صفحه اصلی > رستوران، فست فود، کافی شاپ : سفارش ناهارشرکتی با متنوع ترین منو غذای شرکتی در تهران
سفارش ناهار شرکتی
سفارش ناهار شرکتی

سفارش ناهارشرکتی با متنوع ترین منو غذای شرکتی در تهران

آنچه خواهید خواند:

سفارش ناهار شرکتی از کترینگ‌ها، راهکاری ساده و اقتصادی برای تأمین غذایی گرم و سالم و البته خوشمزه برای پرسنل و کارکنان انواع سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات است. کیفیت، بهداشت، طعم و تنوع؛ چهار مؤلفه کلیدی در انتخاب کترینگی مناسب به منظور طبخ غذای پرسنلی هستند. کترینگ کیبو به عنوان بهترین آشپزخانه صنعتی در میرداماد مفتخر است که با رعایت چهار اصل نام‌برده توانسته‌است مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ای خود را با عرضه غذاهایی سالم و خوش طعم برای کارمندان و کارکنان عزیز به خوبی انجام داده و با ارائه منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی نام خود را در لیست بهترین کترینگ‌های فعال در این حوزه قرار دهد.

اهمیت سرو ناهار شرکتی برای کارکنان

طبق قوانین وزارت کار، کارکنان شرکت‌ها و موسسات خصوصی و دولتی موظف به انجام وظایف خود در طول ۸ ساعت کاری هستند که متأسفانه در برخی شرکت‌های خصوصی این مدت به ۱۲ ساعت هم می‌رسد! این تایم طولانی و بعضا وظایف سنگینی که بعضی از سازمان‌ها برعهده کارکنان خود می‌گذارند باعث می‌شود پرسنل دچار افت انرژی شده و در نتیجه آن، بدخلق شوند. همین موضوع یکی از بزرگ‌ترین دلایل کاهش راندمان کاری در فضاهای اداری است.

این در حالیست که با سفارش ناهار شرکتی از کترینگ‌‌های معتبر، نه تنها به بهره‌وری سازمانی بیشتری دست خواهید یافت بلکه دیگر با معضلاتی چون: اتلاف زمان کارمندان برای سفارش آنلاین غذا به صورت انفرادی، هرج‌ومرج ناشی از ورود و خروج پیک‌های رستورانی به داخل شرکت، عدم تمایل بعضی کارکنان به خوردن وعده ناهار، ایجاد همهمه برای گرم کردن ناهار و به تبع آن شستن ظرف غذا و مواردی از این دست روبه‌رو نخواهید شد.

با سفارش غذای شرکتی علاوه بر افزایش راندمان کاری کارکنان، باعث تقویت پیوندهای عاطفی بین مدیریت و پرسنل شده و به پرنسل این پیام منتقل می‌شود که سلامت روانی و جسمی آن‌ها جزو اولویت‌های سازمانی مجموعه‌شان است. به‌طور کلی می‌توان ادعا کرد که اهمیت دادن به آنچه کارکنان در وعده ناهار میل می‌کنند، نقش غیر قابل انکاری در افزایش تمرکز، کاهش استرس و خستگی آن‌ها دارد.

نقش تنوع غذایی در بهداشت روانی و فیزیکی کارکنان سازمان

مسلما خوشمزه‌ترین غذاها نیز پس از دو تا سه وعده خوردن در یک روز یا یک هفته، باعث دلزدگی فرد می‌شوند، کارکنان نیز از این قاعده مستثنی نیستند! تنوع غذایی نه تنها به سلامت روانی پرسنل کمک می‌کند، بلکه سلامت فیزیکی آن‌ها و عملکرد سیستم ایمنی بدن‌شان را نیز بهبود می‌بخشد. این موضوع به خصوص درباره کارکنانی که به رژیم‌های غذایی خاص پایبند هستند نمود بیشتری دارد، به همین علت توصیه می‌کنیم برای تهیه غذای سازمانی تنها کترینگ‌هایی را انتخاب کنید که در کنار کیفیت بالا، منو شرکتی متنوعی نیز دارند.

تحقیقات نشان داده‌اند که عدم رعایت تنوع غذایی منجر به کاهش مواد مغذی، ایجاد اختلال در عملکرد روده، کاهش وزن و کاهش طول عمر کارکنان در درازمدت می‌شود. در واقع توجه به اهمیت تنظیم یک برنامه غذایی هفتگی متنوع برای کارکنان، نقش پر رنگی در محدود کردن گزینه‌های ناسالم و کاهش استفاده از غذاهای فست فودی دارد. به این ترتیب، توصیه می‌کنیم که همواره کیفیت غذای کارکنان خود را جزو اولویت‌های سازمانی‌تان قرار دهید.

کیبو؛ برترین کترینگ شمال تهران با متنوع‌ترین منو غذای سازمانی

در کترینگ کیبو همه چیز برمبنای اصول آشپزی حرفه‌ای و استانداردهای تعیین شده توسط وزارت محترم بهداشت پیش می‌رود. این آشپزخانه صنعتی معتبر، با استفاده از تجهیزات مدرن و با تکیه بر مهارت سرآشپزهایی ماهر منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، رژیمی و محلی را در کنار سرو نوشیدنی‌های گوناگون و سالادهای مختلف برای سفارش‌دهندگان عزیز فراهم نموده‌است، به طوریکه با دیدن منو کترینگ کیبو شاهد لیستی از انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، پلوها، سوپ‌ها و … خواهید بود. این مجموعه به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهای کارمندان حتی در آن دسته از سازمان‌هایی باشد که دیسپلین خاصی برای سرو غذای شرکتی دارند.

تمام مواد اولیه مورد استفاده در این کترینگ به صورت تازه و روزانه تأمین می‌شوند. فرآیند سرو غذا نیز به دو صورت پک شده در بسته‌بندی‌های بهداشتی و یا سرو در محل می‌باشد. از آنجاییکه در کیبو برای حمل غذا از وسایل نقلیه مجهز به گرم‌کن و برای سرو نوشیدنی از کلدباکس‌های مخصوص استفاده می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که سفارشات پرسنلی شما کاملا گرم به محل می‌رسد. همچنین کیبو امکان عرضه ۵۰۰۰ پرس غذا در روز را دارد، بنابراین شما دیگر دغدغه‌ای از نظر چگونگی تأمین غذای روزانه پرسنل خود نخواهید داشت. جهت ارتباط با مدیریت مجموعه و یا عقد قرارداد با این کترینگ معتبر و خوش‌نام کافی است با شماره تلفن ۴۳۰۰۰۰۴۲_۰۲۱ تماس بگیرید و یا وبسایت کیبو به آدرس kibo.ir مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط
5 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها