صفحه اصلی > گزارش خبری : خرید دستگاه آسیاب از گروه صنعتی آسیابان

خرید دستگاه آسیاب از گروه صنعتی آسیابان

آنچه خواهید خواند:

گروه صنعتی آسیابان تولید کننده دستگاه آسیاب با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت همچنین با گارانتی  و خدمات پس از فروش 10 ساله

شاید شما هم مثل خیلی از عزیزان ، تصورتان از آسیب یک وسیله کمکی درجه دوم یا سوم در صنعت باشد اما خب ، این کاملا برخلاف کاربردی هست که آسیاب در صنعت و مخصوصا در تولیدی ها ایفا می کند. درحقیقت بالای 80 درصد صنایع ، تولیدات ، آزمایشگاه‌ها ، فروشگاه‌ها به این دستگاه حیاتی نیاز مبرم دارند.

مثالهایی از کاربرد آسیاب صنعتی:

برای مثال ، کارخانجات تولید انواع دارو مثل قرص و کپسول ، برای ساختن هرعدد از این قرص‌ها ابتدا باید تمام مواد مورنیازشان را در آسیاب مخصوص ریخته و بعد از مخلوط شدن تمام مواد آن را به قرص یا کپسول تبدیل کنند.

یا 99 درصد مرغداری ها و دامپروری ها برای علوفه و دان طیور(پرندگان) ، حتما به دستگاه آسیاب مخصوص دامپروری ها نیاز دارند.

در صنایع پلیمر ، که ظروف پلاستیکی و حتی اسباب بازی و کلا اجسام پلاستیکی با آن ساخته می شود، تولید کننده حتما به یک آسیاب جهت پودر کردن پلیمر احتیاج خواهد داشت.

به سراغ صنایع دیگر هم بخواهید بروید شما همچنان به دستگاه آسیاب احتیاج دارید. برای مثال ساخت موزاییک و کاشی و سرامیک احتیاج به آسیب مخصوص جهت پودر کردن سنگ های معدنی دارد. آسیاب های صعتی که مخصوص مواد سخت است.

مشاغل کوچکتر مثل عطاری‌ها ، فروشگاه‌ها و حتی آزمایشگاه‌های کوچک هم به آسیب جهت مخلوط کردن یا کره گیری به آسیاب نیاز دارند.

پس می توان گفت که آسیاب در لحظه لحظه زندگی بشریت ، در هر بخشی حضورش حس می شود. چه وقتی که از ادویه جات استفاده میکنید، چه زمانی که از لوازم پلاستیکی بهره میبرید و چه مصالح و موادی که با روی هم چیده شدن آنها ، زیر یک سقف بعنوان یک خانواده دور هم جمع می شوید

با گروه صنعتی آسیابان بیشتر آشنا شوید

گروه صنعتی آسیابان به طور تخصصی ، با همت بلند جوانان همین مملکت ، اقدام به تولید انواع محصولات آسیاب در کشور عزیزمان می کند. این گروه همیشه و در همه حال تلاش کرده که بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای مشتریان خود آماده کند و در طول یک دهه اخیر ، این روند را به خوبی طی کرده است.

گروه صنعتی آسیابان برای تمامی صنایع داخل کشور ،آسیاب مخصوص اش را تولید و عرضه می کند. از جمله این آسیاب ها میتوان به آسیاب پلی اتیلن برای موادپلاستیکی ، آسیاب سنگ شکن برای بخش های صنعتی ، آسیاب های کوچک پودرکن ، خرد کن و بلغور کن برای کسب و کارهای نیمه صنعتی و فروشگاه ها و همچنین آسیاب کره گیر برای عطاری ها اشاره کرد.

نکته قابل توجه گروه صنعتی آسیابان این است که تمامی بخش ها اعم از قالب گیری ، ریخته گری و مونتاژ در کارگاه داخل کشور انجام می شود ، پس از این روز قیمت تمام شده محصول نسبت به کل بازار پایین تر و مقرون به صرفه تر است، ضمن اینکه شما محصول با کیفیتی دریافت کرده اید که تا حدود 10 سال توسط گروه صنعتی آسیابان گارانتی شده است.

با محصولات آسیابان آشنا شوید

1. دستگاه آسیاب 8200  پرفروش ترین دستگاه در ایران ( کارایی و عمر بالا، گارانتی طلایی آسیابان و طراحی بسیار زیبا)

2. دستگاه کره گیر آسیابان نصف قیمت تمام روغن گیرهای بازار اما با بالاترین کیفیت و گارانتی 10 ساله آسیابان ( ما با ماشینی کردن خط تولید و کاهش هزینه ها موفق شدیم  این دستگاه با قیمتی بسیار پایینتر از رقبا ارائه  کنیم

3. دستگاه آسیاب 100 کیلویی  10 اسب بخار آسیابان، این آسیاب مخصوص صنایع و کارگاهای تولیدی می باشد و تا کنون بیش 1000  کارخانه  یا کارگاه تولیدی در سال پیش رو از این دستگاه سفارش داده‌اند.

ساختار کلی آسیاب

دستگاه آسیاب از چه بخش های مهمی تشکیل شده است

یا بهتر بگم شما هنگام خرید دستگاه آسیاب باید روی چه مواردی تمرکز کنید.

اول از همه باید بگویم که آسیاب انواع مختلفی دارد و طبعا قطعات به کاررفته در یک آسیاب ممکن است با آسیاب دیگر تفاوت داشته باشید. با این تفاسیر اما به طول کلی آسیاب ها از چند بخش کلی ساخته می شوند.

اولین بخش موتور آسیاب است :

موتور آسیاب اصلی ترین و مهم ترین بخش آن است. موتورهای بسته به کاری که انجام می دهند ،در قدرت و نوع باهم تفاوت دارند. گاهی اوقات برای شکستن یک سنگ معدنی سخت احتیاج به قدرت زیاد و توانایی تولید گشتاور بسیار ، لازم است اما بعضا برای کارهای کوچک و سبک همچون روغن گیری  به آسیاب کوچکتر با قدرت کمتری نیازاست.

گاهی اوقات هم لازم است که سرعت چرخش یک موتور بیشتر باشد تا سرعت کاری که آسیاب انجام می دهد بیشتر شود اما دیده شده که در بعضی صنایع مثل بازیافت مواد سخت احتیاج به سرعت کم و قدرت بیشتر ،لازم است.

دومین بخش تیغه آسیاب است :

تیغه ها باید محکم ترین جنس را داشته باشند. هرچه تیغه محکم تر و ضخیم تر ، جسمی که با آن خرد می شود هم سخت تر خواهد بود.تیغه ها همیشه باید تیز  وبرنده باشند در غیر این صورت باید اقدام به تیز کردن یا تعویض آن کنید.

تا اینجا به دوبخش داخلی اشاره کردیم که خیلی مهم است اطلاعاتی نسبت به آنها داشته باشید. زیرا متاسفانه دیده شده که مشتریان زیادی اشتباه می کنند و برای کارهای سبک ، آسیب های قوی اما برای کارهای سنگین آسیاب های ضعیفی را سفارش می دهند.

در هر صورت قبل از اقدام به خرید دستگاه آسیاب حتما با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید تا به بهترین شکل ممکن شمارا برای خریدی مطمئن و تضمینی راهنمایی کنند.

سومین بخش بدنه آسیاب است:

معمولا بدنه آسیاب های بزرگ و صنعتی از جنس فولاد و آسیاب های کوچکتر و بهداشتی از جنس استیل است. مخصوصا بدنه آسیاب های دارویی حتما از جنس استیل است، چرا که باید همیشه بهداشتی و الکلی باشند، در غیر این صورت خطرناک می باشند. اما بدنه از جنس های دیگری مثل الکترواستاتیک هم می باشد و انتخاب این نوع بدنه های بیشتر به خاطر شستشوی آسان و استحکام در برابر ضربات است.

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها