صفحه اصلی > تاسیسات صنعتی : آشنایی با اولین تولید کننده چسب 123 در ایران
محصولات شرکت آنا شیمی آراز
محصولات شرکت آنا شیمی آراز

آشنایی با اولین تولید کننده چسب 123 در ایران

آنچه خواهید خواند:

در این مقاله کوتاه سعی بر این داریم تا شما را بیشتر با تاریخچه و سابقه درخشان شرکت نام آشنای آنا شیمی آراز و خدمات و محصولات متنوع تولیدی این شرکت پرآوازه در زمینه تولید انواع چسب های صنعتی و غیر صنعتی آشنا کنیم.

پس اگر شما هم میخواهید با انواع چسب های صنعتی و غیرصنعتی با کیفیت تولیدشده توسط شرکت آنا شیمی آراز و سابقه درخشان این شرکت آشنا شوید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

نگاهی گذرا به تاریخچه شرکت آنا شیمی آراز

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که با انواع مختلف چسب های صنعتی و غیرصنعتی و پاک کننده ها و…. سر و کله ای نداشته باشد؛ چرا که با توجه به نیاز های زندگی امروزی و چالش های روزمره ، نیاز مبرم به چسب در طی روز برای امور مختلف ، امری اجتناب ناپذیر است. از بسته بندی کادو و کارتن با چسب نواری ، ساخت کاردستی و تزئینات با چسب های حرارتی و درزگیری با چسب های پلی اورتان و سیلیکونی گرفته تا چسباندن قطعات مختلف شکسته شده یا نیاز به ترمیم و تعمیر با استفاده از چسب 123 و …. همگی از جمله مواردی هست که یک فرد طی یک روز ممکن است به این چسب ها نیاز داشته باشد.

در این میان کمتر کسی است که نام پر آوازه شرکت آنا شیمی آراز در زمینه تولید و عرضه انواع چسب های صنعتی و غیرصنعتی را نشنیده باشد و یا تا به حال از محصولات با کیفیت و مرغوب این شرکت استفاده نکرده باشد.
شاید برایتان جالب باشد که شما تاکنون ممکن است از محصولات مختلف این شرکت استفاده کردید ولی متوجه نشده اید ! چرا که محصولات تولیدی این شرکت نه با این نام بلکه در قالب نام برندهای مشهور مپل مکس ، تاپ فیکس ، مپل فیکس ، نیوباند ، اینسرت باند و نیوفیکس تولید و راهی بازار می شوند.

همه برندهای فوق الذکر زیرمجموعه شرکت بزرگ آنا شیمی آراز می باشند و شما تا به حال ممکن است چندین بار از چسب های 123 تاپ فیکس ، چسب های سیلیکونی مپل فیکس ، چسب قطره ای مپل مکس ، چسب های نواری نیوباند و… استفاده کرده باشید و تا به حال متوجه این موضوع نشده بودید که همه این محصولات در نهایت در زیر مجموعه تولیدات خانواده بزرگ آنا شیمی آراز قرار می گیرند.

همچنین بد نیست بدایند شرکت آنا شیمی آراز اولین تولید کننده چسب 123 درایران نیز می باشد و اولین چسب 123 تولید داخل توسط این شرکت پرافتخار و پرآوازه در سال 1388 به تولید رسیده است.

اولین تولید کننده چسب 123 در ایران
اولین تولید کننده چسب 123 در ایران

شرکت آنا شیمی آراز به عنوان اولین تولید کننده چسب ۱۲۳ در ایران فعالیت خود را از سال 1388 در غالب برند مپل مکس و تنها با تولید چسب ۱۲۳ آغاز نمود. اما در ادامه و با توجه به نیاز بازار محصولات متنوع دیگری همچون انواع چسب های آکواریوم، پاک کننده های چسب ۱۲۳ و سیلیکون و فوم، چسب قطره ای ساندیسی، چسب دو قلو و غیره نیز به سبد تولیدات این مجموعه اضافه شده و در غالب برندهای مپل مکس، تاپ فیکس، مپل فیکس، نیوباند، اینسرت باند و نیو فیکس راهی بازار گشتند.محصولات پر تعدادی که هم اکنون در بسیاری از فروشگاه های سراسر کشورمان در اختیار هموطنان عزیز قرار دارند.

چسب های صنعتی تقریبا در تمامی صنایع کاربرد داشته و هرصنعت به اقتزا زمینه فعالیت خود به یک و یا چند نوع چسب نیاز و وابستگی دارد.درمیان دست اندرکاران صنایع وابسته به چسب های صنعتی کمتر کسی را میتوان یافت که با محصولات شرکت آنا شیمی آراز آشنایی نداشته و تجربه استفاده از محصولات این برند را در سابقه خود نداشته باشد.

عمده محصولات شرکت آنا شیمی آراز شامل چسب های صنعت چوب، پاک کننده ها، اسپری فوم، چسب سیلیکون، دوقلو و … بوده که از مرغوبترین مواد اولیه اروپایی و با آخرین فرمولیشن و تکنولوژی روز دنیا تولید گردیده است.

تلاش ما گسترش هرچه بیشتر محصولات تولیدی شرکت آنا شیمی آراز و ارتقای روز افزون کیفیت محصولات و همچنین گسترش سیستم عرضه محصولات به بازار می باشد تا از این طریق سهم خود را در پیشرفت روز افزون صنعت کشور ایفا کرده باشیم.

مزایای خرید از شرکت آنا شیمی آراز :

حال که با تاریخچه درخشان این شرکت پرنام و نشان آشنا شدیم بهتر است در ادامه به چند مزیت اصلی خرید از محصولات تولیدی شرکت آنا شیمی آراز اشاره کنیم.

شما با خرید از محصولات شرکت آنا شیمی آراز از مزایای زیر برخوردار خواهید بود:

  1. محصولات با کیفیت و مرغوب : چرا که محصولات شرکت آنا شیمی آراز از مواد اولیه مرغوب اروپایی و مطابق بر تکنولوژی روز دنیا تولید و عرضه می گردد.
  2. قیمت باصرفه و اقتصادی: شما چون مستقیما از شرکت تولید کننده و بدون هیچ واسطه ای خریداری می کنید و به دلیل اینکه محصولات این شرکت تولید داخل بوده از منظر قیمتی نیز بسیار پایین تر از محصولات مشابه موجود در بازار می باشد.همچنین بسیاری از محصولات تولیدی این شرکت نیز از لحاظ حجم و مقدار نیز نسبت به سایر برندهای مشابه موجود در بازار بیشتر بوده و مقرون به صرفه تر و انتخاب اقتصادی تری می باشند ؛ به طور مثال می توان به چسب 123 سایز 600 میل برند مپل مکس اشاره کرد که این حجم چسب 123 انحصارا فقط توسط شرکت آنا شیمی آراز در کل ایران تولید می شود و نسبت به چسب های 123 سایز 400 میل دیگر موجود در بازار دوبرابر حجم بیشتری داشته و همراه با دو اسپری اکتیواتور به فروش می رسد و این چسب 123 را تبدیل به مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین گزینه برای خرید چسب 123 کرده است.
چسب 123 سایز 600 میل مپل مکس
چسب 123 سایز 600 میل مپل مکس
  1. امکان خرید عمده : شما می توانید محصولات این شرکت را بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت در قالب برند و بسته بندی و رنگ دلخواه به صورت عمده سفارش دهید.
  2. محصولات متنوع : طیف گستره مححصولات تولیدی شرکت آنا شیمی آراز بسیار گسترده می باشد و انواع چسب های صنعتی و غیر صنعتی شامل چسب های چسب 123 ، چسب سیلیکون یا چسب آکواریوم ، چسب قطره ای ساندیسی ، چسب دوقلو ، پاک کننده ها ، چسب های صنعت چوب و اسپری فوم و … توسط این شرکت تولید و عرضه می شود و شما را از هرنوع چسب موردنیازتان غنی و بی نیاز می کند و شما طیف گسترده ای برای انتخاب چسب های موردنیازتان برای کابردهای مختلف خواهید داشت.
  3. امکان دریافت مشاوره رایگان از متخصصین : شما قبل از خرید می توانید با مراجعه به سایت آنا شیمی آراز به نشانی Anashimiaraz.com از طریق راه های ارتباطی قرار داد شده از متخصصین ، مشاوره رایگان در ارتباط با انتخاب و خرید چسب مورد نیازتان دریافت کنید.

جمع بندی:

شما در این مقاله با تاریخچه و سابقه درخشان شرکت پرآوازه آنا شیمی آراز در زمینه تولید چسب های صنعتی و غیرصنعتی آشنا شدید و همچنین با برندهای مپل مکس و تاپ فیکس و مپل فیکس و نیوباند و اینسرت باند و نیوفیکس که زیر مجموعه خانواده بزرگ این شرکت قرار دارند آشنایی پیدا کردید که ممکن است تا به حال از محصولات مختلف تولیدی این برندها چندین بار در زندگی روزمره خود استفاده کرده باشد.

هچنین شما در این مقاله به این نکته واقف شدید که اولین چسب 123 توسط شرکت آنا شیمی آراز با برند مپل مکس در سال 1388 به تولید رسیده است و در ادامه به صورت اجمالی انواع محصولات و چسب های متنوع تولیدی شرکت آنا شیمی آراز معرفی شدند.

در آخر نیز مزایای خرید از شرکت آنا شیمی آراز را معرفی و بررسی کردیم.همچنین شایان ذکر است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت آنا شیمی آراز به نشانی Anashimiaraz.com از محصولات متنوع تولیدی این شرکت دیدن فرمایید و از متخصصین این شرکت به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها