صفحه اصلی > اخبار : رونمایی “شرکت فررو” از اولین کارخانه تولید شکلات خود در آمریکای شمالی
کارخانه تولید شگلات فررو
کارخانه تولید شگلات فررو

رونمایی “شرکت فررو” از اولین کارخانه تولید شکلات خود در آمریکای شمالی

آنچه خواهید خواند:

شرکت فررو (Ferrero) از افتتاح اولین کارخانه تولید شکلات خود در آمریکای شمالی رونمایی کرد و با این حرکت، شور و شوق تازه ای در دوستداران شکلات ایجاد کرد. این کارخانه که در ایالت ایلینوی بنا شده، قرار است برای برندهای معروفی مثل کیندر، فررو روچر، باترفینگر و کرانچی محصولات خوشمزه ای تولید کند.

آلانا کاتن، مدیر ارشد بازرگانی فررو آمریکای شمالی، با خوشحالی در بیانیه ای اعلام کرد که این اقدام یک گام بزرگ به سوی هدف اصلی فررو است. این هدف بزرگ تبدیل شدن به “پیشگام شیرینی جات و تنقلات در بازار” است. این سرمایه گذاری نشان می دهد که فررو در ایلینوی نه تنها ماندگار شده که قرار است توسعه یابد. قرار است این کارخانه به مجموعه ای از کارخانه های این منطقه در فرانکلین پارک و شیکاگو که محصولات محبوب باترفینگر و بیبی روث را تولید می کنند، اضافه ‌شود. سال گذشته هم یک مرکز نوآوری و آزمایشگاه تحقیق و توسعه افتتاح کردند که نشان از خلاقیت و پیشرفت این شرکت دارد.

جالب است بدانید، فررو در حال ساخت یک کارخانه جدید برای تولید کیندر بوئنو به ارزش ۲۱۴ میلیون دلار در محوطه بلومینگتون است. با افتتاح آن در اواخر امسال، ۲۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد. این یعنی خبرهای خوبی برای علاقه مندان به شکلات و همینطور برای جویندگان کار در راه است!

کارخانه تولید شگلات فررو
کارخانه تولید شگلات فررو

شما تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار در ایران عزیزمان هم، می توانید از فررو ایده بگیرید. فررو با این کار، یعنی با تولید محصولات جدیدتر و خوشمزه تر و کارآفرینی، خود را از قبل نیز محبوب تر می کند. مطالعه موفقیت های برندهای معروف و نحوه برنامه ریزی و سرمایه گذاری آن ها، می تواند یک چراغ راهنما برای تولیدکنندگان داخلی ما باشد. شما عزیزان هم می توانید با تهیه یک فرمولاسیون خوشمزه و قوی، یادگیری نکات برنامه ریزی و سرمایه گذاری و ایده گرفتن از موفقیت های دیگران، به برندی موفق تبدیل شوید.

فقط کافی است پشتکار، خلاقیت، مطالعه و باور داشته باشید!

دیگر پروژه های مهم فررو

علاوه بر این پروژه های هیجان انگیز در ایلینوی، فررو اخیراً در کارخانه برانتفورد و انتاریو نیز سرمایه گذاری کرده و مراکز توزیع جدیدی در پنسیلوانیا، جورجیا و آریزونا راه اندازی کرده است. این شرکت همچنین به تحقیقات برای حمایت از تولیدکنندگان فندق اورگان (فندق هایی که در ایالت اورگان کشت و برداشت می شوند) که ۹۹ درصد از محصول فندق آمریکا را تولید می کنند، توجه ویژه ای دارد.

در مجموع، حضور فررو در آمریکای شمالی با داشتن هشت دفتر، دوازده کارخانه و انبارهایی در ایالات متحده، کانادا و کارائیب، برای بیش از ۵۱۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است. این یعنی یک خانواده بزرگ و خوشمزه!

در ادامه چند نکته دیگر را درباره این برند موفق و در حال توسعه برایتان بیان می کنیم. امیدواریم که با مطالعه این مطلب، جرقه خلاقیت و انگیزه در شما زده شود.

با ” Ferrero” بیشتر آشنا شوید

شرکت فررو یک شرکت ایتالیایی بزرگ و معتبر در صنعت شیرینی و شکلات سازی است که در سال ۱۹۴۶ توسط پیترو فررو در شهر آلبا، ایتالیا تأسیس شد. این شرکت به مرور زمان به یکی از بزرگ ترین و موفق ترین شرکت های تولید کننده محصولات خوراکی در جهان تبدیل شده است. از نام آشنا ترین و محبوب ترین محصولات این برند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوتلا
  • تیک تاک
  • کیندر

منبع

مقالات مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها