صفحه اصلی > اخبار و بین المللی : کمپانی مارس مجموعه “Hotel Chocolat بریتانیا” را به مبلغ 665 میلیون دلار خریداری می کند

کمپانی مارس مجموعه “Hotel Chocolat بریتانیا” را به مبلغ 665 میلیون دلار خریداری می کند

آنچه خواهید خواند:

با خرید مجموعه “Hotel Chocolat” حضور کمپانی مارس، غول شیرینی سازی، در منطقه گسترش و نفوذ آن در عرصه های فروش ممتاز افزایش می یابد.

خلاصه ای از اخبار:

  • مارس مبلغ 665 میلیون دلار (534 میلیون پوند) برای خرید مجموعه ” Hotel Chocolatبریتانیا” پرداخت می کند. زیرا تولیدکننده Snickers و M&M که اکنون در ایالات متحده حضور دارد، می خواهد حضور خود را در بریتانیا نیز گسترش دهد. بدین ترتیب نفوذ خود را در عرصه شیرینی های ممتاز افزایش می دهد. مارس از سال 1932 در بریتانیا فعالیت می کند.
  • اندرو کلارک، رئیس جهانی کمپانی “Mars Snacking”، گفت که شرکت او “مدت ها است که به Hotel Chocolat احترام می گذارد”، که محصولات این مجموعه به دلیل داشتن قند کمتر و محتوای کاکائوی بالاتر شناخته شده است. کلارک Hotel Chocolat را یک “برند متمایز” نامید.
  • مارس در بیانیه ای اعلام کرد که “سابقه ای قوی در توسعه برندهای کارآفرینی دارد” و به تجربه خود با برندهای “Kind”، “Nature’s Bakery” و “Tru Fru” اشاره کرد.

مارس Hotel Chocolat بریتانیا را خریداری می کند

در حالی که کمپانی مارس هم اکنون نیز به دلیل شیرینی های اصلی برند خود شناخته شده است، خرید مجموعه Hotel Chocolat به این شرکت مستقر در نیوجرسی یک برند همیشگی ارائه می دهد که می تواند آن را در بریتانیا و احتمالاً در مناطق جغرافیایی جدید، گسترش دهد. مارس بیان کرده است:

«با این خرید یک برند با قابلیت های متمایز در توسعه محصول و تولید هدایای لوکس را به دستاوردهای خود اضافه خواهد کرد.»

اگرچه عرصه های فروش ممتاز به دلیل تورم به شدت آسیب دیده است، داشتن برند دیگری که در این زمینه بیش از یکصد سال فعالیت خوبی دارد، می تواند با توسعه شیرینی های مشابه ارزان قیمت به کمپانی مارس سود برساند.

علاوه بر این، این کمپانی یک مجموعه شکلات ‌سازی را که بخاطر ویژگی های ممتازش روز به روز بیشتر مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، به دست می آورد. از جمله این ویژگی ها عبارتند از:

استفاده از مواد اولیه طبیعی، تعهد به استفاده از تمامی قسمت های دانه کاکائو و تضمین اینکه پرورش دهندگان مواد اولیه در ازای رعایت اصول کاری پایدار و اخلاقی، درآمد معیشتی دریافت می کنند.

با خرید Hotel Chocolat، مارس به اهداف زیر دست می یابد:

  • ردپای جهانی خود را بزرگتر می کند
  • ارتباطات زنجیره های تأمین و روابط با خرده فروشانی را بدست می آورد که تقریبا بلافاصله پلتفرمی را برای رشد این برند تقریباً 20 ساله فراهم می کند.
  • همچنین از فروشگاه های Hotel Chocolat و پلتفرم تجارت الکترونیکی آن بهره مند خواهد شد.

برنامه های توسعه بین المللی Hotel Chocolat قبلاً با مشکلاتی مواجه بوده است؛ بنابراین، حضور کمپانی مارس به عنوان مسئول و پیشبرنده فرایندها در صورت تصمیم به رشد در بازارهای جدید، برای این برند نیز ارزشمند خواهد بود.

در سپتامبر 2022، Hotel Chocolat چند ماه پس از تعطیل شدن فروشگاه هایش در ایالت متحده آمریکا، فروش اینترنتی خود به این کشور را نیز متوقف کرد.

کمپانی Hotel Chocolat بیان داشت:

«ما می دانیم که برند ما با مصرف کنندگان خارج از کشور ارتباط برقرار می کند اما چالش های عملی زنجیره تأمین، ما را عقب نگه داشته است. با همکاری مارس، می توانیم حضور بین المللی خود را با استفاده از مهارت ها، تخصص و قابلیت های آن ها بسیار سریعتر افزایش دهیم.»

منبع

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها