صفحه اصلی > اخبار و بین المللی : انجمن جدیدی با هدف تولید پایدار جایگزین غذاهای دریایی تأسیس شد
جایگزین غذاهای دریایی
جایگزین غذاهای دریایی

انجمن جدیدی با هدف تولید پایدار جایگزین غذاهای دریایی تأسیس شد

آنچه خواهید خواند:

یک انجمن جدید به نام “غذاهای دریایی آینده” برای حمایت از صنعت جایگزین غذاهای دریایی تشکیل شده است. این گروه با هدف ارتقای امنیت غذایی، سلامت انسان، ثبات محیطی و حفاظت از اقیانوس فعالیت می کند.

اعضای این گروه با استفاده از گیاهان و سلول ها به تولید جایگزین های مختلفی برای غذاهای دریایی از جمله فیله سالمون کامل، ماهی تن با کیفیت سوشی، ماهی دودی، ماهی سفید تکه ای، میگو، خرچنگ، ماهی مرکب و غیره خواهند پرداخت. از جمله شرکت های همکار با این انجمن می توان به موسسه های “ProVeg International”، سازمان جهانی ” The Global Organization for EPA &DHA Omega-3s” و “The Good Food Institute” اشاره کرد.

نظرات بنیانگذار و مدیر اجرایی انجمن غذاهای دریایی آینده

“ماریسا برونفمن”، بنیانگذار و مدیر اجرایی انجمن غذاهای دریایی آینده، این رویداد را لحظه ای باورنکردنی برای آینده غذا و اقیانوس های ما توصیف کرد و گفت:

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

“جایگزین غذاهای دریایی به ما فرصت می دهد تا یک سیستم غذایی جهانی خوشمزه تر، مغذی تر، پایدارتر و اخلاقی تر بسازیم. من بسیار مفتخر و هیجان زده هستم که در کنار این بنیانگذاران آینده نگر و شرکت های پیشرو برای انقلاب در صنعت غذاهای دریایی کار می کنم و از روحیه همکاری بین اعضایمان بسیار دلگرم شده ام. همه ما این ضرب المثل را به جان خریدیم: «آب بالا می آید و همه را با خود بالا می آورد.»

منبع

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها