری صنعتی است.

با مشاهده فیلم زیر می توانید با چگونگی و نکات کلیدی راه اندازی کسب و کار خانگی موفق آشنا شوید.

معرفی آب میوه گیر صنعتی

این دستگاه ها دارای مصرف برق کمی می باشند و در مدل های گوناگون 1 ، 5/1 و 2 اسب بخار تولید می شوند. برای آب گیری میوه جات و مرکبات استفاده می شود. با تهیه این دستگاه در منزل سبزیجات و میوه جات مختلف مانند هویج، سیب، کرفس، مرکبات و… را می توانید آبگیری نموده و آب میوه های طبیعی را عرضه نمایید.

هر چه قدر توان موتور این دستگاه بیشتر باشد قادر به آبگیری از حجم زیاد تری از میوه و مرکبات خواهد بود. لذا چنانچه کار خود را تازه آغاز نموده اید و هنوز مشتری زیادی ندارید دستگاه های مدل 1 اسب می توانند پاسخگوی نیاز تولید شما باشند. سپس با پیشرفت کارتان و جذب تعداد بیشتری مشتری می توانید دستگاه آب میوه گیری را ارتقا دهید. متوسط هزینه  دستگاه آب میوه گیری صنعتی براساس توان موتور بین 3.500.000 تومان تا 5.500.000 تومان است.

دستگاه آبگیری چند کاره غوره، لیمو، انار، زرشک، نی شکر

سیستم دستگاه آبگیری چند کاره به صورت ماردون پرس می باشد. عملکرد این دستگاه به صورت اتومات بوده و خروجی آب محصول و تفاله جدا می باشد.

دستگاه آبگیری گوجه

با خریداری این محصول علاوه بر آبگیری گوجه قادر خواهید بود تا با همان روش از مواردی نظیر غوره، انگور و انار دان شده نیز آبگیری نمایید.

از جمله ویژگی های مهم هنگام خرید دستگاه آب میوه گیری صنعتی می توان موارد زیر را نام برد:

  • تخلیه خودکار تفاله
  • قدرت بالای موتور
  • زیاد بودن نسبت آب میوه به تفاله
  • شست و شوی راحت
  • کاسه و تیغه از جنس استیل

راه اندازی مشاغل خانگی: 2. عرضه انواع سالاد و فینگر فود های خانگی

همان طور که گفته شد، امروزه به دلیل مشغله های زیاد، افراد زمان کافی برای آماده کردن و پخت غذا را ندارند. از این رو تهیه و فروش برخی اقلام غذایی مانند پیاز داغ، سیر داغ و… کمک بزرگی به افراد می باشد. لذا راه اندازی مشاغل خانگی در چنین زمینه هایی مشروط به آن که از تجهیزات مناسب استفاده شود و کیفیت محصول مناسب باشد، می تواند درآمد زایی بالایی داشته باشد.

از جمله تجهیزات لازم برای این کار، اسلایسر می باشد. این دستگاه دارای تیغه های مختلفی است که می تواند مواد غذایی را با سرعت زیاد در اشکال مختلف خرد کند. برای مثال تیغه های این دستگاه قادر هستند مواد را به صورت خلالی، چیپسی، رنده ای و… خرد نمایند.

با استفاده از اسلایسر امکان تهیه و عرضه انواع مختلف سالادها برای فست فودها، مراکز تهیه غذا، رستوران ها و کترینگ ها ایجاد می شود. هم چنین غذاهایی از جمله فینگر فودها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و بیشتر مردم در دورهمی ها و جمع های خود فینگرفودها را سرو می کنند. از این رو تولید و عرضه فینگر فود با استفاده از اسلایسر از دیگر ایده های مناسب و پر سود راه اندازی مشاغل خانگی می باشد.

دستگاه اسلایسر میوه و سبزی

دستگاه اسلایسر میوه یا دستگاه برش میوه دارای تیغه های مختلفی است که برای برش زدن انواع میوه در اشکال و اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی دستگاه اسلایسر

از جمله کاربرد های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای تهیه ترشی: خرد کردن انواع سبزیجات
  • تولید انواع چیپس های میوه (میوه خشک)
  • تولید خلال سیب زمینی یا چیپس سیب زمینی
  • و…

هزینه مورد نیاز برای تهیه این دستگاه بین 6.000.000 تومان تا 20.000.000 تومان است. این دستگاه دارای دو نوع ایستاده و رومیزی می باشد. تیغه های آن از جنس استیل ساخته می شوند لذا شستشوی آن ها آسان است.

راه اندازی کسب و کار خانگی: 3. تهیه و عرضه سبزیجات خرد شده

از سبزیجات برای پخت بیشتر غذاهای ایرانی استفاده می شود. با این حال پاک کردن، شستشو، خرد و سرخ کردن سبزیجات کاری زمان گیر و نسبتا سخت است. لذا امروزه بیشتر افراد تمایل به تهیه انواع سبزیجات به صورت آماده به مصرف می باشند. برای مثال ترکیب پاک شده و خرد شده سبزی کوکو، قورمه، آش و…

از جمله تجهیزات مناسب و مورد نیاز برای این کار، سبزی خردکن های بشقابی می باشند. از این دستگاه می توان برای خرد کردن سبزیجات مختلف در مقادیر بالا استفاده نمود. به خصوص این که امروزه خرید سبزیجات خرد شده و آماده مشتریان زیادی دارد و از این رو نیازمند تولید محصول در مقادیر بالا خواهید بود.

دستگاه سبزی خرد کن بشقابی

دستگاه های بشقابی از طراحی سینی شکل به منظور خرد نمودن سبزی استفاده می کنند. دقت عمل این دستگاه ها معمولا از مدل سطلی بالاتر بوده و می توانند سبزی ها را بهتر خرد نمایند.

معرفی دستگاه سبزی خرد کن بشقابی

این دستگاه در انواع مختلف با دهنه های 60، 70 و 90 تولید می شود. برای راه اندازی مشافغل خانگی در این زمینه توصیه می شود ابتدا از انواع این دستگاه با دهانه 60 استفاده کنید. سپس با رونق یافتن کارتان می توانید دستگاه را ارتقا دهید.

هزینه لازم برای تهیه سبزی خردکن بشقابی بین 10.500.000 تومان تا 30.000.000 تومان است.

این دستگاه هنگام خرد کردن سبزیجات فاقد لرزش و صدا می باشد لذا می توان از آن در خانه بدون آن که مزاحمتی ایجاد کند استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان موارد زیر را نام برد:

  • ایمنی دستگاه
  • جابه جایی آسان
  • خرد کردن سبزیجات بدون آب انداختن

مزایای راه اندازی کسب و کار خانگی تولید محصولات غذایی

رییس خودتان هستید: یکی از مزایای بزرگ راه اندازی مشاغل خانگی، این است که شما کاملاً کنترل کننده کسب و کار خود هستید. می‌توانید زمان کاری خود را تنظیم کنید و به راحتی با تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای خود زندگی کنید. همچنین، شما می‌توانید به طور مستقل تصمیماتی درباره تولید، بازاریابی و قیمت‌گذاری محصولات خود بگیرید.

هزینه کمتر: علاوه بر این، راه اندازی مشاغل خانگی هزینه‌های کمتری نسبت به راه اندازی یک کسب و کار سنتی دارد. شما نیازی به اجاره فضای تجاری ندارید و می‌توانید از تجهیزات خانگی خود استفاده کنید. همچنین، شما می‌توانید هزینه‌های نیروی کار را کاهش دهید، زیرا می‌توانید خانواده و دوستان خود را به عنوان نیروی کار استخدام کنید.

سوالات متداول

چرا تولید محصولات غذایی برای راه اندازی کسب و کار های خانگی مناسب است؟

امروزه اکثر افراد زمان کافی برای آماده کردن و پخت غذا را ندارند. با توجه به این موضوع ایجاد کسب و کار های خانگی در زمینه های تامین مواد آماده مورد استفاده برای پخت غذا یا غذاهای آماده رواج زیادی یافته است.

برای راه اندازی مشاغل خانگی تولید آب میوه های طبیعی چه تجهیزاتی لازم است؟

از مهم ترین تجهیزات لازم برای این کار دستگاه آب میوه گیری صنعتی می باشد.

برای راه اندازی مشاغل خانگی تولید سبزی خرد کرده و سرخ کرده چه تجهیزاتی لازم است؟

از مهم ترین تجهیزات لازم برای این کار دستگاه سبزی خرد کن بشقابی می باشد.

برای خرید دستگاه آب میوه گیری صنعتی چکار کنم؟

برای خرید این دستگاه به فروشگاه آی فودز مراجعه کنید.

برای خرید دستگاه سبزی خرد کن بشقابی چکار کنم؟

برای خرید این دستگاه به فروشگاه آی فودز مراجعه کنید.

مقالات مرتبط
5 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها