صفحه اصلی > رویدادها : آگروفود ایران، ضیافتی از طعم ها، فناوری ها و فرصت ها
نمایشگاه ایران آگروفود
نمایشگاه ایران آگروفود

آگروفود ایران، ضیافتی از طعم ها، فناوری ها و فرصت ها

آنچه خواهید خواند:

نمایشگاه ایران آگروفود

نمایشگاه ایران آگروفود به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی، در سطح جهانی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این نمایشگاه سالانه در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند و با دیگر شرکت‌های مرتبط با این صنایع آشنا شوند. 

بزرگترین و مهمترین نمایشگاه آگروفود در ایران، نمایشگاه آگروفود ایران است. این رویداد سالانه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. امسال، سی و یکمین دوره از 8 تا 11 ژوئن 2024 برگزار می شود.

نمایشگاه ایران آگروفود

این مجموعه طیف گسترده ای از محصولات، فناوری ها و خدمات، از جمله تجهیزات برای پرورش دام و طیور، تجهیزات پرورش ماهی، کودها و محصولات حفاظت از گیاه، سیستم های ذخیره سازی، تجهیزات تغذیه، سیستم های غلات، به نمایش می گذارد. ایران آگروفود با حمایت وزارت کشاورزی و اقتصاد ایران، بر تبادل فناوری، محصولات و تخصص در صنعت کشاورزی تمرکز دارد. هر ساله هزاران بازدیدکننده و غرفه‌دار حرفه‌ای از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند و خود را به عنوان یک رویداد ضروری در تقویم کشاورزی ایران تثبیت کرده است.

حضور سمت و سوی آتیه در نمایشگاه آگروفود ایران

حضور سمت و سوی آتیه در نمایشگاه آگروفود ایران، فرصتی عالی برای این شرکت فراهم می کند تا محصولات خود را به طیف وسیعی از مخاطبان، از جمله فعالان صنعت، مصرف کنندگان و علاقه مندان به این حوزه معرفی کند. سمت و سوی آتیه با سابقه ی درخشان در زمینه ی واردات و توزیع پودر کاکائو، قهوه و  روغن های تخصصی متعهد به ارائه ی محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود می باشد. این شرکت با همکاری با شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی مانند بری کلبوت، بنسدورپ، ایگواسو و آی اس اف همواره تلاش می کند تا بهترین و مرغوب ترین پودر کاکائو و قهوه و مشتقات آن را به بازار ایران عرضه کند.

نمایشگاه ایران آگروفود
نمایشگاه ایران آگروفود

محصولات آگروفود

محصولات نمایشی در نمایشگاه‌های آگروفود طیف گسترده‌ای را پوشش می‌دهند و آخرین پیشرفت ‌ها و راه حل ها را در کل زنجیره تامین مواد غذایی و کشاورزی به نمایش می‌گذارند. در اینجا نگاهی گذرا به برخی از دسته بندی های کلیدی آورده شده است:

صنایع مواد غذایی، صنعت مواد افزودنی و کانفکشنری، مدیریت بذر، کود و دام، فرآوری و بسته بندی مواد غذایی

تولید کنندگان مواد پروتئینی:

تولیدکنندگان پروتئین بازیگران کلیدی نمایشگاه‌های آگروفود هستند. بستری را برای آنها فراهم می شود تا محصولات و نوآوری های خود را به مخاطبان گسترده ای از خریداران، توزیع کنندگان و دیگر متخصصان صنعت به نمایش بگذارند. به طور کلی شامل تولیدکنندگان گوشت، غذاهای دریایی و پروتئین گیاهی می باشد.

شیرینی و شکلات:

تولیدکنندگان آب نبات و شکلات گرچه کانون اصلی نمایشگاه های آگروفود نیستند، اما در شرایطی می توانند از شرکت در این رویداد ها بهره مند شوند.

مواد افزودنی و صنایع کانفکشنری:

به دنبال حضور شرکت های مواد غذایی در آگروفود تولیدکنندگان و توزیع کنندگانی که به طور خاص در حوزه مواد افزودنی غذا و شیرینی پزی فعالیت دارند نیز در نمایشگاه حضور فعال دارند.

اهمیت آگروفود

اهمیت نمایشگاه های ایران آگروفود را می توان در جنبه های مختلف در حوزه های صنعت غذا و کشاورزی از جمله کسب و کار، صنعت، مصرف کنندگان بررسی کرد. سی و یکمین دوره آگروفود ایران از 8 تا 11 ژوئن 2024 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در کانون توجه قرار می گیرد. غرفه داران در رویداد 2024 از 17 کشور، یعنی از اتریش، برزیل، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایران، ایتالیا، هلند، لهستان، روسیه، کره جنوبی، اسپانیا، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی و ازبکستاندر این نمایشگاه شرکت می کنند.

نمایشگاه آگروفود در ایران مرکز تجارت جهانی بیش از 40000 بازدیدکننده تجاری که چشم انداز تجاری متحول کننده را بررسی و محیطی پویا برای شبکه سازی و رشد ایجاد کنند. ایران آگروفود با تکیه بر میراث چندین دهه خود، خود را به عنوان پلتفرم برتر غذای کشاورزی برای ایران و کشورهای همسایه اش تثبیت کرده است. این حماسه موفقیت در سال 2024 همچنان آشکار می شود.

نمایشگاه آگروفود
نمایشگاه آگروفود
مقالات مرتبط
5 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها