صفحه اصلی > گزارش خبری : ترولی رستورانی پلاستیکی

ترولی رستورانی پلاستیکی

آنچه خواهید خواند:

ترولی رستورانی مهمترین و البته کاربردی ترین تجهیزات جانبی در صنعت رستوران، کافی شاپ، فست فود و حتی تالار پذیرایی و هتل می باشد که بهترین راه حل برای جابه جایی راحت تر و آسان تر الخصوص در ساعات شلوغی مغازه می باشد.

توجه داشته باشید که داشتن ترولی نه تنها به سرو به موقع غذا کمک بسیاری می کند بلکه به زیبایی رستوران، نظافت بهتر، سرو تعداد بیشتری از غذا ها در هر ساعت می باشد.

ترولی رستورانی باید پلاستیکی باشد تا علاوه بر دوام بالا تر، شستشو راحت تری نیز داشته باشد و جابه جایی ترولی پلاستیکی برای رستوان از ترولی های استیل و چوبی آسون تر است چرا که سبک بودن ترولی برای قرار گیری لوازم سرو و جمع آوری ظروف مناسب تر است.

ترولی باید از پلاستیک بسیار مقاوم در عین حال سبک تولید بشود تا توان بیشتری برای حمل ظروف سنگین تر را نیز داشته باشد، توجه داشته باشید که ترولی های پلاستیکی در 4 مدل اصلی وجود دارد که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم.

ترولی سرو غذا؛ ترولی تخت رستورانی با ارتفاع لبه 2 سانتی متری

اولین دسته از ترولی پلاستیکی رستورانی که می خواهم به شما معرفی کنم ترولی سرو غذا (ترولی تخت ) می باشد، همانطور که از اسمش پیداست این ترولی مخصوص سرو غذا و حتی نوشیدنی در رستوران، تالار عروسی پذیرایی، هتل و فست فود و حتی برای سرو در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که این ترولی پلاستیکی رستورانی از 4 تا پایه آلومینیومی بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار ساخته شده و در 3 سایز استاندارد 2 طبقه، 3 طبقه و 4 طبقه ( در صورت لزوم از 4 طبقه بیشتر نیز به صورت سفارشی تولید می شود) می باشد.

قیمت ترولی رستورانی پلاستیکی:

قیمت ترولی پلاستیکی بستگی به نوع مواد اولیه ساخته شده این ترولی دارد که شمامی توانید کیفیت ترولی را از قیمتش تشخیص دهید. صفحه ترولی پلاستیکی نباید صاف صاف باشد تا لوازم و وسایل سر نخورد به اصطلاح باید طرح چرم باشد تا بشقاب یا حتی لیوان زمان جابه جایی از روی ترولی سر نخورد.

ترولی رستورانی سرو غذا

علاوه بر صفحه ترولی پلاستیکی، باید به نوع چرخ ترولی نیز توجه کرد، چرخ ترولی باید به صورت پیچی باشد تا زمان تعویض و جابه جایی چرخ ها، هیچ مشکلی پیش نیاید، توجه داشته باشید که اگر چرخ های ترولی پیچی باشد زمان تعویض بشکند یا خراب شود دیگر تعمیر کردن آن فقط به یک چرخ مختص نمیشود و باید طبقه ی چرخ خور را نیز به کل تعویض کنید.

ترولی بعدی که لازم به معرفی است ترولی حمل و جمع آوری ظروف کثیف و تمیز در رستوران که قبل و بعد از هر سرو غذایی نیاز است تا ظروف ظروف تمیز و کثیف جمع آوری شود تا رستوران همیشه آماده سرویس دهی به مشتریان خود باشد.

ترولی جمع آوری ظروف کثیف و تمیز

ترولی جمع آوری و حمل ظروف کثیف و تمیز یا به عبارتی دیگر ترولی گود با ارتفاع لبه 10 سانتی متری پر فروش ترین ترولی های تولید شده تا به امروز می باشد

ترولی رستورانی جمع آوری ظروف از دیگر ترولی هایی است که در هر رستورانی وجود آن بسیار لازم و ضروری است. سرو ظروف تمیز و جمع آوری ظروف کثیف در لحظه بسیار مهم است، اگر زمانی که مشتری بعد از صرف غذا از رستوران خارج شود و تا ورود مشتری دیگری بخاطر کمبود نیرو ظروف کثیف روی میز باقی باشد، خاطره ی بدی در ذهن مشتریان خود خواهید داشت و رفته رفته شمار مراجعه کنندگانتان کمتر و کمتر می شود.

ترولی رستورانی جمع آوری ظروف

مواد اولیه این ترولی رستورانی مانند ترولی قبلی یعنی ترولی سرو غذا/ ترولی تخت می باشد و ولی سایز های استاندارد این مدل از ترولی پلاستیکی رستوران در دو سایز 2 طبقه و 3 طبقه است( اما مثل دیگر ترولی ها قابل تولید در طبقات نیز می باشد)

قیمت ترولی جمع آوری و حمل ظروف کثیف و تمیز نسبت به دیگر ترولی های موجود در این لیست بیشتر است چرا که مواد اولیه ی بیشتری برای تولید آن صرف می شود.

ترولی آسانسوری/ ترولی آرایشگاهی

ترولی آسانسوری/ ترولی آرایشگاهی یا همان ترولی نیمه گود سایز کوچیک سومین مدل ترولی پلاستیکی آباست که قابل استفاده در تمامی آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی و حتی آرایشگاه ها و جابه جایی لوازم با آسانسور می باشد که بخاطر فضای کمی که اشغال می کند بسیار کاربردی می باشد. شمایی که کترینگ و رستوران کوچکی دارید و می خواهید از این محصول فوق العاده نیز استفاده کنید به شما ترولی کوچک یا نیمه گود را پیشنهاد می کنم چرا که قیمت فوق العاده مناسب با همان کارایی می باشد.

ترولی آسانسوری

لبه ی این ترولی حد وسط دو مدل ترولی های نامبرده می باشد، لبه این ترولی 5 سانت در سایز دوطبقه و سه طبقه با کیفیت فوق العاده می باشد.

تمامی مشخصات این ترولی مانند ترولی های قبل بوده و می توانید با قیمت فوق العاده مناسب این محصول را از تنها تولید کننده آن خرید کنید.

ترولی لوکس سرو غذا راویس

اخرین ترولی که میخوام به شما معرفی کنم ترولی راویس است بوده این ترولی در اصطلاح به الماس ترولی ها معروف است، الماس بودن این ترولی به معنی کیفیت و ظاهر بسیار خاصی که دارد می باشد. همانطور که در عکس می بینید بغل های این ترولی به صورت مشبکی بسته شده  تا علاوه بر زیبایی از افتادن لیوان و خرده ظروف جلوگیری کند و هنگام سرو غذا نیز از لحاظ بصیرتی برای مشتریان جلب توجه کند.

صفحه این ترولی راویس به صورت تخت و صاف نیست و اگر از بالا نگاه کنید به صورت بیضی ساخته شده و لبه این ترولی 3 سانت بوده و مانند دیگر ترولی ها از صفحه طرح چرمی با کیفیت درجه یک ساخته شده، توجه داشته باشید این ترولی بر خلاف ترولی های قبلی از لوله های آلومینیومی ساخته نشده است و پایه های بغل این ترولی از پلاستیک استفاده شده است.

به همین خاطر ظرفیت این ترولی نسبت به مدل های قبلی کمتر است و باید این را در نظر بگیرید این ترولی راویس بخاطر ظرافتی که دارد مخصوص سروغذا در رستوران ها، هتل های مجلل با ظرفیت های کمتر از 100 کیلوگرم می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث خاص شدن این ترولی می شود رنگ های تولید شده از این ترولی است که در 3 رنگ بسیار جذاب و پرطرفدار مشکی، آبی و طوسی تولید شده است. رنگ های این ترولی با در نظر گرفتن خسته نشدن مشتری و قابل استفاده بودن در هر فضا و طیف رنگیی تولید شده است.

قیمت این ترولی با یک سطل زباله کناری در نظر گرفته شده که می توانید برای خرید ترولی پذیرایی راویس وارد لینک مربوطه شوید.

شما می توانید تمامی مدل های این ترولی را در سایز های مختلف در سایت تجهیزشو بزرگترین و اولین تولید کننده ترولی رستورانی پلاستیکی در ایران مشاهده کنید و با قیمت استثنایی خرید کنید.

مقالات مرتبط
5 1 رای
امتیاز دهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها