صفحه اصلی > رویدادها : حضور شرکت بستنی ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات سال 1403

حضور شرکت بستنی ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات سال 1403

آنچه خواهید خواند:

یکی از مهمترین رویدادهایی که هر سال به قصد ایجاد پیوندی عمیق بین صنعت شیرینی و شکلات و طرفداران این عرصه برگزار می شود، نمایشگاه شیرینی و شکلات است. رویدادی باشکوه که برندهای مطرح کشور در آن حضور به هم می رسانند و با مخاطبان و همراهان همیشگی شان ارتباطی عمیق و نزدیک برقرار می کنند. برند ظفر که یکی از تولید کننده های درجه یک بستنی زمستانی در کشور است، با حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403 بار دیگر با همراهان همیشگی اش عهد و پیمان تازه می کند. اگر شما هم دلتنگ دیداری دوباره با برند محبوب تان؛ برند ظفر هستید و میخواهید فرصت های تازه را کشف کنید، حضور در این نمایشگاه مخصوص شماست.

برند ظفر؛ خوش نام ترین برند بستنی زمستانی

برند ظفر یکی از بی رقیب ترین برندها در عرصه تولید بستنی زمستانی است. محصولات این برند با شکل و شمایل متفاوتی در بازار عرضه می شود. این موضوع نشان از هوشمندی تیم تحقیق و توسعه برند ظفر دارد. شناخت پتانسیل های بازار و همراه شدن با نیاز مخاطبان امروزی از جمله موارد مهمی است که برند ظفر در تولید بستنی زمستانی لحاظ کرده است.

بستنی زمستانی؛ این محصول چهار فصل، محصولی پرفروش و پر طرفدار در ایران و کشورهای مجاور می باشد. تا جایی که برند ظفر توانسته پا را فراتر از مرزهای داخلی بگذارد و در زمینه صادرات به کشورهای همسایه نیز عملکردی درخشان داشته باشد. این برند خوشنام و قدیمی نزدیک به 5 دهه فعالیت مستمر در این حوزه را به دوش می کشد و همین موضوع به خودی خود مهر تاییدی بری اصالت و اعتبار آن است.

دیدار دوباره با مخاطبان ظفر در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403

حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات 1403 بهانه ای است برای پذیرایی از حضور پر مهر مخاطبان همیشگی ظفر و گشودن درب های جدید رو به فرصت های تجاری سودآور. در این نمایشگاه قرار است آخرین تحولات و دستاوردهایی که حاصل تلاش های شبانه روزی شرکت ظفر بوده است به نمایش گذاشته شود و پذیرایی گرم و مفصلی از مخاطبان و همراهان همیشگی به عمل آید. رونمایی از محصولات جدید برند ظفر به ویژه در زمینه تولید بستنی زمستانی قیفی یکی از جذاب ترین بخش های این نمایشگاه است. بخشی که بی شک برای مخاطبان همیشگی این برند جذابیت و تازگی خاص خودش را دارد.

حضوری متفاوت تر از هر سال در نمایشگاه شیرینی و شکلات

حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات با چاشنی خلاقیت، همان چیزی است که از برند ظفر توقع می رود. این برند هر سال به شیوه ای نوین به معرفی برند خود می پردازد و در این زمینه موفق تر از سال قبل عمل می کند. اگر می خواهید از نزدیک با تیم خلاق و نوآور برند ظفر آشنا شوید، فرصت حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات را از دست ندهید. این حضور متفاوت از همیشه خواهد بود.

گسترش ارتباطات تجاری با همکاری برند ظفر

فرصت های جدید تجاری امکان رشد و توسعه دوجانبه را فراهم می کنند. اگر قصد دارید همکاری تازه ای با برند ظفر؛ این برند پیشگام در زمینه تولید بستنی زمستانی قیفی آغاز کنید، این فرصت جذاب را از دست ندهید. روزهای پر شور نمایشگاه بهترین فرصت برای گفتگویی گرم و عمیق در مورد همکاری های جذاب تجاری است. همکاری هایی که می توانند بستری عالی برای رشد اقتصاد و صنعت در مقیاس وسیع باشند و کمک شایانی به برندسازی و شکوفایی اقتصادی کنند. اگر مایل به دریافت نمایندگی برند ظفر هستید، اگر دنبال فرصت های تجاری جدید می گردید، اگر ایده های نو برای فروش در سر دارید و به دنبال پیدا کردن اسپانسر هستید، برند ظفر تمام قد در خدمت شماست تا پیرامون گسترش ارتباطات تجاری در این نمایشگاه به گفتگو بنشینیم.

بستنی زمستانی ظفر؛ محصولی نوستالژیک با ظاهری مدرن

یکی از جذابیت های بستنی زمستانی ظفر، طراحی خاص و متفاوت این بستنی است. اغلب بستنی زمستانی های بازار دارای ظاهر لقمه ای هستند که متاسفانه بعد از خارج شدن از بسته بندی با ظاهر شکسته آنها مواجه می شویم. بسته بندی های بستنی زمستانی ظفر اما بسیار متفاوت اند. این محصول دارای ظاهری نوین و طعمی نوستالژیک می باشد. ترکیب این دو در کنار هم معجونی خاص و بی نظیر از بستنی زمستانی ساخته که طعم آن را برای مخاطبان دلنشین تر می کند. بستنی زمستانی ظفر در بسته بندی های 12 تایی، 15 تایی، 24 تایی و 60 تایی عرضه می شوند. این بسته بندی ها امکان شکسته شدن و خراب شدن محصول را به حداقل رسانده اند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات سال 1403

برند بستنی ظفر با استفاده از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته به تولید بستنی زمستانی می پردازد. آپدیت کردن تجهیزات صنعتی و استفاده از دستگاه های به روز و تکنولوژیک باعث شده برند ظفر همواره یک پله بالاتر از رقبا باشد. اگر علاقه مند به حوزه تجهیزات صنعتی مورد استفاده در صنعت شیرینی و شکلات هستید، بازدید از غرفه ظفر را از دست ندهید. این نمایشگاه از تاریخ 28 شهریور تا 31 شهریور در مکان دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. حضور سبزتان در این نمایشگاه و در غرفه ظفر، مایه دلگرمی و افتخار ماست.

مقالات مرتبط
5 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها