نسپرسو چیست؟

آنچه خواهید خواند:

 اگرچه چای یکی از نوشیدنی‌های محبوب در میان خانواده‌های ایرانی به شمار می‌آید، اما امروزه مردم از نوشیدنی‌های دیگری نیز مانند نسپرسو استفاده می‌کنند. نسپرسو جزو یکی از نوشیدنی‌های گرم و خوش طعم محسوب می‌شود که امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. شاید شما نیز تصور کنید که نسپرسو همان اسپرسو محسوب می‌شود؛ اما خوب است بدانید که این دو با یکدیگر متفاوت ( برای اطلاع بیشتر مقاله “تفاوت اسپرسو با نسپرسو” مطالعه نمایید) هستند و هر یک طعم و مزه و ویژگی‌های خاص خود را دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی نوشیدنی خوش طعم و منحصربه‌فرد نسپرسو بپردازیم.

 معرفی کپسول نسپرسو

 شرکت نستله جزو یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده قهوه در جهان به شمار می‌آید. این شرکت قدرتمند به‌منظور راحت‌تر کردن فرایند تهیه قهوه اسپرسو، این پودر قهوه را به‌صورت کپسول‌هایی با ابعاد کوچک و از جنس آلومینیوم روانه بازار کرده است که به این کپسول‌های قهوه، نسپرسو می‌گویند. نسپرسو یکی از بهترین کپسول‌های قهوه به شمار می‌آید که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید قهوه‌ای سریع و خوش طعم را تهیه کنید.

 توجه داشته باشید برای خارج کردن محتویات درون این کپسول باید آن را در دستگاهی به نام نسپرسو ساز(اسپرسوساز نسپرسو) عصاره‌گیری کنید. به طور کلی اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز قهوه زیادی مصرف می‌کنید و وقت کافی برای دم آوری قهوه ندارید، ما کپسول نسپرسو را به‌عنوان بهترین و خوش‌طعم‌ترین نوشیدنی این روزها به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 محتویات کپسول نسپرسو

 محتویات کپسول نسپرسو، در واقع قهوه تازه آسیاب و رست شده است. البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در آینده نزدیک انتظار می‌رود تا این شرکت محصولات دیگری نیز مانند نوشیدنی‌های غیرالکلی، پودر کاکائو و… را نیز در این کپسول‌ها بسته‌بندی و عرضه کند.

 رایحه کپسول نسپرسو بسیار منحصربه‌فرد است و تا زمانی که بدنه این کپسول‌ها خراب نشود، پودر قهوه آن‌ها تازه و خوش طعم باقی می‌ماند و رایحه آن نیز از بین نمی‌رود؛ زیرا بدنه کپسول نسپرسو به علت فناوری بی‌نظیری که دارد، در برابر ضربه مقاوم و در برابر هوا نیز کاملاً عایق است.

 به عبارتی دیگر نیز قهوه نسپرسو به قهوه‌ای گفته می‌شود که برای تهیه اسپرسو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما شرکت نسپرسو این پودر خوش طعم و پرطرفدار را در کپسول‌های پلاستیکی بسیار مقاوم بسته‌بندی و آن را به بازار عرضه می‌کند.

 ساختار کپسول‌های نسپرسو

 حال که با کپسول نسپرسو آشنا شده‌اید و می‌دانید که این محصول چیست، وقت آن است که شما را با ساختار این کپسول نیز آشنا کنیم. کپسول نسپرسو و یا همان محفظه‌ای که این پودر خوش طعم در آن قرار می‌گیرد، به طور کلی از پلاستیک ساخته می‌شود و در قسمت بالای آن نیز یک غشای بسیار مقاوم و محکم قرار گرفته می‌شود. زیر کپسول نسپرسو نیز با لایه‌ای مشبک و پلاستیکی پوشانده شده است که روزنه‌های آن نیز بزرگ هستند تا آب بتواند به‌راحتی وارد آن شود.

 پودر قهوه در زیر این لایه پلاستیکی و مشبکی قرار گرفته است و پس از این پودر نیز یک لایه پلاستیکی دیگر نیز قرار دارد تا آب بعد از وارد شدن به کپسول و رد شدن از میان دانه‌های این پودر وارد این لایه شود. کلیه این‌ها در یک محفظه ۸ لایه‌ای بسیار محکم قرار گرفته‌اند و مرغوبیت و تازگی خود را حفظ می‌کند.

 بدنه کپسول نسپرسو جنس بسیار مرغوب و محکمی دارد؛ چراکه اگر برای ساخت بدنه کپسول نسپرسو از جنس مناسبی استفاده نشود، پودر موجود درون این کپسول‌ها خراب خواهد شد و تازگی و کیفیت خود را دیگر نمی‌تواند به‌خوبی حفظ کند. در نتیجه این امر برای شرکت تولید کننده خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد.

 ایده طراحی و ساخت کپسول نسپرسو

 در سال ۱۹۷۶ یکی از کارمندان شرکت نستله تصمیم گرفت تا کپسول نسپرسو را طراحی کند. این شرکت در حال حاضر جزو یکی از بهترین و پرطرفدارترین شرکت‌های تولید کننده کپسول‌های قهوه در جهان به شمار می‌آید و علاوه بر آن، قهوه‌سازهای بی‌نظیری را نیز عرضه می‌کند.

 در حال حاضر کپسول‌های نسپرسو دارای طعم و مزه‌های بسیار مختلفی هستند و بر اساس سلایق و ذائقه افراد مختلف تولید و وارد بازار می‌شوند. نسپرسو هم اکنون در بیش از ۶۴ کشور مختلف در سراسر دنیا دارای نمایندگی رسمی است و حدوداً ۱۲ هزار کارمند نیز در این نمایندگی‌ها فعالیت می‌کنند.

 شرکت نستله به قدری در زمینه تولید و فروش کپسول‌های قهوه نسپرسو معروف شده است که بسیاری از افراد تا نام قهوه را می‌شنوند، فوراً اسم کپسول نسپرسو را به بر زبان می‌آوردند. به طور کلی نسپرسو یکی از معروف‌ترین برندهای تولید کننده انواع قهوه به ویژه قهوه‌های کپسولی نسپرسو به شمار می‌آید.

 نکات مهم در مورد کپسول قهوه نسپرسو

 کپسول‌ قهوه نسپرسو با طعم اصیل و منحصربه‌فرد خود یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای تهیه قهوه خوش طعم به‌حساب می‌آیند. در گذشته مردم مجبور بودند تا برای تهیه یک فنجان قهوه زمان زیادی را صرف کنند؛ اما امروز با طراحی و تولید کپسول‌های نسپرسو این مشکل بزرگ حل شده است.

 کپسول‌های قهوه نسپرسو طعم و کیفیت بهتری نسبت به انواع دیگر قهوه‌ها دارند و به افراد این امکان را می‌دهند تا بتوانند قهوه‌ای خوش طعم و منحصربه‌فردی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنند و از طعم خاص آن لذت ببرند. برای تهیه این قهوه خوش طعم و جذاب ابتدا لازم است تا ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهید و محصول خود را از یک فروشگاه معتبری خریداری کنید.

شرکت نسپرسو و دولچه گوستو به عنوان زیر مجموعه های شرکت نستله تقریبا تنها شرکت هایی در جهان هستند که به صورت کاملا تخصصی بر روی تولید اسپرسوسازهای کپسولی و کپسول های قهوه فعالیت می کنند. فروشگاه شوکافه مرجع اصلی فروش محصولات نسپرسو و دولچه گوستو در ایران می باشد.

از ویژگی های اصلی شرکت نسپرسو تولید کپسول های قهوه در بالاترین تنوع به لحاظ طعم و عطر میباشد به گونه ای که این شرکت بیش از 40 طعم متفاوت اسپرسو در درجه تلخی های متفاوت با ترکیبات متفاوت دارد.

شرکت دولچه گوستو سازنده کپسول دولچه گوستو نیز مانند نسپرسو تنوع بالایی در اسپرسو با درجه تلخی های متفاوت دارد با این تفاوت که این شرکت علاوه بر اسپرسو به نوشیدنی های حجم بالا مانند آمریکانو و گرنده و نوشیدنی های هم پایه با شیر مانند کاپوچینو، لته ماکیاتو، موکا و انواع هات چاکلت و دمنوش های متنوع توجه خاصی داشته است.

ما در مجموعه شوکافه تلاش کرده‌ایم که طیف وسیعی از این محصولات را برای سلیقه‌های مختلف تهیه کنیم. شما می‌توانید در همین صفحه از شوکافه وارد صفحات شرح هر یک از این محصولات شده و میزان تلخی محصول و ویژگی‌های دیگر آن را بررسی کنید. همچنین برای خرید کافی است که محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. در صورت نیاز می‌توانید این دستگاه‌ها را نیز از سایت ما با قیمت رقابتی و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

مقالات مرتبط
4 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها