صفحه اصلی > صنعت گوشت و غذاهای آماده و رستوران، فست فود، کافی شاپ : راهنمای جامع خرید دستگاه فلافل زن صنعتی

راهنمای جامع خرید دستگاه فلافل زن صنعتی

آنچه خواهید خواند:

دستگاه فلافل زن صنعتی به منظور تولید فلافل در ظرفیت های بالا استفاده میشود. فلافل از جمله غذا های خوشمزه و پر طرفدار است. که فروش خوبی در اقشار مختلف جامعه دارد. مواد اصلی این غذا از نخود خام است. که با افزودنی های دیگری طعم دار و آماده سرو میشود.

دستگاه فلافل زن صنعتی

دستگاه های فلافل زن صنعتی انواع مختلفی دارند. این دستگاه ها میتوانند در کارخانه ها و خط تولید های غذای آماده ، آشپزخانه های صنعتی و همچنین کسب و کارهای تولید فلافل مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از این دستگاه نیازی به نیروی ماهر ندارد. و با افزایش سرعت و ظرفیت تولید و کاهش تعداد پرسنل ، بازده بسیار خوبی دارد.

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

اگروفودز ؛ تنها پلتفرم تخصصی آگهی و نیازمندیهای صنایع غذایی

مشاهده کنید : لیست قیمت دستگاه فلافل زن صنعتی

انواع دستگاه فلافل زن صنعتی

دستگاه های صنعتی تولید فلافل قابل استفاده برای تمام فست فودها و اغذیه فروشی ها هستند. این دستگاه ها در مدل رومیزی و ریلی طراحی و تولید میشوند. این دستگاه ها میتوانند صفر تا صد تولید فلافل را انجام دهند. البته دستگاه های فلافل زن رومیزی آخرین مرحله یعنی سرخ کردن فلافل را انجام نمی‌دهد. که این قابلیت در دستگاه های ریلی وجود دارد. و میتوان از آنها برای تولید کتلت، فرمر ناگت و … نیز استفاده نمود.

دستگاه فلافل زن صنعتی در کارگاه های تولید مواد غذایی، فست فود ها و به طور کلی در اکثر آشپز خانه های صنعتی مورد استفاده هستند.

مشاهده کنید : لیست قیمت دستگاه فلافل زن اتوماتیک

دستگاه فلافل زن رومیزی

می‌توان گفت که پر کاربردترین و پر فروش ترین نوع دستگاه های فلافل ‌زن ، مدل اتوماتیک رومیزی است. تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک تولید فلافل، فست فود ها و … از فلافل زن رومیزی اسفاده میکنند. ظرفیت تولید این دستگاه ها در حدود سه هزار عدد در ساعت است که با توجه به دستگاه میتواند بیشتر نیز باشد.

دستگاه فلافل زن رومیزی مناسب استفاده در کسب و کارها هستند. فروشگاه های ارائه کننده غذاهای فست فودی و ساندویچی می توانند به سادگی در فضای محل کار خود، از این مدل دستگاه فلافل ساز استفاده نمایند. استفاده از این دستگاه ها بسیار ساده است. و قالب گیری فلافل بدون دخالت دست و کاملا بهداشتی صورت میگیرد. این دستگاه ها قابلیت سرخ کردن فلافل ها را ندارند اما میتوان آنها را بر روی سرخ کن نصب نمود. که در این صورت لازم است اوپراتور توجه لازم برای برداشتن فلافل ها پس از سرخ شدن را داشته باشد.

مشاهده کنید : لیست قیمت دستگاه فلافل زن رومیزی

دستگاه فلافل زن ریلی

در صنایع غذایی به علت ارتباط مستقیم غذا ها با سلامتی مردم، رعایت بهداشت اکیدا مهم و اساسی است. و از این رو  دستگاه فلافل زن ریلی مناسب است. این دستگاه کار تولید فلافل را به طور کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست و با ظرفیت تولید بالا انجام می دهد. دستگاه فلافل ساز ریلی مورد توجه کارخانه ها، کارگاه ها، آشپزخانه های صنعتی زیادی قرار گرفته است. شیوه کار دستگاه فلافل زن ریلی به این شکل است. که بعد از ریخته شدن مواد فلافل به داخل مخزن عملیات قالب زنی فلافل ها انجام شده. و پس از آن فلافل ها به قسمت سرخ کن دستگاه وارد میشوند. دستگاه های فلافل زن اتوماتیک ریلی میتوانند قابلیت های جانبی زیادی داشته باشد. ازجمله این قابلیت ها میتوان به شمارشگر فلافل و استفاده از چند قالب برای تولید محصولات مختلف اشاره نمود. سرعت تولید مدل این دستگاه ها بالا بوده و در ظرفیت تولید های مختلفی در بازار وجود دارند.

مشاهده کنید : لیست قیمت دستگاه فلافل زن ریلی

کارکرد چند دستگاه فلافل زن ریلی را میتوانید در ویدیو های زیر مشاهده نمایید.

 دستگاه های فلافل زن صنعتی ریلی میتوانند از قابلیت های زیر برخوردار باشند  :

جنس این دستگاه ها از استیل است.

اغلب این دستگاه ها به شکلی طراحی شده اند که به حجم روغن کمی نیاز دارند. که باعث صرفه جویی در مصرف روغن و گاز می شود.

برای بعضی از این دستگاه ها می توان مدت زمان تنظیم پخت را تنظیم کرد. که به اوپراتور امکان تولید محصول تمام پز و نیم پز را میدهد.

قابلیت تغییر قالب های فلافل، ناگت و کتلت در اغلب دستگاه های فلافل زن ریلی وجود دارد.

این دستگاه ها میتوانند مجهز به سیستم شمارش محصول تولیدی به صورت روزانه و یا هفتگی باشند.

به منظور کاهش خراب شدن روغن تولید شده بعد از قالبگیری به طور مستقیم در روغن ریخته نمیشود.

می توان قطعات کوچک و بزرگ آنها را جهت شستشو و ضد عفونی کردن باز کرد.

این دستگاه ها میتوانند مجهز به سیستم تنظیم دمای روغن برای سرخ شدن باشند. تا جایی که باعث می شود روغن نسوزد و هیچ انرژی هدر نرود.

انرژی استفاده شده در دستگاه های ریلی میتواند گاز یا برق باشد.

انی دستگاه ها میتوانند دارای سیستم تمام لمسی برای دادن برنامه ی پخت سریع  باشند.

همچنین دارای جک دستی بالابر نقاله است برای شستشوی آسان.

این دستگاهها اغلب قابلیت نصب مخزن ذخیره و سیستم فیلتراسیون روغن را دارند.

دستگاه فلافل زن صنعتیقیمت دستگاه فلافل زن صنعتی

به طور کلی این دستگاه ها با توجه به جنس، برند، ظرفیت و … قیمت های متفاوتی دارند. که شما میتوانید قیمت به روز این محصولات را از همین صفحه در وبسایت آی فودز مشاهده کنید.

مشاهده کنید : لیست قیمت دستگاه فلافل زن 

خرید دستگاه فلافل زن صنعتی

خرید دستگاه مناسب، نیازمند اطلاعات زیاد و دقت بالاست. مشاوره رایگان و خرید مطمعن و آسان در وبسایت آی فودز به شما کمک میکند که دستگاه مناسب خود را یافته و آن را با مناسب ترین قیمت و کمترین زحمت خریداری کنید. برای خرید این دستگاه می توانید از دستگاه های موجود آی فودز در این صفحه دیدن کنید. و دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

تفاوت انواع دستگاه های فلافل زن صنعتی چیست؟

فلافل زن های صنعتی بر اساس عملکرد، محصول، شکل، ظرفیت و …. باهم متفاوت هستند. و در دسته بندی های مختلفی جای میگیرند.

ظرفیت تولید دستگاه های فلافل زن صنعتی چقدر است؟

این دستگاه های صنعتی در ظرفیت های بسیار متفاوتی طراحی و تولید میشوند.

برای خرید دستگاه فلافل زن صنعتی از کجا مشاوره بگیرم؟

برای مشاوره جهت تولید انواع محصولات صنایع غذایی با شمار تلفن 09919003511 تماس بگیرید.

دستگاه فلافل زن صنعتی از کجا بخرم؟

مشاوره رایگان و خرید مطمعن در وبسایت آی فودز به شما کمک میکند که دستگاه مناسب خود را یافته و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها