صفحه اصلی > تاسیسات صنعتی : معرفی فروشگاه کالای صنعتی شهباز موتور

معرفی فروشگاه کالای صنعتی شهباز موتور

آنچه خواهید خواند:

شهباز موتور فعالیت خود را از سال 1372 در زمنیه فروش انواع گیربکس و الکتروموتور صنعتی در اصفهان و سپس تهران آغاز کرد. این فروشگاه کالای صنعتی به دلیل استفاده از نیرو های متخصص و ارائه کالاهای با کیفیت توانست به سرعت در بازار و میان صنعتگران شناخته شود.

آغاز به کار با نگاهی نو

فروشگاه شهباز موتور با مدیریت امید شهبازی به صورتی متفاوت در زمینه فروش کالاهای صنعتی پایه گذاری شد. امید شهبازی که خود در رشته مهندسی مکانیک فارق التحصیل شده است، با بررسی بازار صنعتی و شناخت نقاط ضعف و قوت آن توانست به صورت تخصصی بستری با ویژگی های متفاوت برای ارائه هرچه بهتر محصولات صنعتی به مشتریان این حوزه فراهم نماید.

از جمله مهم ترین مواردی که در این مجموعه بسیار قابل توجه است، ارائه مشاوره تخصصی به خریداران است. چرا که تجربه ثابت کرده بود بسیاری از افراد هنگام خرید کالاهای صنعتی، اطلاعات کامل و دقیقی ندارند. شهباز موتور با بهره گیری از نیروهای متخصص و آشنا به حوزه صنعتی، خود را ملزم می داند تا پیش از خرید، به مشتریان اطلاعات کاملی جهت خریدی بهتر ارائه دهد.

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

این مجموعه توانست با این نگاه متفاوت در سال 1397 به یک فروشگاه اینترنتی کالای صنعتی تبدیل شود. وجود سابقه درخشان و تجربه زیاد و تخصصی کارکنان شهباز موتور، باعث شد تا در زمینه فروش اینترنتی نیز به سرعت رشد کرده و بخش گسترده ای از نیاز صنعت داخل و خارج را تامین کند.

فروشگاه اینترنتی شهباز موتور

با شروع فعالیت اینترنتی مجموعه شهباز موتور، کم کم تنوع محصولات در این فروشگاه بیش از پیش شد. در همین راستا، رسالت این مجموعه تخصصی، مبنی بر ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات صنعتی نیز شکلی متفاوت پیدا کرد. یه طوریکه، هم اکنون شهباز موتور محصولات خود را در 7 دسته متنوع و کاربردی در برندهای شناخته شده به مشتریان خود عرضه می کند. در ادامه به معرفی کامل خدمات و محصولات این فروشگاه می پردازیم.

خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی شهباز موتور

پیش از این نیز به ارائه مشاوره های تخصصی مجموعه شهباز موتور اشاره کردیم. لازم است بگوییم فروشگاه شهباز موتور در حال حاضر به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی به مشتریان خود مشاوره می دهد. در این مجموعه ابتدا به طور دقیق و جزیی تمام اطلاعات لازم و مرتبط از خریدار دریافت می شود و پس از بررسی همه جانبه و نیاز صنعت مربوطه، بهینه ترین کالای صنعتی که به خوبی می تواند نیاز آن صنعت را پوشش دهد، به مشتریان پیشنهاد می شود.

همچنین در صورت لزوم ممکن است محصول مورد نظر به صورت سفارشی تولید شود. به دلیل ارتباط مستقیم و بی واسطه فروشگاه شهباز موتور با تولید کنندگان، امکان سفارشی سازی محصولات اعم از گیربکس، الکتروموتور و… با بهترین قیمت فراهم است.

گفتنی است با توجه به حساسیت مجموعه در راستای آگاهی بخشی به مشتریان عزیز، تلاش شده تا جای ممکن، تمامی محصولات با اطلاعات دقیق فنی در سایت قرار بگیرند. علاوه بر مشاوره تخصصی و ارائه ویژگی های کاربردی، در صورت امکان جدولی کامل از مشخصات هر محصول همراه با کاتالوگ آن در دسترس کاربران این سایت قرار گرفته است.

تنوع محصولات این فروشگاه نیز به خوبی در سایت شهباز موتور قابل مشاهده است. امکان خرید انواع گیربکس صنعتی در 20 برند معتبر داخلی و خارجی با طراحی های مختلفی چون خورشیدی، حلزونی، هلیکال و… مناسب صنایع سبک تا سنگین به طور کامل در سایت فراهم است.

فروش الکتروموتور های با کیفیت داخلی و خارجی، با تنوع بالا جهت استفاده در مصارف خانگی و صنعتی همراه با بررسی دقیق مشخصات نیز از دیگر محصولات این مجموعه است.

علاوه بر این محصولات، انواع موتور ویبره، اینورتر، تجهیزات بالابر و سایر قطعات جانبی پر استفاده در صنایع مختلف نیز از طریق سایت شهباز موتور قابل خرید است.

گفتنی است، تمامی سفارشات در فروشگاه شهباز موتور، قابلیت ارسال به سراسر کشور و یا صادرات به دیگر کشورها را دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت شهباز موتور به خوبی از امکانات آن بهره ببرید.

راه های ارتباطی

سایت شهباز موتور به نشانی shahbazmotor.com به منظور خرید انواع محصولات صنعتی از قبیل انواع الکتروموتور، گیربکس، پمپ، اینورتر، لوازم و قطعات بالابر و موتور ویبره در دسترس همه کاربران است.

همچنین در صورتی که به صورت حضوری یا تلفنی قصد خرید و دریافت خدمات از فروشگاه شهباز موتور دارید، می توانید از طریق راه های زیر اقدام نمایید:

شعبه مرکزی (اصفهان) :

آدرس: خیابان مسجد سید – رو به روی کوچه 34 – فروشگاه شهباز موتور

شماره های تماس:

031-33362046

031-33367324

031-33360548

واتساپ :

0922-7318856

شعبه تهران :

آدرس: خیابان سعدی جنوبی – پاساژ آبیاری نوین

شماره تماس:

021-36610759

021-33958560

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها