صفحه اصلی > سایر و تاسیسات صنعتی : تولید تابلو برق ساختمان و صنعتی در لاله زار

تولید تابلو برق ساختمان و صنعتی در لاله زار

آنچه خواهید خواند:

به نقل از پایگاه خبری عصر ایران: لاله زار در گذر زمان تبديل به مركز توليد، توزيع و فروش لوازم و كالاهاي الكتريك و الكترونيك و روشنايي شده است؛ تا هنر، در شكلي ديگر و در صنعت نور، روشنايي، لوستر، دكوراسيون در اين خيابان قديمي ادامه يابد.

درواقع لاله زار با هزاران شرکت فعال در تولید تابلو برق ساختمانی و صنعتی، و قیمت تابلو برق در انواع مختلف به عنوان یک مرکز استراتژیک در این حوزه ثابت قدم ایستاده است.

از معتبرترین شرکت‌های فعال در این منطقه می‌توان به ایران پارس الکتریک اشاره کرد؛ که به‌صورت پروژه‌ای و یا همکاری، انواع تابلو برق چون: تابلو بانک خازنی، تابلو برق موتورخانه استخر، تابلو برق دیواری روکار، پلی کربنات، تابلو برق اضطراری، سیواکن، ایستاده و استیل را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌دهد.

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

برای آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولات آن از شما دعوت می‌کنیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

لاله زار قطب طراحی و ساخت تابلو برق در کشور

لاله زار، یک نقطه استراتژیک در قلب شهر تهران، از میدان توپخانه تا خیابان انقلاب، در آغازین راه حرکت به سمت یک مرکز صنعتی و تجاری بزرگ و پویا، گام‌های مهمی برداشته است.

اما اینجا تنها یک مرکز اقتصادی محسوب نمی‌شود؛ بلکه به عنوان قطبی اصلی در صنعت تولید تابلو برق نیز شناخته می‌شود.

گروه صنعتی ایران پارس الکتریک نیز یکی از تولیدکنندگان به‌نام در لاله زار محسوب می‌شود. که با بهره‌گیری از نیروی کارآمد و دستگاه‌های پیشرفته توانسته محصولات باکیفیتی را مطابق با استانداردهای روز دنیا به بازار عرضه کند.

انواع محصولات ایران پارس الکتریک

تابلو برق‌های تولید شده در ایران پارس الکتریک از لحاظ سطح ولتاژ به سه دسته فشار ضعیف، متوسط و قوی تقسیم می‌شوند؛ که بر این اساس می‌توان تابلو برق ساختمانی و صنعتی را نیز تفکیک کرد.

انواع تابلو برق ساختمانی در ایران پارس الکتریک شامل: تابلو برق سه فاز، بارانی، موتورخانه، کنتوری و پلاستیکی می‌گردد.

تابلو برق‌صنعتی تولید شده این گروه نیز شامل محصولاتی چون: سیواکن، استیل، طرح ریتال، خازنی، اضطراری و بوستر پمپ می‌شوند. که در ادامه به شرح مختصری از پر‌فروش‌ترین این محصولات می‌پردازیم.

1. تابلو بانک خارنی

ایران پارس الکتریک، با تیم متخصص و مجرب، به ساخت، خرید و فروش تابلوهای برق بانک خازنی معتبر فراکو آلمان، ایسکرا یوگسلاوی، PKC ایتالیا و لیفاسا اسپانیا می‌پردازد. قیمت تابلو بانک خازنی نیز به متریال و کیفیت استفاده شده در آن تابلو بستگی دارد.

انواع تابلو بانک خازنی تولید شده در ایران پارس الکتریک

تیم تخصصی ایران پارس الکتریک با افتخار تولیدکننده تابلوهای برق خازنی در مدل‌های متنوع است. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به:

  • بانک‌های خازنی اتوماتیک
  • تابلوهای برق بانک خازنی سه فاز با ظرفیت 25 تا 63 آمپر
  • خازنی سه فاز با ظرفیت 100 تا 150 آمپر
  • خازنی و استیلایزر 25 آمپر تک فاز خانگی

و مدل‌های دیگر اشاره کرد.

کاربردهای تابلوهای برق بانک خازنی:

تابلوهای برق بانک خازنی ایران پارس الکتریک به منظور اصلاح ضریب قدرت و حل مشکلات فشار ضعیف در شبکه‌ها، در مکان‌های مختلفی از جمله: کارخانجات بزرگ، کارگاه‌های کوچک، مصرف‌کنندگان تجاری و فروشگاه‌ها، هتل‌ها، ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های مسکونی و اداری و بیمارستان‌ها به کار می‌روند.

2. تابلو برق موتورخانه استخر

تابلو برق موتورخانه استخر، با هدف راه‌اندازی صحیح الکتروموتورها و ارائه حفاظت کامل، یکی از تجهیزات اساسی در صنایع مختلف است.

این تابلوها به‌صورت اتوماتیک، MCC، دیگ بخار و مشعل‌ها را به کمک تجهیزات پیشرفته کنترل می‌کنند و از سویی به نیروی انسانی کمتری برای مدیریت عملیات نیاز دارند.

ایران پارس الکتریک تولیدکننده انواع تابلو برق موتورخانه استخر

این گروه صنعتی، تابلو برق موتورخانه استخر را در انواع مختلفی از جمله موارد زیر، تولید و با توجه به منطقه جغرافیایی و شرایط جوی مورد استفاده، ارائه می‌دهد.

  • ایستاده
  • بارانی
  • توکار
  • روکار

یکی از ویژگی‌های مهم این تابلوها، نصب درایوهای راه‌انداز موتورهای الکتریکی درون آن است. خنک‌سازی این درایوها به‌طور اتوماتیک و بر اساس شرایط هوایی محیط، تنظیم می‌شود.

خرید تابلو برق موتور خانه

خرید تابلو برق موتورخانه به فاکتورهایی چون: ابعاد، جنس بدنه، نوع آن، نوسانات ارز و… بستگی دارد.

اما در خصوص قیمت تابلو برق استخری باید خاطر نشان کرد که، با توجه به شرایط استخر مواردی چون: سایز، ساعت، تعداد چراغ‌ها و … که در آن به ‌کار برده می‌شوند؛ در خرید و تعیین قیمت تاثیرگذار هستند.

3. تابلو برق دیزل ژنراتور: کارآیی با کیفیت تضمین شده

تابلو برق دیزل ژنراتور، به عنوان مسئول اصلی مدیریت و کنترل عملکرد ژنراتور، در سه نوع دستی، اضطراری و پارالل (سنکرون) تولید و عرضه می‌گردد.

یکی از نکات حیاتی در انتخاب تابلو برق دیزل ژنراتور، کیفیت استفاده شده در قطعات آنهاست.

در شرکت ایران پارس الکتریک، از قطعات با برندهای معتبر و مطرح مانند: ABB، اشنایدر، زیمنس، هیوندا و… استفاده می‌شود.

این انتخاب باعث تضمین کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد تابلوهای کنترل دیزل ژنراتور می‌شود.

4. کارآمدترین تابلو برق در ایران پارس الکتریک، تابلو برق طرح ریتال

تابلو برق طرح ریتال از جمله تابلوهای پرکاربرد است، که در مکان‌های متنوعی از صنعتی تا مسکونی لوکس، به کار می‌رود.

این تابلوها، از نظر ابعاد و مصرف آمپر، برای مکان‌هایی با فضای محدود و مصرف کم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع تابلوهای طرح ریتال

تابلوهای برق طرح ریتال، همانند دیگر تابلوهای معتبر، از کیفیت بالایی برخوردارند. این تابلوها به سه دسته تابلو ریتال دیواری، ایستاده (سلول)، و مدل پیانویی تقسیم می‌شوند؛ که در مدل دیواری شامل دو مدل زیر می‌گردند.

  • تابلو طرح ریتال دیواری AE
  • تابلو طرح ریتال دیواری CM

این دو مدل هر دو دارای ابعاد متفاوت بوده و مدل CM قابلیت تولید به‌صورت دو در و ابعاد بزرگ‌تر را داراست.

تابلوهای طرح ریتال ایستاده نیز به دو دسته

  • تابلو طرح ریتال ایستاده PS4000
  • تابلو طرح ریتال ایستاده ES5000

تقسیم می‌شوند، که به‌صورت عمودی ایستاده و از نظر ابعاد و کاربری متفاوت هستند.

مزایای خرید تابلو برق از ایران پارس الکتریک

با خرید از ایران پارس الکتریک، از مزایایی چون: صرفه‌جویی در زمان از طریق سفارش تلفنی، قیمت مناسب، اصالت کالا، دقت در طراحی تابلو برق، مشاوره رایگان، سرعت در ساخت و ارسال فوری بهره‌مند خواهید شد.

ایران پارس الکتریک طراح و سازنده بهترین تابلو برق ساختمان و صنعتی در لاله زار

در این مطلب، از لاله زار نو و تبدیل آن به یک قطب صنعتی در قلب تهران سخن گفتیم. از تولید تابلو برق مسکونی و صنعتی در این منطقه توسط شرکت‌های به‌نامی چون، ایران پارس الکتریک صحبت کردیم.

محصولات این گروه صنعتی از جمله: تابلو بانک خازنی، تابلو برق موتورخانه استخر، تابلو برق دیزل ژنراتور، طرح ریتال را بایکدیگر برشمردیم و در آخر مزایای خرید و سفارش از ایران پارس الکتریک که شامل: دقت در طراحی، قیمت منصفانه، مشاوره رایگان، سرعت در ساخت و ارسال را بازگو کردیم.

اگر شما نیز به دنبال خرید و یا آگاهی از انواع تابلو برق مسکونی و صنعتی هستید؛ حتما به وب‌سایت ایران پارس الکتریک مراجعه کنید، در آن‌جا علاوه بر مشاوره رایگان از قیمت‌های منحصر به فرد و رقابتی این گروه نیز شگفت زده خواهید شد.

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها